Przetargi.pl
Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Głównej 122 w Kleszczowie

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2020-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Głównej 122 w Kleszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku komunalnego wraz z nowym zagospodarowaniem terenu w Kleszczowie ul. Główna 122 i remontem dachu w skład której wchodzi wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, w tym m.in.: a) rozbiórka istniejących garaży, b) budowa nowych garaży wraz z instalacją elektryczną, c) budowa nowej instalacji oświetlenia terenu (w tym słupy), d) budowa instalacji odwodnienia (kanalizacja deszczowa) terenu, e) budowa nowych miejsc parkingowych, chodników i miejsc dojazdowych, f) budowa altan śmietnikowych, g) zakup i montaż małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci), h) wykonanie nowego ogrodzenia terenu, i) przebudowa i modernizacja pomieszczeń budynku komunalnego: - przebudowa układu pomieszczeń, - wykonanie nowych otworów drzwiowych i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, - wstawienie nowych okien (dodatkowych), - montaż ścianki mobilnej, - montaż rolet antywłamaniowych, - modernizacja toalet, j) przebudowa i modernizacja instalacji elektrycznej budynku komunalnego: - instalacja rozdzielnic, - instalacja zasilająca i gniazd wtyczkowych, - instalacja oświetlenia ogólnego, - instalacja oświetlenia awaryjnego, - instalacja przeciwprzepięciowa i ochrony od porażeń, - Instalacja okablowania strukturalnego, - Instalacja oddymiania klatki, Uwaga: W głównym złączu kablowym należy dodatkowo wymienić licznik energii elektrycznej na nowy przystosowany do układu półpośredniego, należy również zdemontować dwie skrzynki metalowe (2 x 0,7m x 2,0m) – stare złącza kablowe – wbudowane w cokół budynku wraz z uzupełnieniem wnęki głębokości 40 cm (cegła + wełna elewacyjna gr. 10 cm + tynk cienkowarstwowy silikatowy w kolorystyce istniejącej elewacji). k) przebudowa i modernizacja instalacji sanitarnej budynku komunalnego w tym: - instalacja wod.-kan., - instalacja C.O. i C.W.U, - instalacja klimatyzacji, l) wycinka dwóch sztuk drzew (jarząb szwedzki) o obwodzie pnia na wysokości 130 cm nad ziemią wynosi 44 cm i 43 cm, m) wykonanie nowych nasadzeń tj.: cztery sztuki lipa drobnolistna gdzie każda na wysokości 100 cm od ziemi odznacza się obwodem pnia co najmniej 12 cm, n) remont dachu, w tym m. in.: - wymiana poszycia dachowego (blacha, ołacenie, papa, deskowanie) wraz z obróbkami, rynnami, izolacją termiczną, podbitką i instalacją odgromową, - remont kominów, attyk i lukarn, - częściowa wymiana drewnianej konstrukcji nośnej dachu, - wymiana włazów dachowych, - remont daszków nad wejściami do budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWIORB opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik do SIWZ oraz wymagania szczególne załączone w SIWZ i umowie przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i STWIORB. Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR. 3. Wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. UWAGA: minimalny – 5 letni okres gwarancji nie dotyczy gwarancji w odniesieniu do wyposażenia elektrycznego oraz urządzeń, gdzie okres gwarancji jest zgodny z okresem gwarancji wystawianym przez producenta, nie krótszym jednak niż 2 lata od dnia odbioru końcowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót budowlanych, - wykonania robót sanitarnych, - wykonania robót drogowych, - wykonania robót elektrycznych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą). Zakres w/w czynności został określony w STWIORB. 6. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w sekcji IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040z dopiskiem: ZP.271.8.2020 Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Głównej 122 w Kleszczowie Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.8.2020 - Wadium: Przebudowa budynku komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Głównej 122 w Kleszczowie. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą złoży: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną; 2) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego(jeżeli dotyczy); 3) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty wspólnej; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy; 5) dowód wniesienia wadium; 6) dokument dotyczący wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach