Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM PRZY UL. NIEMODLIŃSKIEJ W OPOLU ZE SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21207

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Obornicka 126
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 765 68 40 , fax. 71 765 68 02
  • Data zamieszczenia: 2015-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Obornicka 126 126
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 765 68 40, fax. 71 765 68 02
    REGON: 93010390600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BUDYNKU NR 3 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM PRZY UL. NIEMODLIŃSKIEJ W OPOLU ZE SKUTECZNYM ZAWIADOMIENIEM WŁAŚCIWEGO ORGANU O ZAKOŃCZENIU ROBÓT - ZADANIE 21207
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie: 21207 Przebudowa budynku nr 3 w kompleksie koszarowym przy ul. Niemodlińskiej w Opolu wraz ze skutecznym zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót Dokumentacja projektowa stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji i spełnia wymogi stawiane w art. 29,30, 31 ustawy PZP W ramach zadania należy wykonać przebudowę istniejącego budynku nr 3 z dostosowaniem do obowiązujących przepisów bhp i p.poż. Zakres przebudowy obejmuje m.in. termomodernizację całego obiektu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, przebudowa węzłów sanitarnych, zmianę funkcji części pomieszczeń, wykonanie podłoży, izolacji, a także okładzin ściennych i podłogowych. Do zakresu prac będzie również należało zagospodarowanie zewnętrzne budynku z parkingiem dla pracowników oraz wygrodzenie budynku z terenu kompleksu wraz z oddzielną bramą w celu stworzenia warunków bezkolizyjnego przyjmowania interesantów z zewnątrz dla WKU i WPPsych.Dane techniczne:- powierzchnia zabudowy - 849,40 m2 - powierzchnia użytkowa - 3682,00 m2, - kubatura budynku - 12890,00 m3 2. STAN ISTNIEJĄCY Budynek został wybudowany w 1937 r. Jest budynkiem wolnostojącym, wykonanym w technologii w technologii tradycyjnej murowany z cegły ceramicznej, podpiwniczony, trzykondygnacyjny z poddaszem użytkowym. Zasadniczą konstrukcję budynku stanowią ściany w układzie trójtraktowym. Dach czterospadowy (brogowy) o konstrukcji drewnianej płatwiowo - kleszczowej. Przekrycie stanowi dachówka karpiówka w kolorze czerwonym układana podwójnie w koronkę. Przekrycie lukarn stanowi papa. Rynny, rury spustowe i obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. Okna drewniane dwu i trzy skrzydłowe. Drzwi zewnętrzne drewniane, od ul. Niemodlińskiej stalowe. Drzwi wewnętrzne drewniane oraz stalowe. 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Szczegółowy zakres rzeczowy określa: dokumentacja projektowa, przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), 3.1. Część ogólna obejmuje: 3.1.1. Organizacja terenu budowy.Organizacja terenu budowy została opisana w projekcie umowy w dziale Obowiązki Wykonawcy. Wygrodzenie terenu budowy o wys. min. 2,0 m powinno być wykonane z materiałów nieprześwitujących. Zaplecze budowy należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu budowy z udziałem przedstawicieli Inwestora i 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach - SOI Opole. Zaplecze powyższe należy zorganizować w terminie do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy. Obowiązki Wykonawcy robót związane z organizacją terenu budowy zawarto w projekcie umowy w dziale Obowiązki Wykonawcy, stanowiącej załącznik do SIWZ. 3.1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika a. Wykonawca powinien dostarczyć Użytkownikowi (Jednostce Wojskowej, na terenie której realizowane są roboty) wykaz pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu prac, w którym należy podać nazwisko i imię pracownika wraz z serią i numerem dowodu osobistego oraz wykaz pojazdów Wykonawcy (wraz z przypisanymi do nich kierowcami), w celu wpisania pracowników i pojazdów na listę przepustek okresowych osobowych i przepustek okresowych samochodowych, która znajdować się będzie w biurze przepustek i będzie uaktualniana co 14 dni. b. O wszelkich zmianach dotyczących przedłożonego wykazu pracowników i pojazdów Wykonawca będzie powiadamiał Użytkownika co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. c. Wejście wyjście i wjazd wyjazd na teren z terenu jednostki wojskowej (budowy) odbywać się będzie tylko przez biuro przepustek. d. Pojazdy zaopatrujące budowę, nie będące własnością Wykonawcy, będą wpuszczane na teren jednostki na podstawie przepustki jednorazowej dla pojazdu i kierowcy, po wyrażeniu zgody na wjazd przez osobę upoważnioną. Za odebranie pojazdu z biura przepustek odpowiedzialny będzie Kierownik Budowy, który odpowiadać będzie również za przejazd pojazdu na teren budowy po wyznaczonej trasie. e. Wykonawca przedstawi do zaakceptowania Dowódcy Jednostki Wojskowej propozycję godzin pracy. W przypadku wystąpienia potrzeby zmiany ustalonych godzin pracy, Wykonawca każdorazowo będzie zobowiązany zwrócić się do Dowódcy Jednostki Wojskowej o ich zmianę. Istnieje możliwość pracy w dniach: poniedziałek - sobota, w godz. 7.00 - 19.00.f. Pracownicy Wykonawcy będą mieli prawo przebywać tylko na wyznaczonym terenie budowy, nie będą mogli przebywać w innym miejscu na terenie jednostki bez istotnej potrzeby np. rozładunek materiałów budowlanych itp. g. Przebywanie na terenie Jednostki Wojskowej obcokrajowców oraz poruszanie się pojazdów zarejestrowanych poza granicą RP reguluje Dz. Urzędowy MON, poz. 33 z 2012 r. rozdz. 6. h. Na terenie Jednostki Wojskowej obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania alkoholu oraz przebywania pod jego wpływem. i. Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu budowy przed kradzieżą oraz pod względem bhp i p.poż. 3.1.3. Demontaż i utylizacja odpadów. Na Wykonawcy ciąży obowiązek prawidłowego zagospodarowania odpadów (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, śmieci, papa). Kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Odpad stanowiący złom oraz drewno pozyskane z wycinki drzew-odcinki po 1m długości (bez karpy i gałęzi) należy przekazać do 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Gliwicach - SOI Opole przy ul. Zbożowej 29. 3. 2. BRANŻA BUDOWLANA. 3.2.1. Zakres prac do wykonania w branży architektoniczno - konstrukcyjnej. a. Wykonanie termomodernizacji całego budynku z dociepleniem ścian zewnętrznych styropianem oraz dociepleniem poddasza wełną mineralną, b. wykonanie elewacji z odtworzeniem cokołu klinkierowego oraz obramowań ceramicznych otworów drzwiowych, c.przełożenie dachówki, d.wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, e.wykonanie opaski betonowej wokół budynku, f.wykonanie podestów oraz schodów zewnętrznych,g. wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, h.zamurowanie wejść do piwnicy od tyłu budynku oraz boku z zasypaniem istniejącego zjazdu oraz schodów, a także demontażem balustrady przy schodach zewnętrznych, i.wymiana tynków wraz z wykonaniem nowej malatury pomieszczeń, j.zamurowanie okna na elewacji bocznej (północnej) w pomieszczeniu sanitarnym oraz zamurowanie dwóch okien na elewacji tylnej (wschodniej) z wyburzeniem otworu okiennego w celu odtworzenia pierwotnego szyku okien na elewacji, k.w miejscach zamurowań drzwi w ścianach zewnętrznych na poziomie piwnic przewidzieć wykonanie otworów okiennych w celu doświetlenia pomieszczeń, l.wyburzenie ścian na ciągu komunikacyjnym oraz przebudowa schodów w celu zapewnienia komunikacji głównym korytarzem w piwnicy,ł. wykonanie stropu w pomieszczeniu starej kotłowni w celu wyrównania poziomów w piwnicy, m.wykonanie wykuć i wyburzeń pod nowo projektowane otwory drzwiowe wraz z wykonaniem nowych nadproży drzwiowych oraz wyburzeń ścian w celu dostosowania pomieszczeń budynku do nowej funkcji, n. przebudowa schodów na parterze umożliwiająca komunikację pomiędzy korytarzem głównym, a magazynem testów, druków, aparatów, o.wyburzenie niewykorzystywanych istniejących kominów wentylacyjnych powyżej stropu poddasza oraz komina od piwnicy przy klatce schodowej,p. wymiana stolarki okiennej na PCV z zachowaniem istniejącego podziału z nawiewnikami higro - sterowalnymi oraz stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej,r zamurowanie części istniejących wnęk oraz przemurowanie części ścian z uwagi na konieczność zabezpieczenia pomieszczeń (stref ochrony), s. demontaż istniejących krat drzwiowych i okiennych zewnętrznych oraz okiennic metalowych zewnętrznych wraz z kratami wewnętrznymi w pomieszczeniach poddasza, t.wykonanie okratowania okien pomieszczeń piwnic i poddasza oraz części pomieszczeń parteru, piętra I i piętra II,u. wymiana podłóg na wszystkich kondygnacjach, w.wykonanie nowych okładzin schodów i podestów klatki schodowej, x. odnowienie balustrady i pochwytu z podniesieniem pochwytu do normatywnej wysokości, y. wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu i zewnętrznych na parapety z blachy tytanowo - cynkowej, z. wydzielenia pożarowe z wykonaniem właściwych zabezpieczeń przeciwpożarowych (hydranty, klapa oddymiająca, drzwi o określonej odporności ogniowej, wyłączniki energii elektrycznej), ź. przebudowa wszystkich sanitariatów z montażem systemowych kabin ustępowych z płyt laminowanych, ż. wykonanie wentylacji grawitacyjnej w całym budynku oraz systemu wentylacyjno - klimatyzacyjnego w części pomieszczeń,wykonanie zadaszeń z poliwęglanu nad drzwiami wejściowymi.3.2.2. Roboty zewnętrzne. a/ Wykonanie parkingu dla pracowników WKU i WPPsych z tyłu budynku, b/ wykonanie drogi dojazdowej do budynku oraz parkingu, c/ wykonanie chodnika obok budynku, d/ wycięcie drzew i krzewów. e/ nasadzenia zastępcze drzew - Wykonawca poinformuje pisemnie Inwestora o planowanej wycince drzewa.- Wykonawca dokona usunięcia przedmiotowych drzew po ich wskazaniu przez Inwestora. - Zabezpieczenie istniejącej zieleni na okres prowadzenia prac. Zarówno przepisy o ochronie przyrody (Art. 82. 1) w brzmieniu: Prace Ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom, jak i przepisy ustawy Prawo budowlane (rozdz. 3. art. 22) określają, że obowiązek właściwego zabezpieczenia elementów środowiska przyrodniczego, w tym również istniejących drzew i krzewów spoczywa na Wykonawcy robót. 3.3. BRANŻA SANITARNA. Zakres prac do wykonania w branży sanitarnej. a. Instalacje zewnętrzne kanalizacyjne b.kanalizacja sanitarna, c.kanalizacja deszczowa. d.Instalacja wewnętrzna wod. - kan.- instalacja wody zimnej i ciepłej,- instalacja przeciwpożarowa,- instalacja kanalizacji sanitarnej,- instalacja kanalizacji deszczowej. e.Instalacja centralnego ogrzewania. f.Wentylacja i klimatyzacja - instalacja wentylacji,- klimatyzacja wybranych pomieszczeń.3.4. BRANŻA ELEKTRYCZNA 3.4.1. Zakres prac do wykonania w branży elektrycznej. a.Główna linia zasilająca budynku, b.Rozdzielnica główna nN w piwnicy, c. Wewnętrzne linie zasilające, d.Tablice rozdzielcze lokalne, e. Zasilacz awaryjny UPS, f.Instalacja oświetlenia podstawowego obiektu, g.Instalacja oświetlenia awaryjnego obiektu, h.Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, i. Instalacja gniazd wtyczkowych wydzielonych, j.Instalacja zasilania urządzeń elektrycznych, k.Instalacja zasilania odbiorników związanych z technologią wentylacyjną, l.Instalacja zasilania odbiorników związanych z technologią klimatyzacyjną, m. Instalacja uziemienia obiektu i połączeń wyrównawczych, n. Instalacja odgromowa obiektu, o.Instalacja przeciwprzepięciowa, p.Instalacja przeciwporażeniowa.3.4.2. Okablowanie strukturalne.3.4.3. CCTV. 3.4.4. Instalacja System Alarmu Pożaru (SAP). System Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) i Kontroli Dostępu (KD) o klauzuli ZASTRZEŻONE .4. OGÓLNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE ROBÓT.4.1. Warunki wykonania i odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót określone są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w dokumentacji projektowej.4.2. Rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne. Zasady postępowania w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji projektowej i rozwiązania zamienne w czasie realizacji robót między dokumentacją projektową a stanem istniejącym będą wymagać każdorazowej konsultacji z inspektorami nadzoru inwestorskiego lub ewentualnie z projektantami. W uzasadnionych przypadkach, w trakcie realizacji robót, Inwestor dopuszcza wprowadzenie zmian w stosunku do technologii przyjętej w dokumentacji przedmiarach tj. na wniosek Wykonawcy mogą być wykonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia rozwiązania zamiennego zawierającego opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. Zaproponowana zamiana nie może powodować jednakże wzrostu kosztów robót. Propozycja zmian będzie jednakże wymagała akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Inwestora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 219 000,00 zł, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, wyłącznie przez Wykonawców biorących udział w II etapie postępowania. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostaną zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rziwroclaw.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach