Przetargi.pl
Przebudowa budynku socjalno - magazynowego przy szkółce leśnej w Łówczy

Nadleśnictwo Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Bohaterów Września 1939 roku
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 317 020 , fax. 166 317 020
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Narol
    ul. Bohaterów Września 1939 roku 38
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 166 317 020, fax. 166 317 020
    REGON: 65001672700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku socjalno - magazynowego przy szkółce leśnej w Łówczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku socjalno – magazynowego przy szkółce leśnej w Łówczy. Wspólny Słownik Zamówień: 45000000-7 - Roboty budowlane, 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe, 45262520-2 - Roboty murowe, 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej, 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów, 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 - Roboty malarskie, 45262310-7 - Zbrojenie, 45262311-4 - Betonowanie konstrukcji, 45112400-9 - Roboty wykopaliskowe, 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 45320000-6 - Roboty izolacyjne, 45321000-3 - Izolacja cieplna, 45410000-4 - Tynkowanie Opis: a) Lokalizacja inwestycji: Nadleśnictwo Narol, miejscowość: Łówcza, działka ewidencyjna nr 1382. b) Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia: według dokumentacji projektowej i przedmiarów robót. c) Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, tj.: - Projekcie budowlano-wykonawczym, - Przedmiarze robót, - Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) d) Podstawowe dane techniczne przed przebudową, rozbudową i nadbudową: powierzchnia zabudowy: 110,00 m2 kubatura: 720 m3 powierzchnia użytkowa: 177,07 (185,36) m2 wysokość budynku: 8,49 m liczba klatek : 1 liczba kondygnacji: 2 w tym poddasze użytkowe, całkowicie podpiwniczony rok przebudowy 2001 Dane ogólne Przeznaczenie budynku i jego charakterystyka Obiekt jest wolnostojącym budynkiem zbudowanym na istniejącej piwnicy oziębianej. Bryłę stanowi prostopadłościan nakryty dachem mansardowo-naczółkowym kącie nachylenia połaci 30̊ i 60̊. Budynek jest dwukondygnacyjny całkowicie podpiwniczony. W piwnicy znajdują się wyłuszczarnia i dwie przechowalnie sadzonek. Na parterze zlokalizowano wiatrołap, hall, szatnię brudną, szatnie czystą, dwie kancelarie (przerobiona z pokoju), łazienkę, WC, oraz strych. Architektura i konstrukcja Ściany zewnętrzne – warstwowe – z pustaków gazobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej marki 3Mpa ocieplone warstwą styropianu gr. 10 cm. Ściany wewnętrzne, działowe z cegły dziurawki lub kratówki. Strop nad piwnicą i nad parterem żelbetowy. Nadproża prefabrykowane typu „L-19” i żelbetowe. Kominy – przewody kominowe i wentylacyjne z cegły ceramicznej pełnej kl. 15MPa na zaprawie cementowo wapiennej marki 3MPa. Przewody odprowadzające spaliny gazowe – z cegły klinkierowej lub kamionki. Dach mansardowy, na konstrukcji krokwiowo-jętkowej, z belkami stropowymi opartymi na ścianach i słupach stojących na dwuteownikach „100”. Wykonany z drewna sosnowego lub świerkowego, nasyconego środkami przeciwogniowymi i zabezpieczającymi przed korozją biologiczną np. „FOBOS M2”. e) Podstawowe dane techniczne po przebudowie, rozbudowie i nadbudowie: powierzchnia zabudowy: 110,00 m2 kubatura:.720,00 m3 powierzchnia użytkowa: 199,40 m2 wysokość budynku do kalenicy: 8,49 m liczba klatek : 1 f) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (m.in. uzupełnienie z pustaków z betonu komórkowego i cegły ceramicznej niektórych ścian, dodatkowe ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem, uzupełnienie stropu nad parterem o konstrukcji drewnianej, wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych) - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. g) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2018r. poz. 21 z póź. zm.). h) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. i) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter kosztorysowy. Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane na terenie bezpośrednio przyległym do szkółki leśnej w Łówczy oraz siedziby kancelarii leśnictwa Łówcza, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność szkółki leśnej w Łówczy wraz z kancelarią ulokowaną na czas prac w sąsiednim budynku - chłodnia na sadzonki oraz bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia placu budowy, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego - poza wyznaczonymi miejscami). Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-06-24 do godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP Lubaczów nr rachunku: 47 1020 4287 0000 2802 0061 4925 lub BS Narol nr rachunku: 54 9103 0001 2001 0000 1023 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: "Przebudowa budynku socjalno-magazynowego przy szkółce leśnej w Łówczy" b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę, przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Dokument składany w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Dokument potwierdzający niezaleganie przez wykonawcę z opłacaniem podatków Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach