Przetargi.pl
Przebudowa budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora w ramach Programu „Senior- Wigor”

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26025 Łagów, ul. Rynek
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2016-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62
    26025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 54531400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora w ramach Programu „Senior- Wigor”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku OTL w Sędku dla potrzeb Domu Dziennego Pobytu Seniora. W ramach zamówienia zostaną wykonane prac w zakresie zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku OTL w Sędku w celu przystosowania piętra budynku do funkcji Domu Dziennego Pobytu Seniora a także zostanie zakupione wyposażenie. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: a) Część I -Zadanie 1- Adaptacja budynku na potrzeby Dziennego Domu „Senior- Wigor”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, rysunki techniczne stanowiące integralna część siwz. Roboty należy wykonać z materiałów Wykonawcy. W ramach niniejszego zadania wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac: 1) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej i papy termozgrzewalnej, 2) Wyburzenie części ścian działowych i wykonanie nowych, 3) Przebudowa wewnętrznych instalacji wod – kan., 4) Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do istniejącej lokalnej oczyszczalni ścieków 5) Wymiana instalacji elektrycznej, 6) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 7) Malowanie pomieszczeń, 8) Wymiana posadzek, 9) Remont ścian, posadzek i sufitów łazienek, 10) Wyposażenie klatki schodowej w platformę dla osób niepełnosprawnych. Część II- Zadanie 2 – Dostawa wyposażenia na potrzeby Dziennego Domu „Senior- Wigor”. 1) Zadanie obejmuje dostawę i montaż wyposażenia: pokoju pielęgniarki, kuchni terapeutycznej i zmywalni, sali dla prowadzenia zajęć aktywności ruchowej, strefy prania i prasowania, wyposażenie elektroniczne. 2) Dostawa wyposażenia w szczególności obejmuje: materac do ćwiczeń szt. 10, leżanka/kozetka szt. 1, drabinka gimnastyczna pojedynczą szt. 3, rowerek stacjonarny szt. 1, rower magnetyczny szt. 1, mata pod rowerek szt. 2, rotor do kończyn górnych i dolnych szt. 2, piłki gimnastyczne szt. 15, steper z linkami szt. 1, steper prosty szt. 2, balkonik szt. 1, drążek do aktywizacji mięśni głębokich szt. 2, wałek rehabilitacyjny szt. 3, przyrząd do ćwiczeń sensorycznych szt. 15, mobilizator stawu skokowego szt. 5, pompka do piłek gimnastycznych szt. 1, fotel szt. 6, stół konferencyjny szt. 5, krzesło konferencyjne szt. 25, stół do jadalni szt. 6, taboret szt. 3, krzesło do jadalni szt. 23, pralka automatyczna szt. 1, żelazko szt. 1, deska do prasowania szt. 1, suszarka stojąca do ubrań szt. 1, kozetka lekarska szt. 1, taboret medyczny na kółkach szt. 1, krzesło pod prysznic (taboret) szt.1, termometr bezdotykowy szt. 1, apteczka pierwszej pomocy szt. 1 umywalka z szafka zestawem do montażu szt. 2, fotel obrotowy szt. 2, suszarka do włosów szt. 1, ciśnieniomierz szt. 1, inhalator szt. 1, szafa medyczna szt. 1, parawan medyczny szt. 1, szafa kartotekowa szt. 1, waga łazienkowa szt. 1, kuchnia gazowa z piekarnikiem szt. 1,butla gazowa do kuchenki z reduktorem i wężem szt. 1, kuchenka mikrofalowa szt. 1, czajnik elektryczny szt. 3, kosz na śmieci szt. 17szczotka do wc. Szt. 3, szczotka do zamiatania na kiju szt. 2, zestaw wiadro z mopem komp. 1, telewizor szt.1, odtwarzacz DVD szt. 1, komplet kabli do podłączenia sprzętu DVD szt. 2, wieża audio szt. 1, listwa antyprzepięciowa szt. 3, laptop szt. 1, kanapa narożna szt. 2, stół okrągły szt. 3, ława szt. 2, fotel do sali spotkań szt. 15, fotele z poręczami/ podłokietnikami szt. 5, szafa na sprzęt RTV szt. 1, szafka biblioteczna szt. 2, drukarka ze skanerem szt. 1 płyty muzyczne szt.10, płyty z filami szt.10, lustro łazienkowe szt.4, zegar ścienny szt. 2, lodówka szt. 1, okap kuchenny z filtrem węglowym szt1, zestaw garnków kpl. 1, dzbanek do filtrowania wody- kpl.2, naczynia obiadowe kpl.3, sztućce komp. 3, termos szt. 4, podkładki pod naczynia szt. 20, taca szt. 3, koc szt. 15, fotel bujany szt. 1, fotel szt.2, suszarka do rąk szt. 3, dozownik na mydło szt. 5, pojemnik na papier toaletowy szt. 3,1, szafki ubraniowe szt. 18, zestaw mebli kuchenny blatem kpl. 1, wieszak stojacy szt. 4, biurko z szafką szt. 1, biurko szt. 1 zmywarka do naczyń szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I Zadanie 1 - 19.000,00 zł, Część II - zadanie 2 – 1.200,00. Łącznie dla zadania 1 i 2- 20.200,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Bank BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 6. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty w osobnej kopercie. W ofercie należy złożyć kserokopię gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11 i 13. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczność, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o której mowa w art. 25a ust.1 tejże ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub w terminie, o którym mowa w pkt. 11, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, wyklucza się z postępowania udzielenie zamówienia, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach