Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego lesniczówki Komorów z przeniesieniem kotłowni do budynku gospodarczego

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-421 Przygodzice, ul. Wrocławska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 348 124 , fax. 627 348 128
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Antonin
    ul. Wrocławska 11
    63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie
    tel. 627 348 124, fax. 627 348 128
    REGON: 25002730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_antonin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego lesniczówki Komorów z przeniesieniem kotłowni do budynku gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Komorów z przeniesieniem kotłowni do budynku gospodarczego (kocioł na opał stały) do budynku gospodarczego oraz remontem części budynku gospodarczego w kompleksie leśnictwa. Lokalizacja Inwestycji: Komorów 119, 63-510 Mikstat, dz. nr 700, Komorów. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń mieszkalnych oraz zmianę lokalizacji źródła ciepła poprzez przeniesienie z budynku mieszkalnego do budynku gospodarczego. Budynek mieszkalny (Leśniczówka) został wybudowany w XX wieku w latach osiemdziesiątych. Przedmiotowy budynek mieszkalny jednorodzinny składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych parteru i poddasza użytkowego i części nieużytkowej. Budynek pełni funkcje mieszkalną. W poziomie parteru znajdują się pomieszczenia mieszkalne oraz kotłownia. Na poddaszu znajdują się pomieszczenia mieszkalne oraz strychowe. Ściany i posadzki wykończone w różnoraki sposób. Budynek posiada przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne (do przydomowej oczyszczalni ścieków) gazowe i energetyczne. Budynek gospodarczy składa się z dwóch kondygnacji nadziemnych parteru i poddasza. Dane techniczne istniejącego budynku mieszkalnego Leśniczówki : - Ilość kondygnacji: 2 (brak podpiwniczenia) - Kształt dach dwuspadowy - Powierzchnia użytkowa: parter – 106,44 m2 część mieszkalna, poddasze – 58,48 m2 część mieszkalna (67,20 m2 pow. po posadzce), poddasze – 11,61 m2 część strychowa (34,49 m2 pow. po posadzce), Dane techniczne istniejącego budynku gospodarczego: - Ilość kondygnacji 2 (brak podpiwniczenia) - Kształt dach dwuspadowy - Powierzchnia użytkowa: parter – 22,10 m2 część gospodarcza, (pozostałe pomieszczenia poza zakresem przedmiotu zamówienia) Lokal mieszkalny zostanie wyposażony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w następujące instalacje; - zasilanie w C.W.U. oraz C.O. z kotłowni w budynku gospodarczym kocioł na opał stały - zasilanie w C.W.U. jednofunkcyjny kocioł gazowy - zasilanie w wodę z istniejącego przyłącza - odprowadzenie ścieków do przydomowej istniejącej oczyszczalni ścieków • INSTALACJE SANITARNE : - instalacja wodociągowa (ciepła i zimna woda) - instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja grzewcza - instalacja wentylacji • INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE I ZEWNĘTRZNE: - instalacja oświetlenia - instalacja gniazd wtyczkowych 230V - instalacja gniazd wtyczkowych 400V -instalacja zasilania urządzeń -instalacja ochrony przed przepięciami -instalacja ochrony od porażeń OPIS OGÓLNY - ZAKRES PRZEWIDYWANYCH PRAC BUDOWLANYCH W POMIESZCZENIACH ISTNIEJĄCYCH. Przebudową objęte zostaną następujące elementy w budynku wraz z wykonaniem przeniesienia źródła ogrzewania z budynku mieszkalnego do budynku gospodarczego - roboty przygotowawcze - rozebranie utwardzenia z płyt/kostki betonowej przy budynku w niezbędnym zakresie - pod wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych - rozebranie ogrodzenia w niezbędnym zakresie - mechaniczne karczowanie drzew oraz krzaków - wykonanie wykopów pod zewnętrzne instalacje - wykonanie zewnętrznych instalacji - wykonanie przebić przez ściany fundamentowe - zasypanie wykopów po robotach instalacyjnych - uzupełnienie płyt / kostki betonowej z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowa - rozebranie ścianek działowych w budynku - wydzielenie pomieszczenia łazienki z WC - zaślepienie otworów kominowych - wykonacie przebić w ścianie do przewodów kominowych - demontaż wszystkich urządzeń stałych instalacje sanitarne wraz z osprzętem elektryczny - demontaż pieca kaflowego, oraz kotła na opał stały - demontaż grzejników i orurowana - demontaż naczynia wzbiorczego - demontaż pozostałości po instalacjach sanitarnych (kanalizacji, wodociągowej) - skucie betonowej posadzki w celu ułożenia instalacji sanitarnych w poziomie parteru - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej – wg części rysunkowej - demontaż warstw wykładzin w pomieszczeniach - demontaż paneli - demontaż obudowy kanału nawiewnego w pokoju - demontaż ścianki pod oknem w pokoju – do montażu drzwi balkonowych - skucie płytek w pomieszczenia łazienek (posadzka, ściany), kuchni posadzka, fartuch - zerwanie tapet ze ścian wszystkie pomieszczenia - poszerzenie oraz przesunięcie otworów drzwiowych wewnętrznych – wg części rysunkowej - wykonanie nadproży – wg części rysunkowej - wykonanie zamurowania otworów drzwiowych i okiennych wg dokumentacji rysunkowej - uzupełninie elewacji po zamurowanych otworach okiennych i drzwiowych - wstawienie nadproża– dwuteownik stalowy IPE lub element prefabrykowany belek betonowych typu L 19 i uzupełnienie ubytków w ścianie - demontaż schodów wewnętrznych drewnianych - nowa posadzka jastrychowa oraz uzupełnienie - wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki - uzupełnienie tynków - obudowa ścian płytami gipsowo kartonowymi - przecieranie istniejących tynków - montaż schodów wewnętrznych drewnianych - wymiana okien, montaż drzwi balkonowych wg zestawienie stolarki - wymiana parapetów wewnętrznych, zewnętrzne płytek klinkierowych kolor brązowy - wymiana stolarki drzwiowej - wyrównanie podłoża pod płytki, warstwy malowane - wykonanie obudowy szachtu sanitarnego w łazience z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym z wypełnieniem wełną mineralną. - izolacja przeciwwilgociowa w łazience z folii w płynie - wykonanie posadzki z płytek gresowych w pomieszczeniach wg do rysunkowej. - płytki w pomieszczeniu łazienki na podłodze, płytki na ścianach do wys. sufitu - wykonanie posadzek z desek 3-warstwowych klejonych do podłoża - wykonanie nowych elementów podłogi w pozostałych pomieszczeniach wykończoną panelami PCV - posadzka betonowa malowana na strychu 2 - montaż listew przypodłogowych - gruntowanie i dwukrotne malowanie ścian i sufitów - wymiana instalacji (wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej) - demontaż wodomierza (podlicznik) - wykonanie zestawu wodomierzowego z filtrem oraz zaworem antyskażeniowym - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody użytkowej zasilanych z kotłowni - wykonanie przewodów preizolowanych w części zewnętrznej - wykonanie przewodu zasilającego WLZ pomieszczenie gospodarcze oraz tablicy głównej w budynku mieszkalnym - wykonanie białego montażu oraz osprzętu elektrycznego - montaż kotła na opał stały wraz z osprzętem - montaż kotła jednofunkcyjnego na paliwo gazowe - montaż wymiennika ciepła z dwoma wężownicami ( kocioł na opał stały, kocioł na paliwo gazowe) - wykonanie nowego pionu kanalizacyjnego - wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji wraz z montażem dwóch studni rewizyjnych oraz wpięcie do istniejącej oczyszczalni ścieków - wykonanie prac w pomieszczeniu gospodarczym - pomiar rezystancji izolacji przewodów - pomiar rezystancji uziemienia - wyniki z przeprowadzonych pomiarów zaprotokółować - opinia kominiarska Szczegółowy opis i zakres rzeczowy prac (czynności) wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w: - Projekcie Wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, - Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, - Przedmiarach robó, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Zakresy rzeczowe wymienionego w wyżej wskazanej dokumentacji prac mają charakter szacunkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP oddział Ostrów Wielkopolski nr rachunku: 90 1020 2212 0000 5402 0421 0829 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa budynku mieszkalnego leśniczówki Komorów z przeniesieniem kotłowni do budynku gospodarczego”” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Polisa, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium inną niż pieniądz powinna zapewniać pełną odpowiedniość oraz ekwiwalentność w stosunku do wadium w formie pieniężnej, w tym w szczególności w zakresie dat jego związania, kwoty, zakresu zabezpieczenia roszczenia oraz sposobu ich zaspokojenia. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć potwierdzenie dokonania przelewu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień (jeżeli są wymagane), wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 2.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, 3.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 PZP oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo –w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 15 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), 7.oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (w odniesieniu do przesłanki wykluczenia opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 PZP) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), 8.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 PZP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), 9.Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 PZP(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ), 10.Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1445 z późn. zm.) (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ). 11. Dowód wpłaty wadium. 12. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach