Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania przy ul. Okrzei 2 w Mikołowie , wykonanie robót zabezpieczających w budynku przy ul. Jana Pawła II 8 oraz wyburzenie części budynków gospodarczych przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie

Zakład Gospodarki Lokalowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Kolejowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
  • Data zamieszczenia: 2020-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej
    Kolejowa 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 242 600, , fax. 323 242 612
    REGON: 27054706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania przy ul. Okrzei 2 w Mikołowie , wykonanie robót zabezpieczających w budynku przy ul. Jana Pawła II 8 oraz wyburzenie części budynków gospodarczych przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania przy ul. Okrzei 2 w Mikołowie , wykonanie robót zabezpieczających w budynku przy ul. Jana Pawła II 8 oraz wyburzenie części budynków gospodarczych przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na II Zadania: A.ZADANIE I - Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania przy ul. Okrzei 2 w Mikołowie B. ZADANIE II - wykonanie robót zabezpieczających w budynku przy ul. Jana Pawła II 8, wyburzenie części budynków gospodarczych przy ul. Jana Pawła II 8 2.1. W ramach ZADANIA I należy wykonać: Roboty budowlane i instalacyjne : a) Wymiana elementów konstrukcyjnych budynku: - wymiana stropów parteru i piętra - wzmocnienie fundamentów - wzmocnienie stropu nad piwnicą - posadzki parteru - konstrukcji dachu z pokryciem - części ścian wewnętrznych i fundamentów - kominów - wymiana istniejącej klatki schodowej na nową żelbetową b) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej ścian fundamentowych c) Wykonanie izolacji poziomej posadzki piwnic d) Wykonanie izolacji cieplnej podłogi parteru, ścian zewnętrznych oraz dachu e) Wykonanie remontu elewacji budynku w oparciu o wytyczne Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (odtworzenie bramy wejściowej, naprawa granitowego portalu bramy) f) Zagospodarowanie terenu z miejscami parkingowymi i zielenią z uwzględnieniem aktualnego uzbrojenia terenu g) Roboty instalacyjne: - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie instalacji ogrzewania, - wykonanie instalacji gazu, - wykonanie instalacji wentylacji, - wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej , deszczowej h)Roboty elektryczne - wykonanie instalacji oświetlenia pomieszczeń i zewnętrzne - wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230V, - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych, - montaż tablice zabezpieczeń mieszkań - montaż tablice zabezpieczeń obwodów administracyjnych, - wykonanie ochrony przepięciowej - wykonanie instalacji uziemiająca i odgromowa, - wykonanie instalacji telefonicznej, TVSat, - wykonanie instalacji domofonowa, - wykonanie instalacji internetowej, Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozwoleniem na budowę , które stanowią załączniki do SIWZ. 2.2. W ramach ZADANIA II należy wykonać: 1.Roboty zabezpieczające dachu i elewacji w budynku przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie 2. Wyburzenie części budynków gospodarczych wraz z robotami zabezpieczającymi przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w koncepcji zabezpieczenia budynku , przedmiarze robót, który pełni rolę pomocniczą , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do SIWZ. 3.Jeżeli Dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego. Ocena ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „produktów równoważnych” lub odrzuceniu oferty z powodu ich „nie równoważności”. 4.Wszelkie materiały używane do wykonywania prac winny posiadać stosowne wymagane obowiązującymi przepisami prawa atesty, aprobaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumenty potwierdzające powyższe Wykonawca przedstawi każdorazowo na żądanie inspektora nadzoru. 5. Wykonawca w czasie realizacji prac będzie utrzymywał ład i porządek na terenie , na którym je wykonuje, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i p.poż. Określone w przepisach szczególnych. 6.Zamawiający informuje również, iż przyszłemu Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót. 7.Na wykonane przez siebie prace oraz zastosowane materiały Wykonawca musi udzielić minimum 3 letniej gwarancji. 8. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić kopię uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, zgodnie z postawionymi warunkami udziału w postępowaniu 9.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 10.Miejsce wykonywania robót budowlanych: Mikołów, Zadanie I - ul.Okrzei 2, Zadanie II- Jana Pawła II 8 oba budynki są zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie i przylegają do siebie ścianą szczytową). Budynki znajdują się w strefie urbanistycznej wpisanej do rejestru zabytków. Dom ul.Okrzei 2 , XIX, nr rej.709/66 z 31.05.1966 jest wpisany do rejestru Wojewódzkiego Urzędu Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00PLN (słownie: trzydzieścitysięcyzłotych00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804 oraz z 2015, poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w MBS Mikołów na rachunek 30 8436 0003 0000 0009 8788 0254, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZGL/PN/17/2020 na Przebudowa budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania przy ul. Okrzei 2 w Mikołowie , wykonanie robót zabezpieczających w budynku przy ul. Jana Pawła II 8 oraz wyburzenie części budynków gospodarczych przy ul. Jana Pawła II 8 w Mikołowie Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa stosownie do treści art.24 ust.11 (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach