Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na mieszkania chronione wraz z rampami zewnętrznymi dla osób niepełnosprawnych, przy ul. Kilińszczaków 23 w Wałczu

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Budowlanych
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 258 50 53 , fax. 67 258 50 54
  • Data zamieszczenia: 2019-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. w Wałczu
    ul. Budowlanych 9/2
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 258 50 53, fax. 67 258 50 54
    REGON: 33097796600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: : www.tbswalcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na mieszkania chronione wraz z rampami zewnętrznymi dla osób niepełnosprawnych, przy ul. Kilińszczaków 23 w Wałczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na mieszkania chronione wraz z rampami zewnętrznymi dla osób niepełnosprawnych - na terenie dz. nr 4062; przy ul. Kilińszczaków 23 w Wałczu, obr. 0001 m. Wałcz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Budynek podlegający przebudowie znajduje się na terenie dz. nr 4062 przy ul. Kilińszczaków 23 w Wałczu w zabudowie śródmiejskiej i usługowej. Budynek stanowi część ciągu zabudowy kamienicowej pierzei ul. Kilińszczaków. Przedmiotowy budynek jest w kształcie litery L z węższą podłużną częścią wysuniętą w stronę podwórza w tylnej części północnej. Od strony wschodniej i zachodniej działka oddzielona jest od granic sąsiednich murkami oporowymi. Budynek posiada dostęp do drogi publicznej krajowej (wyłącznie w zakresie dojścia do lokali usługowych w parterze) oraz pośrednio do drogi publicznej, ul. Królowej Jadwigi poprzez układ dróg wewnętrznych, istniejącym zjazdem na drogę wewnętrzną. Miejsca postojowe istniejące przy drogach wewnętrznych. Budynek posiada zasilanie w media w zakresie instalacji: wodno-kanalizacyjnej, deszczowej, elektroenergetycznej oraz gazowej. Zasilanie budynku na potrzeby inwestycji nie ulegnie zmianie z wyjątkiem rezygnacji z zasilania w gaz. Ogrzewanie budynku planowane z sieci ciepłowniczej na podstawie warunków przyłączeniowych wydanych przez ZEC Wałcz. Miejsca postojowe istniejące na terenie przyległym - bez zmian. Miejsce do gromadzenia odpadów stałych - bez zmian, na zasadach dotychczasowych, na terenie należącym do Inwestora znajdują się pojemniki na odpady. 3. Na terenie inwestycji planuje się wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych z tyłu budynku - dla zapewnienia dostępu do mieszkań w budynku od strony podwórza dla osób niesprawnych ruchowo. Różnica terenu od miejsca wejścia na teren działki nr 4062 do poziomu wejścia na spocznik wejściowy wynosi 1,84m (na podstawie pomiarów geodezyjnych). Pierwsze trzy pochylnie z poziomu terenu (rzędna 114,9m n.p.m.) komunikacji ogólnodostępnej z chodnika na teren działki objętej inwestycją na projektowaną rzędną 116,08m n.p.m., następnie dwie pochylnie zlokalizowane wzdłuż wschodniej granicy przy murze oporowym oddzielającym sąsiednią działkę do spocznika przed wejściem do budynku. Zarówno na jeden jak i na drugi poziom prowadzą także schody zewnętrzne. Istniejące przeznaczone są do rozbiórki. 4. Zakres i kolejność wykonania robót: - ogrodzenie terenu objętego inwestycją, zamontowanie tablicy informacyjnej z numerami telefonów alarmowych; - przygotowanie placu budowy; - rozbiórka istniejących elementów, nawierzchni utwardzonych kolidujących z projektowaną zabudową; - oczyszczenie terenu; - roboty ziemne i wykopy pod projektowane elementy zagospodarowania terenu (zewnętrzne biegi schodowe, pochylnie dla niepełnosprawnych, murki oporowe); - wykonanie zewnętrznego oświetlenia; - docieplenie ścian zewnętrznych; - przebudowa ścian istniejących (przebicia, zamurowania); - budowa projektowanych ścian w konstrukcji lekkiej; - rozbiórka istniejącej klatki schodowej; - częściowa wymiana istniejącego stropu drewnianego w obrębie nowo projektowanej klatki schodowej; - montaż wewnętrznej windy dwu-przystankowej; - demontaż istniejącej stolarki okiennej i montaż nowej; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż nowej; - wykonanie izolacji wewnętrznych w budynku; - roboty instalacyjne; - montaż nowych pionów wentylacji grawitacyjnej, wyprowadzenie ponad dach; - roboty dekarskie związane z projektowanymi kominami wentylacji grawitacyjnej; - zbicie istniejących tynków ściennych; - wykonanie tynków i nowych warstw posadzkowych; - roboty wykończeniowe aranżacji wewnątrz i na zewnątrz budynku; - wykonanie nawierzchni utwardzonych oraz ramp dla niepełnosprawnych w obrębie działki nr 4062; - montaż balustrad zewnętrznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do SIWZ, c) Warunki techniczne nr 12/XI/17 Wydane przez ZEC Wałcz – załącznik nr 10 do SIWZ, UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 2 do SIWZ) mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarach robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są wyłączną podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 28.450,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy czterysta pięćdzieisąt i 00/100 PLN) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu; b. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c. w gwarancjach bankowych; d. w gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: a. w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao S.A. nr 47 1240 3712 1111 0000 4365 3252 z dopiskiem – „Przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na mieszkania chronione wraz z rampami zewnętrznymi dla osób niepełnosprawnych, przy ul. Kilińszczaków 23 w Wałczu”. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium musi być wniesione na cały okres związania z ofertą. 7. Wadium w pieniądzu musi zostać wniesione i być widoczne na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz w wymaganej wysokości skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 Ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 17. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 18. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 14 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 19. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 20. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: a. formularz oferty W przypadku składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 6 pkt b. SIWZ; jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. d. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. e. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 12. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. c. w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 13. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: • w ust. 9 pkt. a – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; • w ust. 9 pkt. b. i c. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 13 pkt. a. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednie oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w ust. 13 pkt. a. powyżej. c. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu doosoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 9 pkt. a, składa dokument, o którym mowa w ust. 13 pkt. a. tiret 1 powyżej, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, zgodne z terminami wskazanymi w 13 pkt. a. tiret 1 powyżej. d. Wszystkie dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach