Przetargi.pl
Przebudowa budynku handlowo-usługowego przy ul. 3-go Maja 2 w Sędziszowie Małopolskim w celu zmiany sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek z funkcją usług medycznych.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 218 616 , fax. 172 218 929
  • Data zamieszczenia: 2017-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Ropczycach
    ul. Ks. Kard. S. Wyszyńskiego 54
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. 172 218 616, fax. 172 218 929
    REGON: 69069211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku handlowo-usługowego przy ul. 3-go Maja 2 w Sędziszowie Małopolskim w celu zmiany sposobu użytkowania z przeznaczeniem na budynek z funkcją usług medycznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową oraz zmianą sposobu użytkowania budynku na potrzeby świadczenia usług zdrowotnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz wykonanie nowego szybu windowego z zamontowaniem windy. Zamówienie obejmuje m. in. następujące roboty: - roboty wykończeniowe - roboty remontowe i renowacyjne - roboty budowlane różne (korekta otworów, skucia tynków ścian, uzupełnianie tynków zewnętrznych, uzupełnienie murów, wymiana pokrycia, remont kostki brukowej i naprawa schodów wejściowych, remont posadzek) - roboty wykończeniowe pozostałe - elewacje - stolarka i ślusarka - tynki i okładziny zewnętrzne - podłoże i posadzki - roboty w zakresie wykonania pokryć i konstrukcji dachowych - instalacje elektryczne - instalacja odgromowa - instalacja c.o. wod.-kan. instalacja gazu wewnętrznego - remont istniejących ścian wewnętrznych i zewnętrznych - przebudowa do wymaganych przepisów obowiązujących w budynkach ośrodków zdrowia - budowa szybu windowego wraz z montażem windy - montaż elementów instalacji wentylacyjno-chłodniczej Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń określają szczegółowo: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ) W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszym SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie Dokumentacją Projektową, Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w załączniku nr 6 oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. W ramach przedmiotu świadczenia Zamawiający wskazuje następujące czynności, których realizacja musi następować w ramach umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.): - betoniarsko – zbrojeniowe, - malarskie, - murarskie, - posadzkarskie, - tynkarskie, - okładzinowe (gipsowo-kartonowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216100-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 gr ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Ropczycach, numer konta: 76 8642 1139 2013 3907 0449 0001 (w tytule przetargu należy wpisywać nazwę i nr postępowania, w celu identyfikacji wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskimi poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 6. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach