Przetargi.pl
Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 - III etap

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, ul. Małopolska 47
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (091) 8211479, 8211478 , fax. (091) 8211477 8215406
  • Data zamieszczenia: 2012-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Małopolska 47 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (091) 8211479, 8211478, fax. (091) 8211477 8215406
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach, ul. Mickiewicza 19 - III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa budynku Komendy Powiatowej Policji w Gryficach przy ul. Mickiewicza 19 w zakresie wykonania robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (w tym instalacji niskoprądowych). 2. Szczegółowy opis robót branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej został zawarty w projektach branżowych oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru poszczególnych branż, a ich ilości w kosztorysach załączonych do siwz. 3. Zakres robót obejmuje: a)wykonanie schodów (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) do piwnicy, b) przebudowa wejścia od podwórza z częścią klatki schodowej na poziomie parteru, c) remont pomieszczeń składnicy akt (archiwum) oraz innych (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń na poziomie parteru, d) remont (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń I i II piętra, e) remont (zaznaczonych kolorem w dokumentacji projektowej) pomieszczeń poddasza, f) montaż i zabudowa wentylacji z rur spiro, g) wymiana instalacji c.o., h) wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na poziomie poddasza, i) wykonanie instalacji elektrycznej: tablice piętrowe, oświetlenia głównego, awaryjnego, gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, j) rozbudowa instalacji: sieci strukturalnej, SKD, SSWiN, wizualizacji alarmów, CCTV 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów i z użyciem własnego sprzętu. 5. Warunki zawarcia umowy. 1) Umowa będzie zawarta na całość robót określonych w siwz, na podstawie oferty złożonej przez Wykonawcę, 2) Wykonawca przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia przedłoży polisę ubezpieczeniową w zakresie ubezpieczenia budowy i placu budowy od odpowiedzialności cywilnej, w związku z wykonywanymi robotami budowlanymi, na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia Wykonawcy na każde zdarzenie w okresie ubezpieczenia, przy czym ubezpieczenie to winno obejmować również wszystkich podwykonawców uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarami robót (kosztorysami nakładczymi), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz przekaże przedmiot niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej określonym. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zastosowania rozwiązań materiałowych i technologicznych zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysami nakładczymi i specyfikacjami technicznymi. Przed złożeniem ofert wskazana jest wizja lokalna terenu budowy, kontakt: - mgr inż. Grażyną Bernardelli - inspektor nadzoru branży sanitarnej, tel. 91 82 11 488, -mgr inż. Piotr Malcer- inspektor nadzoru branży budowlanej tel.: 91 82 11450, - inż. Andrzejem Chmurzewskim - inspektorem nadzoru branży elektrycznej, tel. 91 82 11 453. 8. Zamawiający zastrzega, że kosztorysy ofertowe uproszczone mają być zgodne z załączonymi kosztorysami, bez prawa do skracania lub rozszerzania robót w poszczególnych pozycjach kosztorysowych - pod rygorem odrzucenia oferty. 9. Wszelkie nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. W przypadku zastosowania równoważnych urządzeń i materiałów oferent jest zobowiązany przedstawić opis oferowanych urządzeń i materiałów równoważnych podając nazwę producenta, markę, typ i dołączyć certyfikaty, aprobaty techniczne, itp., które określają właściwości i parametry techniczne. Na podstawie art. 30 ust. 5 u Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający stwierdzi brak równoważności w spełnieniu właściwości i parametrów technicznych itp. przedstawionych urządzeń i materiałów oferta podlega odrzuceniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 21 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 04.06.2012r. do godziny 11.30, a kopię potwierdzenia jego wniesienia należy załączyć do oferty. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa czynna jest w godz. 11.00 do 14.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach