Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, ul. Dolna 19
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 359 01 00 , fax. 068 359 01 01
- Data zamieszczenia: 2011-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gubin
ul. Dolna 19 19
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 068 359 01 00, fax. 068 359 01 01
REGON: 97004012600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku kancelarii Dzikowo nr 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku kancelarii Dzikowo nr 3, polegające na rozbiórce stropu nad piwnicą, rozbiórce istniejących posadzek, skuciu istniejących okładzin, wyburzeniu ścianek działowych, demontażu istniejącego pokrycia dachowego, opierzeń, okien i drzwi , rozbiórka schodów prowadzących na poddasze, wykonaniu izolacji poziomej i pionowej fundamentów, przemurowanie istniejącego komina, położenie nowego pokrycia dachowego - balchodachówkę, wykonaniu nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonaniu przyłącza energii elektrycznej do sieci energetycznej, przyłącza wody do sieci wodociągu wiejskiego przechodzącego przez teren działki . Szczegółowy zakres robót budowlanych , został określony w załącznikach do SIWZ: - projekt budowlano-wykonawczy w branży budowlanej - zał. nr 27 do SIWZ , - projekt budowlano-wykonawczy w branży elektrycznej - zał. nr 35 do SIWZ , - opis techniczny przyłącza do sieci wodno.-kan. - zał. nrr 42 do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 28 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży elektrycznej zał. nr 37 do SIWZ, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w branży sanitarnej - zał. nr 46 do SIWZ, - przedmiar robót w zakresie robót budowlanych - zał. Nr 9 do SIWZ - przedmiar robót w zakresie robót elektrycznych - zał. nr 36 do SIWZ - przedmiar robót w zakresie robót sanitarnych - zał. nr 45 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście zł ). Wykonawca wnosi wadium w jednej z następujących form: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO o Gubin Nr 81 1020 5402 0000 0202 0115 2610 , jako tytuł wpłaty należy wpisać : Przebudowa budynku kancelarii Dzikowo 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 27.09.2011r. do godz. 9:00 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się chwilę ,w której wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału dołączonego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zwrot i zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr113, poz. 759 z późn. zm.). 8. Uwaga! Gwarancja i poręczenie muszą obejmować wszytkich członków konsorcjum, bądź wspólników spółki cywilnej , jako wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_gubin/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09