Przetargi.pl
„Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+” i użyteczności publicznej”

Gmina Kobyla Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 63-507 Kobyla Góra, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7316283, 7316402 , fax. 62 7316283, 7316402
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobyla Góra
    Plac Wiosny Ludów 1
    63-507 Kobyla Góra, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7316283, 7316402, fax. 62 7316283, 7316402
    REGON: 25085538600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkobylagora.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+” i użyteczności publicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+” i użyteczności publicznej”. 2. Część inwestycji dotycząca przebudowy budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+”, realizowana jest w ramach Programu Wieloletniego „SENIOR+” na lata 2015-2020, edycja 2020, moduł I „Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „SENIOR+”. 3. Zakres zamówienia obejmuje remont budynku poprzez wydzielenie nowych pomieszczeń i adaptacji istniejących pomieszczeń z przeznaczeniem na Klub Seniora oraz na potrzeby użyteczności publicznej. Przebudowa budynku zmierzać będzie do podziału obiektu na dwie strefy – klubu seniora oraz biur Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Zespołu Obsługi. Na parterze powstaną pomieszczenia takie jak: sala wielofunkcyjna, biura Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Zespołu Obsługi, WC damskie i męskie oraz aneks kuchenny z jadalnią. Piętro będą tworzyć głównie pomieszczenia biurowe, aneks kuchenny i serwerownia. Pomieszczenia sanitarne zostaną dostosowane do aktualnych przepisów, przewidziano całkowite stworzenie nowego bloku sanitarnego. W ramach planowanych przekształceń obiekt zostanie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (kondygnacja parteru) oraz wymogów bezpieczeństwa pożarowego. Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+” 1) Branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murarskie i pozostałe prace c) posadzki, d) sufity podwieszane e) stolarka f) wyposażenie g) roboty wykończeniowe h) dach i) wyposażenie sal 2) Branża sanitarna: a) instalacja grzewcza b) instalacja wod-kan - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacja c) wewnętrzna instalacja gazowa d) instalacja wentylacji nawiewno- wywiewnej 3) Branża elektryczna: a) instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych i zasilania urządzeń klubu seniora Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia użyteczności publicznej 1) Branża budowlana: a) roboty rozbiórkowe b) roboty murarskie i pozostałe prace c) posadzki, d) sufity podwieszane e) stolarka f) wyposażenie g) roboty wykończeniowe h) dach i) wyposażenie sal 2) Branża sanitarna: a) instalacja grzewcza b) instalacja wod-kan - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacji - instalacja skroplin c) wewnętrzna instalacja gazowa d) instalacja wentylacji nawiewno- wywiewnej e) instalacja klimatyzacji - klimatyzator serwerowni f) montaż zewnętrznej kanalizacji sanitarnej 3) Branża elektryczna: a) układ przeciwpożarowego wyłącznika prądu na elewacji b) rozdzielnice i linie zasilające wewnętrzne do rozdzielnic w obiekcie c) linie zasilające i rozdzielnice d) instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych i zasilania urządzeń e) instalacja sieci strukturalnej wraz z zasilaniem dedykowanym f) instalacja oddymiania i SSP Uwaga: Zamawiający wprowadza zmianę w branży elektrycznej poprzez zastosowanie równoważnych opraw oświetleniowych na rys. E-03, E-04, E-05. Zmienione rysunki stanowią załączniki do dokumentacji technicznej. Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji zamówienia wykonywać prace w sposób zapewniający dojście / dojazd do posesji zlokalizowanych na terenie objętym inwestycją, w tym zapewnienie całodobowej dostępności parkingu i budynku mieszkalnego oraz garażu mieszczącego się przy budynku przy Placu Wiosny Ludów 25. Wymagane jest zachowanie przejezdności ciągów komunikacyjnych przy budynku przeznaczonym do przebudowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262311-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 20.000,00 zł 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN. Zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja/poręczenie musi być gwarancją/poręczeniem nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę, 4) termin ważności, Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: 58 8413 0000 0127 7751 2000 0003, tytułem: „WADIUM: Przebudowa budynku przy Placu Wiosny Ludów 25 w Kobylej Górze z przeznaczeniem na pomieszczenia Klubu Seniora „Senior+” i użyteczności publicznej” UWAGA: Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 7. Dowód wniesienia wadium Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dowód wniesienia wadium musi zostać dołączony do oferty w oryginale. 8. Dokument gwarancji lub poręczenia nie może zawierać dla swej skuteczności innych, wprowadzanych przez gwaranta lub poręczyciela, wymogów niż oświadczenie Zamawiającego (kierownika zamawiającego lub osoby przez niego uprawnionej) o dochodzeniu uprawnień z gwarancji lub poręczenia i podpisu osoby uprawnionej. Zamawiający nie dopuszcza, aby sporządzenie pisemnego żądania zapłaty wadium na podstawie gwarancji lub poręczenia (lub innego dokumentu) wymagało udziału podmiotów trzecich, czy to przez ich udział w czynności notarialnej czy bankowej, czy też przez podjęcie się roli pośrednika czy posłańca w kontaktach z gwarantem. Zamawiający nie dopuszcza zawarcia w dokumencie gwarancji lub poręczenia formalnego wymogu poświadczenia podpisu kierownika Zamawiającego (lub osoby, której kierownik powierzył wykonywanie zastrzeżonych dla Kierownika czynności) żądania zapłaty wadium. Zamawiający nie dopuszcza zawarcia w dokumencie gwarancji lub poręczenia formalnego wymogu doręczenia żądania zapłaty wadium za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego lub innego banku. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w danym zakresie dla części I i II
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 3, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Prawo zamówień publicznych – jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, do wezwania na każdym etapie postępowania wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganego pełnomocnictwa albo złoży wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo jego złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń, mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie, zagrożone jest karą pozbawienia wolności zgodnie z art. 297 § 1 Kodeksu Karnego i spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania zgodnie z przepisami art. 24 ust 1 pkt. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z tych Wykonawców w zakresie go dotyczącym. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach