Przetargi.pl
Przebudowa budynku sali gimnastycznej z budową instalacji wentylacji mechanicznej Gimnazjum Nr 4 w Głogowie w ramach zadania pn.: „ Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 4”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku sali gimnastycznej z budową instalacji wentylacji mechanicznej Gimnazjum Nr 4 w Głogowie w ramach zadania pn.: „ Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 4”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa budynku sali gimnastycznej z budową instalacji wentylacji mechanicznej Gimnazjum Nr 4 w Głogowie w ramach zadania pn.: „Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 4” Branża budowlana a) roboty rozbiórkowe: - odbicie tynków - około 220 ,00 m2, - demontaż wyposażenia sali gimnastycznej ( m.in. drabinki, osłony grzejnikowe ) 1 kpl. - rozebranie posadzki sali (deszczułki, izolacja z papy, ślepa podłoga wraz z utylizacja) – 283,11 m2, - rozebranie legarów – 956 m, - rozebranie obróbek blacharskich – 36,96 m2, - rozbiórka pokrycia dwóch warstw papy – 353,20 m2, - wywiezienie gruzu+ utylizacja – 35,311 m3, b) naprawa pęknięć ścian – 55,80 m, c) stolarka drzwiowa – drzwi płytowe – 1 szt. d) wykonanie nowej posadzki w Sali gimnastycznej zgodnie z projektem – 283,00 m2, e) wykonanie okładzin wewnętrznych /ściany + sufit/ - (przygotowanie starego podłoża, przecieranie starych tynków wraz z uzupełnieniem , gruntowanie, wykonanie gładzi i dwukrotne malowanie wraz z gruntowaniem) – prace wykonywane z rusztowania – ok. 480 m2, f) elementy metalowe: - dostawa i montaż osłon na grzejniki , rury i kanały wentylacyjne – 1 kpl. - dostawa i montaż stalowej drabiny z kabłąkami – dł5,25 m, g) elementy metalowe: - wykonanie nowego pokrycia dachów z papy termozgrzewalnej – 2 warstwy – 353,20 m2, h) zakup, dostawa i montaż kompletnego wyposażenia sali zgodnie z przedmiarem – 1 kpl. Branża sanitarna 1) Demontaż grzejników z rur stalowych ożebrowanych G-2 i G3 o dł .2,5 – 5,0m – 10 szt. 2) Demontaż zaworów grzejnikowych lub dwuzłączek Fi 15-20mm – 20 szt. 3) Zaślepienie odgałęzień zasilania i powrotu do demontowanych grzejników w łączniku i Sali gimnastycznej – 6szt. 4) Montaż rurociągów c.o. stalowych o śr. 50mm – 3,0 m 5) Montaż rozdzielaczy c.o. stalowych z rur DN 80 L=0,5m – 2,0m 6) Montaż armatury do rozdzielaczy c.o. (Termometry, manometry, zawory kulowe, zawory regulacyjne) – 1kpl. 7) Włączenie rozdzielaczy do istniejącej instalacji – 2szt. 8) Montaż rurociągów z rur wielowarstwowych, łączonych systemem zaciskowym, na złączkach mosiężnych (DN 20x2,8mm, DN 25x3,5mm, DN 32x4,0mm, DN 40x4,0mm) – 141 m 9) Montaż izolacji otulinami jednowarstwowymi gr. 25mm (P) dla w/w rurociągów – 141 m 10) Montaż grzejników stalowych płytowych typu V33 i V21 – 7 szt. 11) Dostawa i montaż centrali wentylacyjnej nawiewno – wywiewnej dachowej z odzyskiem ciepła Vn=Vw=3500m3/h, dp=250Pa z niezbędną automatyką w tym również zabezpieczającą przed mrożeniem nagrzewnicy i oblodzeniem wymiennika odzysku ciepła 12) Montaż rurociągów z rur wielowarstwowych, łączonych systemem zaciskowym, na złączkach mosiężnych (DN 40x4,0mm) – 109 m 13) Montaż izolacji otulinami jednowarstwowymi gr. 25mm (P) dla w/w rurociągów – 109 m 14) Montaż pompy elektronicznej 3-stopniowej w obiegu zabezpieczająco – regulacyjnym, nagrzewnicy wentylacyjnej n=1550/1950/2200 obr. min, N=22-48W/230V 15) Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej, prostokątnych łączonych na kołnierze zasuwkowe typu RAS z uszczelkami gumowymi – 25,651 m2 16) Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowych typu S (spiro) o śr. do 315mm – 32,122 m2 17) Montaż kształtek dla w/w przewodów wentylacyjnych – 1kpl. 18) Montaż kratek nawiewnych o wymiarach 325x75z wykonaniem regulacji – 18szt. 19) Montaż czerpni ściennej o wym. 640x640 – 1 szt. 20) Montaż izolacji dwuwarstwowej matami o gr. izolacji 50mm w dodatkowym płaszczu aluminiowym – 41,892m2 21) Roboty budowlane towarzyszące i demontażowe budowlane (zgodnie z przedmiarem robót) – 1kpl. Branża elektryczna I/- TABLICA SALII I WLZ 1-demontaz skrzynki -rozdzielnicy 2-montaż Tablicy - TS 3-układanie kabli YDY 5x10 mm2 4-przewody kabelkowe układane p.t. –YDY 5x10mm2 II/- INSTALACJA OŚWIETLENIOWA 6 -montaż przewodów YDYp 3x1,5mm2 YDYp 4x1,5mm2 YDY 5x2,5mm2 YDY 7x1,5 mm2 YDY 2x1,5mm2 7- montaż opraw oświetleniowych - 2x36W n/t z kloszem polowęglowym 2x36W n/t z kloszem + AW ; 4x80W z siatką ochronną +AW z siatka ochronną (R-2)+ AW ; 1x18W III /- INSTALACJA GNIAZD WTYCZKOWYCH 8 – układanie przewodów YDYp 3x2,5 9- montaż gniazd ze stykiem ochronnym IV /- INSTALACJA ZASILANIA WENTYLACJI 10-montaż szafki zasilająco-sterowniczej układu wentylacji 11- układanie przewodów p.t YDY 5x1,5mm2 ; YDY 3x1,5mm2 ; YDY 5x2,5mm2 12-układanie przewodów w korytkach 19x1,5mm2 13- podłączenie silników V- PRZEŁOZENIE ISTNIEJĄCYCH OBWÓDÓW POD TYNK 14- układanie rury winidurowej 16 mm pt : VI/- INSTALACJA ODGROMOWA 15-montaż dutu FeZn 8mm 16- łączenie pręta za pomocą złączy krzyżowych 17- montaż przewodów instalacji odgromowej –przez naprężane pionowo 18- montaż iglicy typu IO-4,0 na dachu Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 13.500,00 złotych słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach