Przetargi.pl
Przebudowa budynku głównego w SOSzW w Skoroszowicach - etap I wymiana pokrycia dachowego

Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
  • Data zamieszczenia: 2009-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
    ul. Kamienna 10 10
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku głównego w SOSzW w Skoroszowicach - etap I wymiana pokrycia dachowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. Przebudowa budynku głównego w SOSzW w Skoroszowicach - etap I- wymiana pokrycia dachowego, o zakresie: a) Roboty rozbiórkowe Częściowa rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nienadającej się do użytku i rynien b) Roboty ciesielskie Wymiana deskowania dachu Wzmocnienie krokwi Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu c)Kominy Przemurowanie kominów z wykonaniem czapek kominowych, d) Wykonanie odwodnienia dachu ( rynny i rury spustowe) c) Pokrycie dachowe Pokrycie dachu blachą tytanowo-cynkową wraz z niezbędnymi obróbkami Montaż elementów komunikacji po dachu - ławy kominiarskie Montaż wyłazów dachowych z obróbkami z blachy d)Wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarem i robotami wykończeniowymi e) Przebudowa lukarn wraz z wymianą okna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8700, 00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali doświadczeniem jak poniżej: * wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, t.j. polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynku użyteczności publicznej o wartości min. 200 000,00 brutto każda. Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali kadrą z doświadczeniem i kwalifikacjami jak poniżej: *dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, t.j. Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej, wykonawczymi w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; *Od Wykonawcy wymaga się aby posiadał ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. na kwotę min.100 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków i wymogów oceniane będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr I 2)Dane wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr II 3)Kosztorys ofertowy wypełniony według przedmiaru robót - załącznik nr III 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr IV 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia - załącznik nr V 6)Informację o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie- załącznik nr VI 7)Zaakceptowany ( parafowany na każdej stronie) wzór umowy- załącznik nr VII 8)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 10)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 11)Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach