Przetargi.pl
Przebudowa budynku OSP w Gorzkowicach.

Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
  • Data zamieszczenia: 2013-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
    ul. Szkolna 3 3
    97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
    tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
    REGON: 59064787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OSP w Gorzkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku OSP w Gorzkowicach, znajdującego się na działce nr 406, przy ul. Cmentarnej 5 na potrzeby straży pożarnej w Gorzkowicach oraz domu kultury wraz z rozbiórką istniejącego parterowego budynku gospodarczego i budową nowego jednokondygnacyjnego budynku kotłowni wraz z wyposażeniem, budową przyłącza: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej; budową przyłącza ciepłociągu z kotłowni do przebudowywanego budynku i budową instalacji elektrycznej -kablowej linii zasilającej do budynku kotłowni. Przebudowa istniejącego budynku OSP ma na celu dostosowanie układu wnętrza do nowych funkcji, tj. umożliwienie niezależnego funkcjonowania straży pożarnej oraz tzw. domu kultury (obie części będą mieć zapewnione niezależne wejścia z zewnątrz budynku). Projekt obejmuje również częściową zmianę układu pomieszczeń wewnątrz budynku wraz z dostosowaniem budynku do aktualnych przepisów techniczno - budowlanych (m.in. bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa higieny pracy, wyposażenie w niezbędne instalacje, dostosowanie paramentów przegród zewnętrznych budynku do aktualnych norm cieplnych, przystosowanie budynku do użytkowania przez osoby niepełnosprawne) remont jego elewacji (wraz z dociepleniem murów) oraz wymianę pokrycia dachowego. W zakres projektu wchodzi również wyposażenie budynku. W ramach zagospodarowania działki planuje się wprowadzenie niezbędnych utwardzeń terenu, urządzenia terenów zielonych, wydzielenie miejsc postojowych na działce dla samochodów osobowych oraz lokalizację miejsca do gromadzenia odpadów stałych.Planowana inwestycja jest zlokalizowana na działce nr ew. 406 oraz działkach drogowych nr ew. 403 (ul. Cmentarna) i 426 (ul. Żabia). Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki Nr 9,10,11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przy czym zakres robót oraz technologię robót określa projekt budowany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót . Przedmiary robót załączone do specyfikacji są opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu budowlanego. Zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełnią funkcję pomocniczą. Zakres prac obejmuje między innymi: pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania oraz inwentaryzacją powykonawczą. Pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych; przedstawienia i uzgodnienia harmonogramu rzeczowo - finansowego, dokonywania odbiorów częściowych wykonanych robót i sporządzenie dokumentacji budowy oraz powykonawczej. opracowanie projektu organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami, przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu - jeśli dotyczy uzyskanie stosownych decyzji wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonanie tych decyzji na swój koszt min: zajęcie pasa drogowego, organizację i zabezpieczenie placu budowy, uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego do czasu zakończenia i odbioru robót, właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo ruchu kołowego i pieszego, stosując pomosty nad wykopem, przejścia dla ludzi oraz wjazd na teren posesji, zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren w którym prowadzi roboty. Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z dokumentacją techniczną dotyczącą przedmiotowego zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje również elementy nieujęte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych lecz konieczne do prawidłowego wykonania robót budowlanych. Zamówienie obejmuje wykonanie obiektu kompletnego pod klucz. W przypadku stwierdzenia braku danych lub różnic w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót wykonawca powinien zgłosić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, muszą one posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty gwarantujące bezpieczeństwa ich użytkowania. Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji inwestycji, a komplet przekazać przy odbiorze końcowym. Ilekroć w dokumentacji projektowej użyta jest nazwa własna wyrobu bądź bezpośrednie wskazanie na producenta danego wyrobu, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych i jakościowych. Za materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu tych materiałów wraz z podaniem nazwy producenta, załączenia stosownych dokumentów m. in.: atest, aprobaty techniczne. W przypadku, gdy podczas oceny ofert zostanie stwierdzone, że zaoferowane materiały nie spełniają warunku równoważny w odniesieniu do wymienionych w dokumentacji projektowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobycie dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy wykonania niniejszego zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu terminu i godzin oględzin z pracownikiem urzędu. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy może nastąpić jedynie zgodnie z zapisem podanym w załączniku nr 8 - Wzór Umowy §13. Kody CPV: 45.26.27.00-8 - Przebudowa budynków, 45.11.00.00-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych , 45.33.22.00-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne, 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania, 45.33.11.10-0 - Instalowanie kotłów, 45.33.12.10-1 - Instalowanie wentylacji, 45.31.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzenia ścieków, 45.31.12.00-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 15. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz gwarancji na zainstalowane materiały i urządzenie nie krótszej niż oferowana przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 28 tys. zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach