Przetargi.pl
Przebudowa budynku -Henrykówka- z pokojami gościnnymi Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/17/2011.

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-950 Koszalin, ul. Waryńskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 428 742 , fax. 943 423 755
  • Data zamieszczenia: 2011-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    ul. Waryńskiego 7 7
    75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 428 742, fax. 943 423 755
    REGON: 00032252536061
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku -Henrykówka- z pokojami gościnnymi Sądu Okręgowego w Koszalinie. Znak sprawy ZP/SO/17/2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku -HENRYKÓWKA- z pokojami gościnnymi Sądu Okręgowego w Koszalinie. Lokalizacja przebudowywanego budynku: Sarbinowo Morskie, ul. Leśna 16, działka nr 290, obręb 0012 Sarbinowo, gmina Mielno. W zakres robót wchodzą: W ramach przebudowy budynku zaprojektowano nowy podział pomieszczeń, w wyniku którego powstanie 6 pokoi gościnnych (2 osobowych), wyposażonych w węzły sanitarne. Na parterze zaprojektowano ogólnodostępną kuchnię z jadalnią. W strefie wejściowej obiektu wyodrębniono przedsionek. Obiekt jest przewidziany dla 12 osób oraz dla 1-2 pracowników obsługi, przebywających czasowo. W celu przystosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych, jeden z pokoi gościnnych na parterze został zaprojektowany dla korzystania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich. Na drodze prowadzącej do wyjścia na zewnątrz przewidziano pochylnię, umożliwiającą bezkolizyjną komunikację. Zaprojektowano nową, żelbetową klatkę schodową, prowadzącą z parteru na piętro budynku. Bez zmian pozostają istniejące schody drewniane z piętra na poddasze budynku. W pomieszczeniach przeznaczonych na pobyt ludzi przewidziano poszerzenie otworów drzwiowych do normatywnych wymiarów 90/200. W budynku przewidziano demontaż okładzin ściennych zewnętrznych i wewnętrznych z paneli PCV, całkowitą wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych tynków i posadzek. Ściany zewnętrzne i dach obiektu zostaną docieplone. Dach kryty dachówką ceramiczną zakładkową. W celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych, zaprojektowano podział budynku na dwie strefy pożarowe. W pomieszczeniach na parterze budynku zaprojektowano drzwi dymoszczelne. Na piętrze w pobliżu klatki schodowej przewidziano montaż drzwi p. poż. z naświetlem EI 60, dla oddzielenia poszczególnych stref pożarowych. Konstrukcja schodów zabiegowych, prowadzących z piętra na poddasze zostanie zabezpieczona od dołu przegrodą o klasie odporności ogniowej EI 60. Zaprojektowano nowe rozwiązania techniczne instalacji wod- kan, gazu, kotłowni i instalacji c.o. oraz instalacje elektryczne, oświetleniowe, telefoniczne, wykrywania i sygnalizacji pożaru, instalacje sygnalizacji włamań i napadu, instalacje domofonową, RTV, telewizji dozorowej, instalacje odgromowe i uziemiające. W ramach prac remontowych, na południowo - zachodniej części działki przewidziano budowę parkingu dla samochodów osobowych z 6 stanowiskami postojowymi, w tym 1 stanowisko dla niepełnosprawnych. Miejsca postojowe zlokalizowano w odległości 6,0 m od granicy północnej i zachodniej nieruchomości oraz w odległości 5,8 m od strony pasa drogowego ul. Leśnej. Zaprojektowano także nowe ogrodzenie działki, przebiegające po granicy nieruchomości, z dwiema bramami wjazdowymi i jedną furtką wejściową. Dotychczasowe ogrodzenie przewidziane jest do całkowitego demontażu. Do rozbiórki przewidziano parterowy budynek gospodarczy, ze względu na jego zły stan techniczny. W ramach remontu zaprojektowano nowe dojście i chodnik oraz elementy małej architektury ogrodowej. W części południowo - zachodniej działki przewidziano plac zabaw dla dzieci, który wyposażony zostanie w typowe urządzenia jak : baszta, drabinki, huśtawki, ławeczki. Zamawiający posiada kompletną dokumentację techniczną, łącznie z pozwoleniem na budowę. Dane techniczne obiektu: powierzchnia działki nr 290 - 1.365 m2; powierzchnia zabudowy - 132,5 m2; powierzchnia użytkowa budynku - 179,7 m2; kubatura budynku - 472,9m3; ilość kondygnacji w budynku 3 nadziemne; wysokość budynku do kalenicy - 11,07 m; szerokość budynku- 10,74 m; długość budynku- 14,53 m Zamawiający wymaga udzielenia minimum 3 lata gwarancji na wykonane roboty. Wypłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w latach budżetowych 2011-2013 w kilku etapach przyznanych środków finansowych. Szczegółowy podział płatności w kwotach uzgodniony zostanie z wyłonionym Wykonawcą przy podpisywaniu umowy, natomiast Zamawiający przewiduje dokonanie płatności w trzech etapach: I etap do 30% wartości brutto całego zamówienia - do 31.12.2011 r. ; II etap do 50% wartości brutto całego zamówienia - do 31.12.2012 r., z tym, że w przypadku pozyskania dodatkowych środków w trakcie roku budżetowego płatność może wzrosnąć do 80% wartości zamówienia brutto; III etap pozostała część wynagrodzenia - termin wynikający z podpisanej umowy, po ostatecznym odbiorze robót. Zamawiający zastrzega sobie, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych, prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zaistnieją istotne zmiany okoliczności, które spowodują, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia harmonogramu prac. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 17 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 25 000,00 PLN (dwadzieścia pięć tysięcy 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.11.2011 r., godz. 11:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszalin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach