Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Słoniny 25 w Knurowie wraz z przebudową instalacji gazowej w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie lokali socjalnych w rewitalizowanych budynkach III Kolonii

Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. Floriana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 339 45 00 , fax. (032) 339 45 01
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
    ul. Floriana 4
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. (032) 339 45 00, fax. (032) 339 45 01
    REGON: 27121685600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego przy ul. Słoniny 25 w Knurowie wraz z przebudową instalacji gazowej w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie lokali socjalnych w rewitalizowanych budynkach III Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę budynku mieszkalnego przy ul. Słoniny 25 w Knurowie wraz z przebudową instalacji gazowej w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie lokali socjalnych w rewitalizowanych budynkach III Kolonii. Przewidziano zmianę układu funkcjonalnego związanego z wydzieleniem aneksów kuchennych i łazienek, zaadoptowaniem pomieszczeń gospodarczych i strychu na cele mieszkalne oraz budowę i przebudowę instalacji gazowej, przebudowę instalacji wewnętrznych, budowę drenażu, termomodernizację. Zakres robót: a) instalacja centralnego ogrzewania - wykonanie instalacji c.o. z rur z polietylenu sieciowanego z warstwą antydyfuzyjną b) instalacja gazowa - wykonanie stalowej instalacji gazowej od kurka głównego do nowoprojektowanych kotłów i kuchenek gazowych w budynku c) instalacja wodno- kanalizacyjna i odwodnienie - demontaż istniejącej instalacji wewnętrznej wody - wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wody - przyłącza kanalizacji sanitarnej - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej z montażem urządzeń sanitarnych - odwodnienie terenu - budowa drenażu - sieć kanalizacji deszczowej z przyłączami z odprowadzeniem do studni kanalizacyjnych – istniejącej i nowoprojektowanej d) instalacja elektryczna - wykonanie głównej linii zasilającej - wykonanie rozdzielni głównych RG1 i RG2 - wykonanie rozdzielni mieszkaniowych TLL - montaż wyłącznika p.poż - poprowadzenie wewnętrznych linii zasilających - wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnych - wykonanie instalacji obwodów administracyjnych TA - wykonanie instalacji odgromowej oraz połączeń wyrównawczych - wykonanie ochrony przepięciowej - wykonanie ochrony przeciw porażeniowej i przed dotykiem pośrednim e) instalacja teletechniczna - budowa szafy przyłączy teletechnicznych - wykonanie instalacji budynkowej okablowania strukturalnego LAN - wykonanie instalacji budynkowej RTV dla sieci komercyjnej - wykonanie instalacji antenowej RTV - wykonanie instalacji w lokalach mieszkalnych f) zagospodarowanie terenu - utwardzenie terenu na działkach budowlanych - wykonanie podestu dla osób niepełnosprawnych - wykonanie placu wejściowego z ażurowych płyt betonowych - przebudowa istniejących zjazdów - wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej - budowa boksów na odpady stałe - wykonanie odwodnienia terenu - wykonanie humusowania i obsiania trawą g) roboty budowalne związane ze zmianą układu funkcjonalnego - demontaż istniejących urządzeń i instalacji (piece na paliwo stałe, ogrodzenia, bramy, furtki itp.) oraz pozostałych elementów określonych w dokumentacji; - wymiana więźby dachowej, wykonanie warstw izolacyjnych w części mieszkalnej i części strychowej technicznej - wykonanie pokrycia dachu z dachówki karpiówki w koronkę w kolorze ceglastym, obróbek blacharskich wokół okien, wyłazów dachowych i kominów, - montaż klamer i stopni dachowych oraz ławeczek kominiarskich - montaż nadproży - zerwanie istniejących posadzek, okładzin posadzkowych części tynków, okładzin sufitowych - wykonanie przebić, zamurowań lub nadmurowań ścian istniejących oraz przekuć otworów okiennych i drzwiowych wg rysunków - dezynfekcja i likwidacja nieczynnych szamb - wykonanie nowych ścianek i posadzek wraz z likwidacją części podpiwniczonej - zamurowanie okienek piwnicznych - wykonanie ocieplenia stropu nad piętrem - wykonanie izolacji poziomej (iniekcji) według wymogów określonych przez producenta systemu iniekcji chemicznej na poziomie istniejącej posadzki parteru - wykonanie drenażu wokół budynku - wykonanie posadzek na gruncie wraz z izolacja cieplną oraz przeciwwilgociową oraz warstwą posadzkową, okładzin posadzkowych - wykonanie nowych tynków - wykonanie wzmocnień istniejącego stropu oraz wykonanie nowego stropu nad parterem - wymiana / wzmocnienie części elementów konstrukcyjnych drewnianych stropu nad piętrem - wykonanie posadzek w pomieszczeniach mieszkalnych piętra i poddasza wraz z warstwami okładzin posadzkowych po uprzednim wzmocnieniu / wykonaniu nowych stropów - wykonanie przebić w stropach w celu wykonania nowych przewodów wentylacyjnych oraz spalinowych zgodnie z rysunkami wykonawczymi - wykonanie kominów wentylacyjnych i spalinowych wraz z czapami kominowymi - wykonanie dokumentacji powykonawczej kominiarskiej obejmującej miedzy innymi: protokół odbioru pionów kominowych przez uprawnionego kominiarza w tym stwierdzenie prawidłowości podłączeń, drożności i szczelności przewodów kominowych - wykonanie zabezpieczenia i konserwacji istniejących ściągów w stropach, zabezpieczających budynek na szkody górnicze - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej - wykonanie nowych ścianek działowych - wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych budynku gr. 15cm po uprzednim osuszeniu budynku i wykonaniu izolacji ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji termicznej z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8 cm ścian fundamentowych - wykonanie cokołu z płytek klinkierowych strukturze starej cegły - wykonanie izolacji termicznej dachu i stolarki okiennej połaciowej, osłon z płyt GK wraz z wykonaniem pozostałych elementów dachu ( ławy kominiarskie, stopnie, kominki wentylacyjne, obróbka blacharska, rynny oraz rury spustowe wraz z ich podłączeniem do kanalizacji deszczowej itp.) - demontaż zewnętrznych kabli napowietrznych (elektrycznych i innych) - wymiana stolarki okiennej z nawiewnikami dwustrumieniowymi higroregulowanymi i drzwiowej i zewnętrznej zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi: odtworzenie zewnętrznych parapetów, odtworzenie wzoru drzwi zewnętrznych i drewnianych drzwi, założenie szprosów w oknach wewnątrz szyby oraz na parterze okiennic drewnianych - wykonanie sufitów podwieszanych - wykonanie wykończeń pomieszczeń, w tym okładzin ścian z ceramiki w kuchni i łazienkach - wykonanie pozostałych robót ogólnobudowlanych z wykonaniem wewnętrznej instalacji w lokalach mieszkalnych i zmianą sposobu użytkowania części strychu na dodatkową powierzchnię lokalu mieszkalnego, zlokalizowanego na piętrze z wykonaniem okna połaciowego - montaż stałego wyposażenia (w tym m.in.: kotły gazowe, grzejniki wraz z osprzętem, zlewozmywaki z szafką, wc, wanny, natryski , umywalki, armatura, wodomierze, częściowe oświetlenie). - prace remontowe w obrębie klatki schodowej: wyczyszczenie schodów na piętro do nawierzchni pierwotnej oraz wyczyszczenie ścian ceglanych z farby olejnej do faktury cegły i zaimpregnowanie jej, umocowanie poręczy na ścianie, wykonanie schodów zabiegowych na poddasze oraz balustrady, wykonanie strefy wejściowej z bruku klinkierowego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 31 000,00 zł. (słownie: trzydzieści jeden tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 217, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia winno być wystawione na Gminę Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów i musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Pełnomocnika Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Pełnomocnika Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 4 do SIWZ wraz ze Zbiorczym Zestawieniem Składników Ceny Ofertowej stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty i ZZSCO. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z Rozdziałem 12 ust. 4 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w Rozdziale 5 ust. 8 pkt 5), 6) i 7) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych Rozdziale 5 ust. 8 pkt 5), 6) i 7) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach