Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
- Data zamieszczenia: 2009-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
ul. Kamienna 10 10
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku głównego w SOSzW w Skoroszowicach - etap I wymiana pokrycia dachowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji p.n. Przebudowa budynku głównego w SOSzW w Skoroszowicach - etap I- wymiana pokrycia dachowego, o zakresie: a) Roboty rozbiórkowe Częściowa rozbiórka pokrycia dachowego z blachy nienadającej się do użytku i rynien b) Roboty ciesielskie Wymiana deskowania dachu Wzmocnienie krokwi Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu c)Kominy Przemurowanie kominów z wykonaniem czapek kominowych, d) Wykonanie odwodnienia dachu ( rynny i rury spustowe) c) Pokrycie dachowe Pokrycie dachu blachą tytanowo-cynkową wraz z niezbędnymi obróbkami Montaż elementów komunikacji po dachu - ławy kominiarskie Montaż wyłazów dachowych z obróbkami z blachy d)Wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarem i robotami wykończeniowymi e) Przebudowa lukarn wraz z wymianą okna. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8700, 00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali doświadczeniem jak poniżej: * wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, t.j. polegające na wymianie pokrycia dachowego na budynku użyteczności publicznej o wartości min. 200 000,00 brutto każda. Od Wykonawców wymaga się, aby dysponowali kadrą z doświadczeniem i kwalifikacjami jak poniżej: *dysponują lub będą dysponować następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, t.j. Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi z branży ogólnobudowlanej, wykonawczymi w rozumieniu przepisów prawa budowlanego i przepisów wykonawczych i będącym członkiem właściwej terytorialnie izby samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; *Od Wykonawcy wymaga się aby posiadał ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min. na kwotę min.100 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunków i wymogów oceniane będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków i wymogów udziału w postępowaniu winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Formularz ofertowy - załącznik nr I 2)Dane wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr II 3)Kosztorys ofertowy wypełniony według przedmiaru robót - załącznik nr III 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr IV 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia - załącznik nr V 6)Informację o doświadczeniu Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie- załącznik nr VI 7)Zaakceptowany ( parafowany na każdej stronie) wzór umowy- załącznik nr VII 8)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy i podwykonawców odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 9)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 10)Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy wykonawca. 11)Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Modernizacja i budowa budynków komunalnych - zadanie polegające na przebudowie budynku przy ul. Niepodległości 64 w Wałbrzychu na potrzeby Domu Dziecka oraz Placówki Dziennego Wsparcia wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2016-06-28 - Remont kapitalny dachu budynku użyteczności publicznej przy ul.Tysiąclecia 2-3 w Lubinie
Dodano: 2016-06-08 - Remont konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu
Dodano: 2016-05-25 - Roboty budowlane w postaci remontu konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu.
Dodano: 2016-05-09 - Remont szkoły podstawowej w Żeliszowie (2)
Dodano: 2016-05-06 - Remont szkoły podstawowej w Żeliszowie
Dodano: 2016-04-15 - Roboty budowlane w postaci remontu konstrukcji więźby dachowej i pokrycia dachu oraz naprawę stropu nad III piętrem budynku przy pl. Solnym 14/14A we Wrocławiu.
Dodano: 2016-04-13 - Remont dachu hali wachlarzowej Służby Drogowej Powiatu Świdnickiego
Dodano: 2016-02-12 - Remont dachu w budynku Pow. Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubinie przy ul. 1-go Maja 15
Dodano: 2015-10-21 - Remont dachu w budynku Pow. Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Lubinie przy ul. 1-go Maja 15
Dodano: 2015-09-23