Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodraczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach - etap I

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
    REGON: 52958000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://skoki.nowoczesnagmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodraczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie I etapu przebudowy budynku gospodarczego na zaplecze Biblioteki Publicznej w Skokach. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie demontażu urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z ich zabezpieczeniem do momentu ponownego zamontowania oraz rozbiórki budynku wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki. Po oczyszczeniu dołu fundamentowego wykonane zostaną fundamenty żelbetowe, mury fundamentowe z bloczków żwirobetonowych, ich izolacja i zasypka. Następnie wymurowane zostaną ściany przyziemia z pustaków ceramicznych, zabetonowane wieńce żelbetowe wraz z belkami żelbetowymi-ściągami oraz strop gęstożebrowy nad częścią zaplecza. Nad w/w wieńcami wymurowane zostaną ścianki kolankowe oraz szczytowe poddasza z pustaków ceramicznych. Następnie wykonana zostanie konstrukcja dachu wraz z konstrukcją drewniana ścianek kolankowych (imitacja konstrukcji szachulcowej).Pokrycie dachu z płyt styropianowych POWERROOF na deskowaniu z desek struganych (deski strugane pozostaną jako element wykończeniowy widoczny od spodu połaci dachowej) Dach pokryty zostanie papa termozgrzewalną wraz z obróbkami i rynnami. Stolarka okienna drewniana z szybami zespolonymi 5szt. Drzwi wejściowe drewniane klepkowe 2 szt, wewnętrzne płytowe 2szt. Budynek wykończony od zewnątrz płytami styropianowymi na kleju i kołkach wraz z tynkiem cienkowarstwowym. Przy ścianie budynku zamontowana zostanie miniprzepompownia ścieków sanitarnych. W celu przyłączenia budynku do instalacji wewnętrznych, które znajdują się w piwnicy budynku byłego Gimnazjum , pomiędzy nim a budynkiem gospodarczym wkopana zostanie preizolowana rura osłonowa 168.3/250, w której umieszczone będą rurociągi wody zimnej, c.o. oraz rurociąg tłoczny ścieków z miniprzepompowni).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 6.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2)Kosztorys ofertowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3)Dowód wniesienia wadium przetargowego, 4)Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zał. nr 2 i 3 do siwz, 5)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6)Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp). 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do siwz o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8)Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach