Przetargi.pl
Przebudowa budynku OSP Mostki na Sołecki Dom Spotkań

Gmina Rudniki ogłasza przetarg

  • Adres: 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 35-95-072 , fax. 034 3595013
  • Data zamieszczenia: 2013-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudniki
    ul. Wojska Polskiego 12 12
    46-325 Rudniki, woj. opolskie
    tel. 034 35-95-072, fax. 034 3595013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku OSP Mostki na Sołecki Dom Spotkań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku OSP Mostki na Sołecki Dom Spotkań. Zakres robót przewiduje wykonanie m. in.: - rozbiórkę pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych wraz z kosztami utylizacji azbestu, rozbiórkę drewnianej konstrukcji dachowej; 242,55 m2, - rozbiórkę rynien dachowych , rur spustowych oraz obróbek blacharskich, - przemurowanie kominów powyżej połaci z cegły klinkierowej i wymurowanie komina z kształtek i cegły klinkierowej ( kolor brązowy), - rozbiórka i uzupełnienie ścian z cegły, - wykonanie wieńca okołodachowego: 5,878 m3, - wykonanie konstrukcji dachowej z kratownicy drewnianej: 277m2, - montaż folii paropszepuszczalnej, montaż łat i pokrycia dachowego z blachodachówki grubości min. 0,5 mm, powlekana w kolorze brąz: 330 m2 , - montaż podbitki dachowej: 25,655m2, - montaż rynien dachowych: 53,7mb, rur spustowych: 27,1 mb, - wykonanie daszku nad wejściem z drewna heblowanego, malowanego łącznie z pokryciem z blachodachówki grubości min. 0,5 mm , powlekanej w w kolorze brąz i obróbkami blacharskimi, - ocieplenie ścian styropianem o grubości 10 cm ( cokół 5 cm) z wykonaniem tynku cienkowarstwowego akrylowego ( cokół tynk mozaikowy); kolorystyka zgodnie z projektem, - wykonanie napisu na elewacji o treści :Sołecki Dom Spotkań w Mostkach ( litery z PCV ) oraz herb z PCV Gminy Rudniki o wym. 70 x 70 cm, - skucie i wykonanie nowych tynków wewnętrznych, - wykonanie sufitów podwieszanych o odporności ogniowej EI60 z izolacją z wełny mineralnej: 186,92m2, - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, - wymiana drzwi wewnętrznych ( 3 szt.), wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi aluminiowe brązowe w istniejącym otworze; współczynnik przenikania ciepła nie mniejszy niż 2,6 W/(m2xK) z szybą bezpieczną ( 1 szt.), - wymiana instalacji elektrycznej i montaż instalacji odgromowej, - demontaż podłóg drewnianych , wykonanie warstw izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, wykonanie posadzki betonowej i okładziny z płytek ceramicznych ( wymiary płytek min. 30cmx30cm, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym), - remont schodów zewnętrznych, - podłączenie wentylacji istniejących sanitariatów do wymurowanego nowego komina ( rura spiro z izolacją cieplną z wełny mineralnej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarach robót. Dokumentacje te są dostępne na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sprzątania terenu budowy oraz usuwania wszelkiego rodzaju odpadów. Ponadto Wykonawca usunie wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzenia prac w obiekcie i w jego otoczeniu, w szczególności uprzątnięcie i naprawę zniszczonych nawierzchni, trawników itp. Na Wykonawcy ciąży obowiązek zabezpieczenia budynku przed zalaniem i innymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. W razie wystąpienia szkody Wykonawca ponosi wszystkie koszty w związku z jej naprawieniem. W trakcie prac konieczne są dodatkowe zabezpieczenia pod względem bezpieczeństwa. Po codziennym zakończeniu prac na budowie Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć budynek w taki sposób aby zminimalizować wtargnięcie osób niepożądanych. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie oferty koszty: opracowanie protokołu kominiarskiego, protokołów pomiarów instalacji elektrycznej, wszystkie koszty związane ze zwiększeniem mocy przyłączeniowej z 14 kW na 17 kW łącznie z kosztami przeniesienia układu pomiarowego na zewnątrz, opracowania świadectwa energetycznego budynku, koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórek, koszty zużytej wody i energii elektrycznej i inne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zadania. Zamawiający informuje, że wszelkie formalności związane ze zwiększeniem mocy załatwia Wykonawca. Wycena oferty winna być poprzedzona wizją lokalną i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną. Na wykonane prace i dostarczone materiały Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie i ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-01-08 do godz. 09:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego; Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem Oddział w Radłowie, ul. Długa 2, 46-331 Radłów Nr 41 8909 1045 0050 0500 1661 0007, przy czym data wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego jest uznana jako data i godzina wpłynięcia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w pozostałej formie niż pieniądz należy złożyć za pokwitowaniem w formie oryginału w Biurze Obsługi Interesanta ( parter) Urzędu Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, a kserokopię (-e) potwierdzoną ( e) za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania z ofertą - pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania - oraz umożliwić Zamawiającemu otrzymanie okresowej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Dokument potwierdzający wniesienie wadium stanowi załącznik do oferty lub może być załączony do ofert w osobnej kopercie i wraz z nią winien być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy w Rudnikach w terminie określonym dla złożenia ofert. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy). Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl, www.bip.rudniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach