Przetargi.pl
„Przebudowa budynku przy ul. Piłsudskiego 8 w Świebodzicach w celu zwiększenia dostępu do usług reintegracji społecznej i zawodowej”

Gmina Świebodzice ogłasza przetarg

  • Adres: 58-160 Świebodzice, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48746669543 , fax. +48746669509
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzice
    Rynek 1
    58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie
    tel. +48746669543, fax. +48746669509
    REGON: 89071833700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku przy ul. Piłsudskiego 8 w Świebodzicach w celu zwiększenia dostępu do usług reintegracji społecznej i zawodowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Umowy realizowany jest w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 – „Przebudowa budynku przy ul. Piłsudskiego 8 w Świebodzicach w celu zwiększenia dostępu do usług reintegracji społecznej i zawodowej”, Zadanie 2 – „Pozostałe roboty budowlane w budynku przy ul. Piłsudskiego 8 w Świebodzicach i jego otoczeniu”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem odpowiednich decyzji zezwalających na realizację inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie doprowadzenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Piłsudskiego 8 w Świebodzicach do właściwego stanu technicznego umożliwiającego jego bezpieczne użytkowanie, zgodnie z wiedzą, sztuką budowlaną, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1. W zakresie dokumentacji projektowej należy: a) zweryfikować dane wyjściowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiającego (PFU), b) pozyskać mapę do celów projektowych, c) uzyskać wszelkie wymagane zgody, w tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zapewnienia, uzgodnienia, opinie oraz dopełnić w Starostwie Powiatowym w Świdnicy w imieniu Zamawiającego, formalności umożliwiające rozpoczęcie robót, d) opracować projekt budowlany w zakresie i formie zgodnej z rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2008 r, poz. 1935 z późn. zm.), e) opracować branżowe projekty wykonawcze w zakresie ustalonym w paragrafie 5 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), f) opracować STWiOR w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, g) uzyskać zatwierdzenie projektu budowlanego przez Zamawiającego przed jego złożeniem w Starostwie Powiatowym w Świdnicy / Urzędzie Wojewódzkim we Wrocławiu, h) uzyskać zatwierdzenie projektu wykonawczego przez Zamawiającego, przed rozpoczęciem robót budowlanych, i) uzyskać w imieniu Zamawiającego, prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę, j) sporządzić plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, k) sprawować nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji oraz projektanta zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) w razie konieczności opracować i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. 2.2. W zakresie wykonania robót budowlanych należy: a) zapewnić pełną obsługę geodezyjną, b) opracować Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy i uzgodnić go z Zamawiającym, c) zarejestrować w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego dziennik budowy, d) zapewnić obsługę konserwatorską, archeologiczną i geologiczną w przypadku zaistnienia konieczności, e) zorganizować teren budowy, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i zasad BHP, f) zrealizować zamierzenie budowlane, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, wykonawczym, STWiOR i innymi dokumentami budowy, g) dostarczyć materiały, sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót budowlanych, h) wykonać niezbędne pomiary, badania i sprawdzenia, i) naruszoną konstrukcję pasa drogowego drogi krajowej należy odtworzyć zgodnie z projektem odbudowy pasa drogowego (wykonanym przez Wykonawcę), zatwierdzonym przez GDDKiA Rejon Wałbrzych na etapie ubiegania się o zajęcie pasa drogowego, j) sporządzić inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, k) przeprowadzić rozruch i ruch próbny wbudowanych urządzeń, przy udziale przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora Nadzoru, l) przygotować dokumentację powykonawczą (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, m) przygotować operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach, n) przygotować niezbędne dokumenty i zawiadomić w imieniu Zamawiającego nadzór budowlany o zakończeniu budowy lub uzyskać pozwolenie na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane), o) opłatę za zajęcie pasa drogowego oraz inne opłaty niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca robót, p) opracować i zatwierdzić inne dokumenty nie wymienione wyżej, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacją „wadium – ZP.271.7.2019”. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……. – do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach