Przetargi.pl
Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek, remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Lipa i remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Zaklików

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2018-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek, remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Lipa i remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Zaklików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1.1 Część 1 Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek – etap I, zakres którego obejmuje m.in.: a) Roboty rozbiórkowe – demontaż konstrukcji i pokrycia dachowego, demontaż stropu b) Wykonanie wieńca obwodowego ścian c) Wykonanie elementów konstrukcyjnych stropu d) Wykonanie konstrukcji dachu e) Wykonanie pokrycia dachowego – materiał (blachodachówka, blacha płaska, gąsiory) zostanie przekazany przez Zamawiającego, należy uwzględnić transport materiału z RGK w Zaklikowie na miejsce montażu oraz montaż pokrycia dachowego f) Wykonanie obróbek blacharskich i montaż elementów wyposażenia (rynny, rury spustowe, bariery śniegowe, deflektory dachowe) g) Rozbiórka i wykonanie nowych kominów wentylacyjnych h) Wykonanie słupów żelbetowych 1.2 Część 2 Remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków i wiaty nad zbiornikiem SBR w msc. Lipa, zakres którego obejmuje: a) Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego b) Oczyszczenie i zabezpieczenie metalowych elementów konstrukcyjnych c) Montaż nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami i elementami wyposażenia d) Wymianę docieplenia stropu (wełny mineralnej) 1.3 Część 3 Remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Zaklików, zakres którego obejmuje a) Rozbiórkę istniejącego pokrycia dachowego b) Oczyszczenie i zabezpieczenie metalowych elementów konstrukcyjnych c) Montaż nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami i elementami wyposażenia d) Wymianę docieplenia stropu (wełny mineralnej) 2 Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja UWAGA: zakres dokumentacji określony w załączniku nr 4 do SIWZ dokumentacja dla części 1 przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek obejmuje cały zakres robót związanych z przebudową budynku komunalnego, do celów niniejszego postepowania należy wycenić tylko roboty określone w dokumentacji związane z przebudową dachu i wymagane dla prawidłowej realizacji zakresu zamówienia niezbędne roboty związane z wykonaniem konstrukcji stropu, kominów wentylacyjnych oraz słupa żelbetowego na zewnątrz obiektu powiązanego z wieńcem obwodowym ścian. 3 Dla części 1 przedmiotu zamówienia pn. Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek – etap I materiały do wykonania pokrycia dachowego (blachodachówka w ilości 299,62 m2 wraz z rysunkiem montażowym poszczególnych arkuszy blachy, blacha płaska 1250x2000 mm w ilości 16 arkuszy oraz gąsior do blachodachówki w ilości 26 szt.) są w posiadaniu Zamawiającego – należy wycenić montaż pokrycia dachowego z wykorzystaniem materiałów, którymi dysponuje Zamawiający, oraz uwzględnić ich dostawę z miejsca składowania (Zaklików ul. Targowa 2) na miejsce montażu. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności elementów pokrycia z wymaganymi ilościami i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń przed wykonaniem konstrukcji dachu. 4 Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, do podanych w SIWZ, a wszelkie produkty określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów są opisane parametrami technicznymi i użytkowymi (jakościowymi i funkcjonalnymi), jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego. 5 W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do obowiązujących norm lub instrukcji Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy rozwiązania równoważne opisywanym w wymienionych normach i instrukcjach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 6 Ciężar udowodnienia, że produkt jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W tym celu, jeszcze przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane produkty do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne do rozwiązań określonych w SIWZ i uzyskać akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego na zastosowanie zaproponowanych produktów, która jednocześnie stanowić będzie potwierdzenie równoważności przyjętych rozwiązań (pod rygorem odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy). 7 Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy i istniejącymi warunkami na obiekcie w celu prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Wizji w terenie Wykonawca dokonuje samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.1 Dla części 1 zamówienia w kwocie 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100). 1.2 Dla części 2 zamówienia w kwocie 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset złotych 00/100) 1.3 Dla części 3 zamówienia w kwocie 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na Przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek, remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Lipa i remont dachu na budynku oczyszczalni ścieków w msc. Zaklików z dopisaniem części, której wadium dotyczy, tj. np. Część 1 przebudowa budynku komunalnego w msc. Łążek. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ), złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Kosztorys ofertowy 1.3 Dowód wniesienia wadium 1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 9 do SIWZ (w przypadku konieczności)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach