Przetargi.pl
Przebudowa budynku nr 4 na potrzeby internatu przy ul. Pileckiego 37 w Oświęcimiu

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Montelupich
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2114001, 2114015, 2114086 , fax. 122 114 005
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Montelupich 3
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2114001, 2114015, 2114086, fax. 122 114 005
    REGON: 11263946002990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku nr 4 na potrzeby internatu przy ul. Pileckiego 37 w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku nr 4 na potrzeby internatu przy ul. Pileckiego 37 w Oświęcimiu, o kubaturze 8796 m3, w tym wykonanie kompleksowej termomodernizacji całego obiektu z wymianą istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, liczne wyburzenia i przesunięcia ścian działowych w celu aranżacji nowych pomieszczeń, przebudowa instalacji wewnętrznych (wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej, odgromowej, teletechnicznej), wykonanie robót wykończeniowych wewnętrznych i zewnętrznych, wykonanie szybu windowego z kompletnym urządzeniem dźwigowym mającym przystanki na każdej kondygnacji, odnowienie niewielkiego parkingu przy budynku wraz z dojściami do klatek schodowych, wykonanie altany śmietnikowej, przesunięcie i wykonanie części nowego ogrodzenia w standardzie Jednostki Wojskowej sąsiadującej bezpośrednio z nieruchomością, wykonanie szlabanu z pilotami. Przedmiot zamówienia obejmuje również serwis windy osobowej – przez 60 miesięcy licząc od daty odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie: 100 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku niżej wymienionych formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): 1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 76 1130 1150 0012 1243 8590 0001 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019, poz. 310), zwanej dalej PARP. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. 3) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców. Inne dokumenty: 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej platformy https://amw.eb2b.com.pl, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 3) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2f ustawy, może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 6 pkt. 4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7) Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 4 i 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca składa te dokumenty na wezwanie Zamawiającego. 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika umocowanie do wykonywania określonych czynności prawnych, np. umowę spółki cywilnej lub uchwałę Konsorcjum. 9) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, zobowiązany jest do złożenia: 1) zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2) dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt. 2, 3; ust. 3 pkt. 1, ust. 6 pkt. 1, dotyczących podmiotów udostępniających zasoby. 10) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji, może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust. 3 pkt. 1 oraz w ust. 4 pkt. 1, 2. 11) W przypadku wskazania przez Wykonawcę informacji o dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI ust. 3 pkt. 1 (tj. potwierdzających, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz dane wskazane przez Wykonawcę tj. oświadczenia lub dokumenty, jednakże w przypadku, gdy ww. bazy danych są prowadzone w języku innym niż język polski, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 12) W przypadku, gdy w odpowiedzi na wezwanie wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 lub art. 26 ust. 2f lub art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca wskaże oświadczenia lub dokumenty, które mają być wzięte pod uwagę przez Zamawiającego w niniejszym postępowaniu w sposób umożliwiający identyfikację tych oświadczeń i dokumentów poprzez szczegółowe określenie postępowania, w którym dane oświadczenie lub dokument zostały złożone wraz z informacjami identyfikującymi sam dokument bądź oświadczenie, a które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego (w szczególności dotyczy to oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy), Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta ze wskazanych przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów będących w jego posiadaniu, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach