Przetargi.pl
Przebudowa budynku Internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 89-422 Sypniewo, ul. Kwiatowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 389-20-69 , fax. 0-52 389-20-69
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego
    ul. Kwiatowa 3
    89-422 Sypniewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 389-20-69, fax. 0-52 389-20-69
    REGON: 97264000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku internatu - etap I Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sypniewie i obejmuje w szczególności: Zakres robót budowlanych w I etapie zadania: 1. Roboty rozbiórkowe - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozebranie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozebranie wykładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Skucie posadzek w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Demontaż kabin wc w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Rozbiórka ścianek prysznicowych zgodnie z projektem. 2. Roboty remontowe - Warstwy niwelująco – wyrównawcze cementowe zatarte na gładko w pomieszczeniach sanitarnych na parterze, I i II piętrze budynku. - Zabudowy gipsowo – kartonowe na ścianach i stropach, na rusztach metalowych w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Licowanie ścian płytkami metodą zwykłą do wysokości 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Prace tynkarskie – cekolowanie i szlifowanie ścian powyżej 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Gruntowanie ścian powyżej 2,0 m w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Malowanie ścian powyżej 2,0 m farbami emulsyjnymi w pomieszczeniach sanitarnych na parterze i I piętrze budynku. - Wykonanie sufitu podwieszanego. - Osadzenie nowych ościeżnic drzwiowych. - Montaż skrzydeł drzwiowych płytowych, wewnętrznych, pełnych jednoskrzydłowych fabrycznie wykończonych wraz z okuciem. - Montaż kabin prysznicowych oraz wc w systemie HPL wg zaakceptowanego projektu. Zakres robót sanitarnych do wykonania w I etapie w pionie łazienek: 1. Instalacja wodna:  demontaż istniejącej instalacji wodnej,  montaż rur i zaworów instalacji wodnej na parterze, 1 i 2 piętrze, oraz na 3 piętrze do pierwszych zaworów odcinających,  montaż zaworków do baterii, baterii umywalkowych i natryskowych, zaworu czerpalnego na 1 piętrze,  montaż zaworków do baterii i baterii umywalkowej, zaworu do pralki automatycznej w pomieszczeniu 1.11 na parterze,  montaż bojlerów elektrycznych na parterze i 1 piętrze,  wykonanie przejść p.poż. dla rur wodnych w stropie parteru i 1 piętra. 2. Instalacja kanalizacji sanitarnej:  demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej,  wykonanie instalacji kanalizacyjnej podposadzkowej od miejsca włączenia w sieć zewnętrzną do podejścia do pionów i urządzeń na parterze,  wykonanie pionów kanalizacji sanitarnej,  montaż elementów podtynkowych do WC i pisuarów na parterze, 1 i 2 piętrze,  wykonanie kompletnej instalacji kanalizacyjnej na parterze, 1 i 2 piętrze,  wykonanie przejść p.poż. dla rur kanalizacyjnych w stropie parteru i 1 piętra,  montaż umywalek, półpostumentów, misek WC, przycisków do WC na 1 piętrze i w pomieszczeniu nr 1.11 na parterze. 3. Instalacja wentylacji mechanicznej:  wykonanie pionów linii wentylacyjnych N i W od parteru do 2 piętra,  wykonanie całego pionu wentylacji WC – linii Wcz wraz z montażem wentylatora dachowego z osprzętem,  wykonanie tymczasowego połączenia pionu wentylacyjnego linii Wcz z pionem wentylacyjnym W na poziomie parteru,  wykonanie kompletnej instalacji nawiewno – wywiewnej na 1 piętrze – linie wentylacyjne N, W i Wcz,  uruchomienie i regulacja wentylacji na pierwszym piętrze. Przedmiot zamówienia, tj. remont budynku internatu należy wykonać zgodnie z opisem technicznym przedmiotu zamówienia zał. nr 8, kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Każdy potencjalny Oferent przed złożeniem oferty przetargowej winien zapoznać sie z dokumentacją projektową w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót. Niniejsze opracowanie ma wyłącznie charakter pomocniczy. Szczegółowe określenie zakresu rzeczowego robót i jego wycena należy do Oferenta. Jeżeli dokumentacja projektowa lub szczegółowa specyfikacja techniczna wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2020-07-22 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski nr 87 1010 1078 0112 3713 9120 0000; z dopiskiem "wadium - na przebudowa budynku internatu". Wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach