Przetargi.pl
Przebudowa budynku gospodarczego w leśn ictwie Uniradze na dz. ewid. nr 3048/1 obręb Zgorzałe gm. Stężca

Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83300 Kartuzy, Burchardztwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 681 16 36 , fax. 058 681 16 36
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy
    Burchardztwo 181
    83300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 058 681 16 36, fax. 058 681 16 36
    REGON: 19003681000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamówienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku gospodarczego w leśn ictwie Uniradze na dz. ewid. nr 3048/1 obręb Zgorzałe gm. Stężca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest przebudowa budynku gospodarczego w leśnictwie Uniradze na dz. ewid. nr 3038/1 obręb Zgorzałe gm. Stężyca wraz z ogrodzeniem terenu. Zakres robót : Zakres planowanych robót obejmuje wykonanie dla przedmiotowego obiektu i jego otoczenia następujące prace: w budynku: • Wymiana pokrycia dachu z papy, poprzez wklejenie dodatkowej warstwy z papy termozgrzewalnej, • Wymiana częściowa deskowania połaci dachowych, • Wymiana obróbek blacharskich • Wzmocnienie jednostronne i dwustronne krokwi (po dokonaniu odkrywek), • Wymiana końcówek krokwi, • Uzupełnienie fugowania elewacji z cegły i kamienia, • Wymiana parapetów zewnętrznych, • Wymiana stolarki okiennej drewnianej oraz stolarki drzwiowej drewnianej, • Wykonanie nowych otworów w elewacji dla wrót wjazdowych, • Wykonanie nadproży nad otworami drzwiowym o długości 2,80 m w ścianie nośnej dla wrót wjazdowych, • Wykonanie nadproży dla otworu drzwiowego, • Wzmocnienie jednostronne lub dwustronne belek stropowych oraz słupów, • Wymiana pojedynczych belek stropowych (po dokonaniu odkrywek), • Wykonanie ściany działowej z bloczków gr. 18 cm, • Wymian słupów drewnianych, • Wymian tynków wewnętrznych, • Wymiana posadzek betonowych, podłogi na strychu z płyty OSB 25 • Wymiana schodów drewnianych (na strych) • Wymiana instalacji elektrycznej /w większości po istniejących trasach/, • Malowanie ścian, w otoczeniu budynku: • Wykonanie podjazdu z kostki betonowej, • Wykonanie opaski wokoło budynku z kostki betonowej, • Wykonanie ogrodzenia z siatki powlekanej wys. do 150 m, • Utwardzenie terenu tłuczniem kamiennym frakcji 0,16 – 0,32 mm 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) dokumentacja projektowa (załącznik nr 9); b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 11); c) przedmiar robót (załącznik nr 10). 3.3. Wszystkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte w dokumentach mają przykładowy charakter, a Wykonawca ma prawo każdorazowo przedstawić w składanej przez siebie ofercie produkt (materiał) bądź jego element równoważny, o nie gorszych parametrach techniczno-użytkowych. 3.4. W każdym przypadku, gdy dokumentacja opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych (marek), patentów lub pochodzenia (producenta), to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w takim zakresie i w taki sposób, aby gwarantowały wykonanie robót w zgodzie z dokumentacją, 3.5. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić rękojmi oraz gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane minimum na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 3.7. Wszystkie materiały, urządzenia, maszyny, narzędzia i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia dostarcza i zabezpiecza Wykonawca. 3.8. Wszystkie materiały, maszyny określone w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako określenie wymaganych parametrów technicznych i technologicznych oraz standardów jakościowych. 3.9. Prace stanowiące przedmiot zamówienia należy wykonywać z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.10. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace objęte zakresem zamówienia- związane z budownictwem, w szczególności takich jak: betoniarz-zbrojarz, cieśla, murarz-tynkarz, dekarz, posadzkarz, malarz-tapeciarz, glazurnik, monter izolacji budowlanych, elektryk. 3.12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 3.11 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności oraz pisemnych oświadczeń ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy, przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób, oświadczenia ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS). Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213240-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące 00/100 PLN). 14.2 Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-10-09 do godz. 10:00. 14.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/KARTUZY 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018 poz. 110). 14.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 14.5 Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 14.6 Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 14.7 Wadium wniesione jako poręczenie lub gwarancję należy złożyć w oryginale w kasie Nadleśnictwa Kartuzy. 14.8 Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 14.9 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonanie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Dokument sporządzony i wypełniony przez Wykonawcę wg. załącznika do niniejszej Specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach