Przetargi.pl
Przebudowa budynku mieszkalnego- leśniczówka Sianowska Huta 38, 83-305 Pomieczyno, gmina Kartuzy, obręb Sianowska Huta, działka nr 3036

Nadleśnictwo Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 685 29 30, , fax. 58 685 29 32
  • Data zamieszczenia: 2019-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kartuzy
    Nadleśniczego Sobiesława Mościckiego 4
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 685 29 30, , fax. 58 685 29 32
    REGON: 19003681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku mieszkalnego- leśniczówka Sianowska Huta 38, 83-305 Pomieczyno, gmina Kartuzy, obręb Sianowska Huta, działka nr 3036
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa budynku mieszkalnego- leśniczówka Sianowska Huta 38, 83-305 Pomieczyno, gmina Kartuzy, obręb Sianowska Huta, działka nr 3036. Zakres planowanych robót: 1) zewnętrzne : - wymiana pokrycia dachu z blachodachówki na blachodachówkę w kolorze ceglanym jak na pozostałych budynkach gospodarczych, - mycie elewacji ceglanej, - uzupełnienie fugowania elewacji z cegły i kamienia, - uzupełnienie miejscowe cegły- stara cegła/elewacja - okładzina istniejącej dobudówki cegłą „postarzałą” tj. nadproża/ jak na budynku głównym- dostosowanie do wieku budynku, - wymiana stolarki okiennej zewnętrznej skrzynkowej na stolarkę z okien zespolonych/ w istniejących otworach- dostosowanie do wieku budynku. 2) wewnętrzne: - ocieplenie poddasza i ścian oraz dachu wełną mineralną od wewnątrz, - ocieplenie ścian parteru- multipor gr. 6 cm, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wydzielenie pomieszczeń- lekkie ścianki GK, - uzupełnienie tynków kominowych, - rozbiórka ścianek działowych, - zamurowanie otworów, - wykonanie ścianek działowych typu lekkiego na stelażach, - wymiana tynków wewnętrznych, - wymiana podłóg i posadzek, - wymiana instalacji zw, cw, kanalizacyjnej oraz c.o./ po istniejących przebiegach, - wymiana instalacji elektrycznej/ częściowo- po istniejących przebiegach, - malowanie ścian, - wymiana płytek ściennych. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa (załącznik nr 11); b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10); c) przedmiar robót (załącznik nr 9). 3.3. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach mają przykładowy charakter, a wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.4. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją. 3.5. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 3.7. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza wykonawca. 3.8. Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 3.9. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.10. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi wykonawca. 3.11. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.– Kodeks pracy (Dz. U z 2018 r. , poz. 917 z póżn.zm). 3.12. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, inne niż kadra kierownicza tj. kierownik budowy, kierownik robót, związanych z budownictwem, w szczególności takich jak: betoniarz-zbrojarz, cieśla, murarz-tynkarz, dekarz, posadzkarz, malarz-tapeciarz, glazurnik, monter izolacji budowlanych, monter instalacji i urządzeń sanitarnych, elektryk. Zamawiający wskazuje, iż jedynie osoby zatrudnione na umowę o pracę wskazane przez wykonawcę będą mogły wykonywać ww. prace. 3.13. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.11 oraz uprawnienia zamawiającego z zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.12 wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. b) na żądanie zamawiającego wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo z terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej prace. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. c) sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w pkt. 3.13 określa Wzór Umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 3.14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3.16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 3.17. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 3.18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 14.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN 14.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-07-11 do godz. 10:00. 14.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2018 poz. 110 z późn. zm.). 14.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 14.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 14.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz zamawiającego. 14.7. Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancje należy złożyć w oryginale w kasie Nadleśnictwa Kartuzy. 14.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę wg. załącznika do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach