Przetargi.pl
Przebudowa Budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 w Kozienicach obejmująca dostosowanie obiektu do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 w Kozienicach obejmująca dostosowanie obiektu do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa Budynku Publicznego Przedszkola Nr 4 w Kozienicach, obejmująca dostosowanie obiektu do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego”, ul. Konstytucji 3 Maja 4, obejmująca dostosowanie obiektu do wymagań w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych, na działce 6779 przy ul. Konstytucji 3 Maja 4 w Kozienicach, projektuję się przebudowę budynku bez zmian konstrukcji oraz elewacji oraz wykonanie drogi pożarowej z dojściem ewakuacyjnym do budynku, w tym: Zakres robót objętych opracowaniem: Etap I 1) Budowa drogi pożarowej z bramą wjazdową i dojściem do budynku, 2) Wymiana i doposażenie części drzwi i okien w budynku na spełniające wymagania w zakresie bezpieczeństwa pożarowego, 3) Wydzielenie ewakuacyjnych klatek schodowych wyposażonych w system oddymiania, 4) Wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych , 5) Wykonanie oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego, oraz czujek dymu,(wszystkie oprawy będą posiadać źródło światła LED). Etap II 1) Wykonanie dojścia chodnikiem do wejścia tylnego, znajdującego się w poziomie parteru budynku, 2) Wymiana 1 okna balkonowego na drzwi wejściowe i wykonanie wewnętrznego wydzielenia korytarza komunikacyjnego w przestrzeni Sali oddziałowej nr 1. Zakres projektowanych instalacji elektrycznych: 1) Instalacja oświetlenia awaryjnego, 2) Instalacja oddymiania klatki schodowej, 3) Instalacja elektrotrzymaczy dla drzwi o klasie EI30 zatrzymujących główna klatkę schodową, 4) Instalacja automatycznych czujek dymu we wskazanych w ekspertyzie i postanowieniu pomieszczeniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 11.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. 11.1.2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. 11.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, ż nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach