Przetargi.pl
Przebudowa budynku biurowego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Potulickiej 59

Izba Skarbowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-525 Szczecin, ul. Franklina Delano Roosevelta 1/2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4803600, 4803751 , fax. 091 4803656
  • Data zamieszczenia: 2012-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Szczecinie
    ul. Franklina Delano Roosevelta 1/2 1/2
    70-525 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4803600, 4803751, fax. 091 4803656
    REGON: 00102080300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izba-skarbowa.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku biurowego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ul. Potulickiej 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku biurowego Pierwszego Urzędu Skarbowego w Szczecinie przy ulicy Potulickiej 59. Ogólny opis zakresu rzeczowego robót: 1) Roboty rozbiórkowe i ziemne a) odkopanie zewnętrznych ścian fundamentowych, wykonanie wykopów pod szyb windowy i fundamenty wejścia głównego, b) wyburzenie ścian działowych z cegły, poszerzenie otworów drzwiowych, wykonanie nowych otworów w ścianach z cegły, rozebranie części stropów pod szyb windowy, c) demontaż stolarki drzwiowej z ościeżnicami, stolarki okiennej w piwnicy, ślusarki, balustrad, krat okiennych, d) skucie posadzek z płytek gresowych na korytarzach i w pomieszczeniach WC oraz glazury na ścianach sanitariatów, zerwanie wykładzin rulonowych w pomieszczeniach biurowych na kondygnacjach od parteru do III piętra, e) rozebranie fragmentu dachu w celu wykonania płyty nadszybia windowego oraz zamontowania urządzeń wentylacyjnych, f) rozebranie uszkodzonych rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, g) wywóz gruzu i nadmiaru ziemi, utylizacja materiałów rozbiórkowych, 2) Roboty betonowe i żelbetowe a) wzmocnienie ław fundamentowych - wykonanie żelbetowych stóp i płyt, b) wykonanie żelbetowych ścian szybu windowego, c) wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych - ław fundamentowych, ścian, płyty schodów i biegu schodowego, d) zabetonowanie otworów po osadzeniu podciągów i nadproży ze stali profilowej, e) wykonanie izolacji pionowej i poziomej nowowykonanych ław i stóp żelbetowych, 3) Roboty murowe a) uzupełnienie ścian ceglanych, zamurowanie otworów w ścianach, wykonanie ścianek działowych z pustaków POROTERM, płyt G-K, b) wykonanie nadproży i podciągów ze stali profilowej, 4) Roboty dachowe a) miejscowe uzupełnienie pokrycia z papy termozgrzewalnej i warstw izolacyjnych w miejscach montowania urządzeń wentylacji mechanicznej i wykonania nadszybia wind, b) wymiana uszkodzonych rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich z blachy cynkowo tytanowej, 5) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa, ślusarka, ścianki przeszklone a) montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami w całym budynku, w piwnicy o odporności ogniowej EI 60, b) montaż stolarki okiennej z okuciami antywłamaniowymi w piwnicy, c) montaż drzwi i ścianek przeszklonych z profili aluminiowych przy wejściach na klatki schodowe i przy wejściu głównym, d) montaż kompletnych klap dymowych z siłownikami oraz wyłazu dachowego, e) montaż systemowych ścianek do kabin sanitarnych, f) zabezpieczenie okien folią przeciwsłoneczną, g) wymiana okuć okiennych na antywłamaniowe na parterze. 6) Elementy ślusarskie a) montaż balustrad schodowych, wewnętrznych i zewnętrznych, pochwytów ze stali nierdzewnej, b) montaż drabiny stalowej do wyłazu dachowego, c) zabezpieczenie okien piwnic siatką w ramkach, d) dostawa i montaż maty wejściowej, e) montaż przypodłogowych odbojnic ze stali nierdzewnej w piwnicy, 7) Tynki, licowanie ścian, malowanie, sufity podwieszane a) obudowa belek, podciągów, słupów, pionów sanitarnych płytami G-K na rusztach metalowych pojedynczych, b) wykonanie nowych tynków kat. III na ścianach, słupach i sufitach w piwnicy oraz w miejscach zamurowań, c) przecieranie ok. 30 % tynków istniejących na kondygnacjach od parteru do III piętra, d) wykonanie gładzi z gipsu szpachlowego na ścianach piwnic, parteru i III piętra oraz na sufitach piwnic i III piętra, e) licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach WC i socjalnych, f) wykonanie na stropach, w wybranych pomieszczeniach piwnic, okładziny z płyt G-K o odporności ogniowej EI 120, g) wykonanie sufitów podwieszanych w sali obsługi na parterze, sali szkoleniowej na I piętrze, w pomieszczeniach WC i na korytarzach parteru i III piętra. Aktualnie we wszystkich pomieszczeniach I i II piętra jest zamontowany sufit podwieszany, który należy pozostawić), h) dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, i) malowanie ścian klatek schodowych farbą natryskową, j) wykonanie narożników i odbojnic na korytarzach wszystkich pięter i w sali obsługi podatnika. 8) Posadzki a) wykonanie wszystkich warstw posadzkowych w piwnicy, b) wykonanie posadzek: z płytek gresowych - w pomieszczeniach piwnicy, sali obsługi podatnika na parterze, na korytarzach wszystkich pięter, w pomieszczeniach WC, socjalnych i na klatkach schodowych, c) wykonanie posadzek z wykładzin rulonowych typu tarkett - w pomieszczeniach biurowych, d) wykonanie podłóg z paneli - w gabinetach i sekretariacie, e) wykonanie warstw samopoziomujących pod wykładziny rulonowe i podłogi z paneli. 9) Elewacja a) wykonanie ocieplenia z płyt styropianowych, b) wykonanie tynku mineralnego i malowanie farbą silikonową, c) wymiana parapetów z blachy cynkowo - tytanowej, d) montaż konstrukcji wejścia głównego. 10) Urządzenia i wyposażenie a) montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych, b) montaż dźwigu towarowego, c) montaż dwóch dźwigów osobowych. 11) Instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilające urządzenia komputerowe a) wymiana tablicy głównej, wykonanie zasilania odbiorów, siłowych - dźwigi i podnośniki, centrale wentylacyjne, zestaw hydroforowy itp.) b) w piwnicy, na parterze i III piętrze - wykonanie nowej instalacji w pełnym zakresie (wlz-y, tablice rozdzielcze, oświetlenie, gniazda wtyczkowe, zasilanie obwodów komputerowych c) na I i II piętrze - rozbudowa instalacji j/w oraz wymiana osprzętu i opraw oświetleniowych na obwodach istniejących, wymiana aparatury w tablicach rozdzielczych, d) demontaż istniejącej instalacji na III piętrze, e) wykonanie instalacji odgromowej. 12) Instalacja c.o., wod.-kan., c.c.w., ogrzewania wentylacji a) całkowita wymiana instalacji c.o. i wod. - kan., b) wykonanie instalacji c.c.w., c) wykonanie instalacji hydrantowej, d) montaż zestawu hydroforowego, e) wykonanie zasilania nagrzewnic wentylacyjnych, f) wymiana przyłącza wodociągowego. 13) Instalacje wentylacji mechanicznej i klimatyzacji a) wykonanie nawiewnej wentylacji mechanicznej piwnic, b) wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniu sali obsługi podatnika na parterze i w sali szkoleniowej na I piętrze, c) montaż dwóch klimatyzatorów typu split w serwerowni, d) montaż urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji na dachu, e) montaż wentylatorów typu turbo went na kominach wentylacji grawitacyjnej III piętra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie składania ofert, tj. do dn. 06 sierpnia 2012 r. do godz. 10.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP O/Szczecin: 32 1010 1599 0026 4213 9120 0000, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Wadium będzie skuteczne, jeżeli w terminie podanym w pkt 1 niniejszego rozdziału, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.), należy dołączyć do składanej oferty w formie kserokopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem), zaś oryginał wadium wniesionego w formie określonej w niniejszym punkcie, powinien zostać złożony najpóźniej w terminie składania ofert w kasie Izby Skarbowej w Szczecinie przy ul. Roosevelta 1,2 pokój 200 (II piętro)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach