Przetargi.pl
Przebudowa budynku hotelu pielęgniarek na potrzeby poradni specjalistycznych i administracji - etap I na podstawie projektu pn. Przebudowa i nadbudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania parteru i pierwszego pietra na poradnie specjalistyczną - pierwszy etap, przy ul. Broniewskiego 2 działki nr 28, 23/2, 7 z obrębu 2036 w Szczecinie

Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg

  • Adres: 71-455 Szczecin, ul. Arkońska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 91 813 9079
  • Data zamieszczenia: 2013-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
    ul. Arkońska 4 4
    71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 813 90 21, fax. 91 813 9079
    REGON: 00029027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku hotelu pielęgniarek na potrzeby poradni specjalistycznych i administracji - etap I na podstawie projektu pn. Przebudowa i nadbudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania parteru i pierwszego pietra na poradnie specjalistyczną - pierwszy etap, przy ul. Broniewskiego 2 działki nr 28, 23/2, 7 z obrębu 2036 w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia Przebudowa budynku hotelu pielęgniarek na potrzeby poradni specjalistycznych i administracji - etap I na podstawie projektu pn. Przebudowa i nadbudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania parteru i pierwszego pietra na poradnie specjalistyczną - pierwszy etap, przy ul. Broniewskiego 2 działki nr 28, 23/2, 7 z obrębu 2036 w Szczecinie II. Wspólny słownik zamówień CPV CPV 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych CPV 45262700-8 Przebudowa budynków CPV 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne III. Zakres robót Dokładny zakres przedmiotu zamówienia opisany jest za pomocą: 1. Dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa i nadbudowa budynku administracyjnego ze zmianą sposobu użytkowania parteru i pierwszego pietra na poradnie specjalistyczną - pierwszy etap, przy ul. Broniewskiego 2 działki n 28, 23/2, 7 z obrębu 2036 w Szczecinie. opracowanej przez firmę PRACOWNIA PROJEKTOWA arch. Grażyna Stojek. W skład dokumentacji projektowej wchodzi: a) Projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia: - Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, stanowiący załącznik nr 7.1 do SIWZ - Projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-technologiczny z elementami konstrukcji, stanowiący załącznik nr 7.2 do SIWZ - Projekt budowlany - instalacji wod-kan i c.o., stanowiący załącznik nr 7.3 do SIWZ - Projekt budowlany - instalacji wentylacji mechanicznej, stanowiący załącznik nr 7.4 do SIWZ - Projekt budowlany - instalacji elektrycznych, stanowiący załącznik nr 7.5 do SIWZ b) Projekt wykonawczy w tym: - Projekt wykonawczy - projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-technologiczny z elementami konstrukcji, stanowiący załącznik nr 8.1 do SIWZ - Projekt wykonawczy - projekt instalacji sanitarnych, stanowiący załącznik nr 8.2 do SIWZ - Projekt wykonawczy - projekt i instalacji wentylacji, stanowiący załącznik nr 8.3 do SIWZ - Projekt wykonawczy - projekt instalacji elektrycznych, stanowiący załącznik nr 8.4 do SIWZ - mProjekt wykonawczy - instalacji sieci komputerowej, stanowiący załącznik nr 8.5 do SIWZ c) Przedmiary robót w tym, - roboty budowlane i wykończeniowe, stanowiący załącznik nr 9.1 do SIWZ - roboty w zakresie instalacji sanitarnych i roboty w zakresie instalacji wentylacji, stanowiący załącznik nr 9.2 do SIWZ - roboty w zakresie instalacji elektrycznych i sieci komputerowej, stanowiący załącznik nr 9.3 do SIWZ 2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych tj.: a) STWiOR wymagania ogólne, roboty budowlane i wykończeniowe, stanowiąca załącznik nr 10.1 do SIWZ b) STWiOR w zakresie instalacji sanitarnych i roboty w zakresie instalacji wentylacji, stanowiąca załącznik nr 10.2 do SIWZ c) STWiOR w zakresie instalacji elektrycznych i roboty w zakresie instalacji sieci komputerowej, stanowiąca załącznik nr 10.3 do SIWZ IV. Wymagania i obowiązki Wymagania i obowiązki, jakie powinien spełniać wykonawca zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 14.08.2013 r. do godz. 11:00 w wysokości 82 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego w banku ING Bank Śląski S.A. nr rachunku 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 (w tytule należy wpisać numer postępowania DZ/220/90/2013) 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego, razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach