Przetargi.pl
„Przebudowa budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny oraz budową wewnętrznej instalacji gazu na działce nr ewid. 243, obręb 0010 Radomsko, ul. Reymonta, 97-500 Radomsko”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 97500 Radomsko, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 832 885 , fax. 446 832 855
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Kościuszki 10
    97500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 832 885, fax. 446 832 855
    REGON: 470078600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops-radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny oraz budową wewnętrznej instalacji gazu na działce nr ewid. 243, obręb 0010 Radomsko, ul. Reymonta, 97-500 Radomsko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny oraz budową wewnętrznej instalacji gazu na działce nr ewid. 243, obręb 0010 Radomsko, ul. Reymonta, 97-500 Radomsko” Budynek objęty przedmiotem zamówienia położony jest w obszarze układu przestrzennego miasta Radomska ujętego w gminnej ewidencji zabytków w związku z tym planowany zakres prac został uzgodniony z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi, Delegatura w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie: 1) prac demontażowych i rozbiórkowych m.in.: demontaż krat nad oknami, elementów elewacyjnych, stolarki drzwiowej i okiennej, parapetów, instalacji wewnętrznych oraz zewnętrznych, demontaz kotła CO oraz starego oswietlenia; rozbiórkę ścian lub fragmentów ścian, posadzek oraz warstw podłogi; 2) robót budowlanych i montażowych m.in.: skucie tynków ze ścian, czyszczenie elewacji wraz z uzupełnieniem ubytków, montaż elementów elewacyjnych (lampy, skrzynka na listy, wentylatory, telefon, tabliczki informacyjne), ocieplenie poddasza nieużytkowego wełną mineralną, gr. 15 cm., montaż nowego kotła na gaz, montaż parapetów wewnętrznych, montaż zabudowy GKF sufitów, murowanie nowych ścian, zabudowy ścian z GK, zabudowy drewnianych słupów i belek płytami GKF, wykonanie zabudowy otworów drzwiowych wewnątrz budynku zabudową GK, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa parapetów ceglanych zewnętrznych, wykonanie warstw podłogi na gruncie oraz posadzek, wykonanie tynków wewnętrznych gipsowych, malowanie ścian, wykonanie okładzin podłogowych z płytek ceramicznych, wykładzin, montaż nowych lamp oświetleniowych na budynku, wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej, instalacji sieci telefonicznej i internetowej, instalacji wodno-kanalizacyjnych i sanitarnych (wody zimnej i ciepłej użytkowej, CO wraz z grzejnikami i kotłem gazowym, kanalizacji sanitarnej, montaż armatury), instalacji wentylacyjnej. UWAGA: zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje wykonania opaski wokół budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową tj. projektem budowlanym przy uwzględnieniu zmian wynikających z projektu zamiennego opracowanych przez: GRZYBUD Paweł Grzybek Kubiki 2, 97-525 Wielgomłyny oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) Projekt budowlany obejmujący branże: architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ, 2) Projekt budowlany zamienny obejmujący branże: architektoniczno-konstrukcyjną, sanitarną i elektryczną stanowiący dodatek nr 9 a do SIWZ, 3) wzór umowy - stanowiący dodatek nr 8 do SIWZ, 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu głównego – architektura i konstrukcja stanowiąca dodatek nr 10a do SIWZ, 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu głównego – instalacje sanitarne stanowiąca dodatek nr 10b do SIWZ, 6) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu głównego – instalacje elektryczne stanowiąca dodatek nr 10c do SIWZ, 7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu zamiennego – architektura i konstrukcja stanowiąca dodatek nr 11a do SIWZ, 8) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu zamiennego – instalacje sanitarne stanowiąca dodatek nr 11b do SIWZ, 9) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych do projektu zamiennego – instalacje elektryczne stanowiąca dodatek nr 11c do SIWZ, 10) Pozwolenie na budowę - Decyzja nr 24/2018 z dnia 16.01.2018 r. wydana przez Starostę Radomszczańskiego stanowiąca dodatek nr 13 do SIWZ 3.3 Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: 1) Przedmiar robót branża budowlana -stanowiący dodatek nr 12a do SIWZ, 2) Przedmiar robót branża sanitarna stanowiący dodatek nr 12b do SIWZ, 3) Przedmiar robót branża elektryczna stanowiący dodatek nr 12c do SIWZ UWAGA: Konstrukcja i pokrycie dachu zostały wyremontowane. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlano-wykonawczym, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, kierowników robót, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatek nr 8 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5. Zamówienie dotyczy zadania współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Projekt Pt. „KIS Radomsko- W kierunku zmiany”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 03 1560 0013 2003 7073 0000 0006 z dopiskiem: Wadium – „Przebudowa budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny oraz budową wewnętrznej instalacji gazu na działce nr ewid. 243, obręb 0010 Radomsko, ul. Reymonta, 97-500 Radomsko” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.Dz.U. z 2016 r. poz.359 z zm. ). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt IV.1.2) ppkt 3 lit. b-e ogłoszenia wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym Sekretariacie pokój nr 19 (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5.5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: : Wadium – „Przebudowa budynku magazynowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-administracyjny oraz budową wewnętrznej instalacji gazu na działce nr ewid. 243, obręb 0010 Radomsko, ul. Reymonta, 97-500 Radomsko” 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy w formularzu ofertowym czy wybór złożonej przez Wykonawcę oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, o którym mowa w pkt 17.6 SIWZ, 5) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów może złożyć wraz z ofertą oświadczenie z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach