Przetargi.pl
Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Tarnowska Wola.

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2010-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Tarnowska Wola.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przebudowa budynku komunalnego Budynek świetlicy jest budynkiem parterowym, jednokondygnacyjnym, z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony. W ramach przebudowy budynku projektuje się zmiany w układzie pomieszczeń, w taki sposób aby stworzyć przestrzeń funkcjonalną, umożliwiającą efektywniejsze wykorzystanie obiektu. Konieczne jest też przystosowanie pomieszczeń sanitarnych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wykonanie robót zmieniających funkcje pomieszczeń wymaga demontażu niektórych ścianek działowych pomiędzy dwoma salami (w celu utworzenia zaplecza kuchennego) oraz pomiędzy korytarzem i przedsionkiem (w celu utworzenia większego korytarza) zamurowanie niektórych otworów, budowy ścianek działowych z płyt gipsowych w pomieszczeniu sanitarnym. Po przebudowie w budynku będą znajdować się następujące pomieszczenia: dwie sale, kuchnia, korytarz, sanitariaty. Dane techniczne budynku świetlicy środowiskowej: Powierzchnia zabudowy: 230,33 m2 Kubatura: 920,20 m3 Niezbędne do wykonania są następujące prace: - demontaż ścianek działowych pomiędzy dwoma salami - całość będzie stanowić zaplecze kuchenne, - demontaż ścianki działowej pomiędzy korytarzem i przedsionkiem - całość będzie stanowić wspólny korytarz, - demontaż drewnianego stropu i dachu i wykonanie nowego dachu, - wykonanie orynnowania z blachy ocynkowanej, - wykonanie podłogi z ociepleniem styropianem 12cm i ułożeniem płytek ceramicznych, wymagane jednocześnie usunięcie starej podłogi z desek, - przebudowa pomieszczeń sanitarnych, w tym w-c dla osób niepełnosprawnych, wraz z montażem instalacji i urządzeń sanitarnych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - ocieplenie stropu warstwą wełny mineralnej 20 cm, - naprawa tynków zewnętrznych i wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów, - ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi 10 cm - wykonanie nowej wewnętrznej instalacji elektrycznej. Zakres robót do wykonania: 1.Roboty budowlane - roboty rozbiórkowe - ścianki i kominy - strop - podłoża pod posadzki - konstrukcja więźby dachowej - wymiana pokrycia dachu - stolarka okienna i drzwiowa - docieplenie stropu, - roboty wykończeniowe wewnętrzne - roboty wykończeniowe zewnętrzne - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie opaski wokół budynku. 2.Instalacja wod-kan: - instalacja wodociągowa - instalacja kanalizacyjna 3.Instalacja elektryczna II. Zagospodarowanie terenu wokół budynku komunalnego: Projektowany parking zajmuje frontową (południową) część nieruchomości, na której realizowana będzie inwestycja. Powierzchnia zabudowy parkingu i drogi dojazdowej do parkingu - 280,50 m2 Ilość miejsc postojowych: 6 dla samochodów osobowych, w tym 1 miejsce dla samochodu dla osób niepełnosprawnych. Wymiary stanowisk dla samochodów osobowych i dostawczych: dł. 5 m, szer. 2,60 m, Wymiary stanowiska dla samochodów osób niepełnosprawnych: dł. 5 m, szer. 3,60 m. Miejsce realizacji inwestycji - Tarnowska Wola
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach