Przetargi.pl
Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Generała Andersa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6514205 , fax. 014 6515081
  • Data zamieszczenia: 2012-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gromnik
    ul. Generała Andersa 1 1
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 014 6514205, fax. 014 6515081
    REGON: 35054557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Gromnik. w zakresie: 1) przebudowa schodów wejściowych do budynku biura 2) przebudowa pomieszczeń biurowych istniejących : rozbiórka ścianek działowych i wykonanie nowych, wymiana podłóg wykonanych z parkietu oraz płytek ceramicznych, roboty instalacyjne elektryczne, wod- kan , CO , wykonanie i naprawa tynków wykonanie gładzi szpachlowej roboty malarskie i inne towarzyszące . 3) modernizacja -adaptacja pomieszczeń części parterowej budynku na pomieszczenia archiwum, pokoi biurowych, gościnnych, sanitariatów. 4) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych 5) przebudowa dachu na części parterowej budynku biurowo warsztatowego 6) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wew. i zew. 7) wykonanie klimatyzacji w pokojach biurowych. 8) wymiana okładziny ściennej z boazerii drewnianej na poddaszu na płyty KG, oraz na ścianach klatki schodowej i ciągach komunikacyjnych - korytarzach na okładzinę z korka. 9) termomodernizacja całego budynku 10) wykonanie odwodnienia i osuszenia budynku - izolacje poziome i pionowe ścian 11) wykonanie nowych i częściowa wymiana istniejących opasek z kostki brukowej przy budynku biura. 2.Wszystkie powyższe roboty budowlane zostały w sposób szczegółowy ujęte w załączonym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia projekcie i przedmiarze robót. 3.Wszystkie roboty budowlane winny być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową techniczną , z obowiązującymi normami i przepisami obowiązującymi w tym zakresie, sztuką budowlaną , przepisami BHP, przepisami p.poż oraz przepisami o ochronie środowiska. 4.Wykonawca na własny koszt wykona oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia prac na czas realizacji robót 5. W związku z tym, że roboty budowlane będą prowadzone również w istniejącej części biurowej aby ograniczyć do minimum uciążliwości związane z funkcjonowaniem /pracy biura Zamawiający ustala następującą kolejność wykonania robót budowlanych budynku administracyjnego a Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wskazanej niżej kolejności wykonania robót na poszczególnych kondygnacjach, pomieszczeniach . Po wykonaniu robót budowlanych w całości na poszczególnej kondygnacji, pomieszczeń i dokonanym odbiorze przez zamawiającego wykonawca może przystąpić do wykonania dalszych robót w następującej kolejności : 1) Jednocześnie - wszystkie pomieszczenia poddasza w całości wraz z klatką schodową od poziomu I piętra na poddasze oraz pomieszczenia piwnic w całym zakresie, wszystkie roboty na zewnątrz budynku oraz pomieszczenie archiwum. Uwaga - pomieszczenia archiwum należy wykonać w terminie jak najkrótszym ponieważ warunkuje to przeniesienie materiałów archiwalnych z istniejącego archiwum co umożliwi wykonanie pozostałych robót budowlanych w innych pomieszczeniach na tym poziomie budynku. 2) Wszystkie pomieszczenia na I piętrze wraz z klatką schodową do poziomu parteru . Uwaga - wykonanie w całości robót na poddaszu warunkuje rozpoczęcie robót na pierwszym piętrze. 3) Jednocześnie wszystkie pomieszczenia na poziomie parteru budynku . Uwaga - wykonanie w całości robót na pierwszym piętrze warunkuje rozpoczęcie robót na parterze.. 4) Wszystkie roboty Wykonawca zorganizuje tak aby w jak najmniejszym stopniu były uciążliwe dla pracowników Zamawiającego i petentów biura nadleśnictwa. 5) W trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z przebudową schodów wejściowych do budynku biura Nadleśnictwa, Wykonawca pozostałe roboty na zewnątrz budynku zorganizuje i poprowadzi tak, aby było możliwe wejście do budynku biura zewnętrznymi drzwiami wejściowymi do świetlicy wraz z zabezpieczeniem zgodnie z przepisami BHP. 6) Wszystkie pomieszczenia po wykonanych robotach zostaną przez Wykonawcę robót budowlanych uporządkowane (wysprzątane) tak aby mogły być przeznaczone do użytkowania bez dokonywania poprawek przez Zamawiającego. 7) Wszystkie materiały z rozbiórki, demontażu w czasie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca złoży w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wszystkie ewentualne zmiany, odstępstwa od ustalonej kolejności wykonania robót których nie można było przewidzieć przed robotami Wykonawca musi ustalić z Zamawiającym . 8) W czasie prowadzenia robót w poszczególnych pomieszczeniach -kondygnacjach budynku, Wykonawca na własny koszt zabezpieczy pozostałe pomieszczenia oraz meble, sprzęt urządzenia niemożliwe do przeniesienia na czas wykonywania robót budowlanych w taki sposób aby nie uległy zniszczeniu, zakurzeniu. 9) Wykonawca na zakończenie robót w każdym dniu wykona prace porządkowe na korytarzach, klatce schodowej i innych pomieszczenia które uległy zanieczyszczeniu czasie prowadzenia robót budowlanych. 10) W czasie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową dachu ,Wykonawca robót na własny koszt zabezpieczy budynek przed zniszczeniami spowodowanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wykonawca w przypadku wystąpienia zniszczeń ponosi pełną odpowiedzialność materialną za powstałe szkody. 11) W przypadku zniszczenia, uszkodzenia jakichkolwiek przedmiotów, urządzeń przez Wykonawcę w czasie prowadzenia robót budowlanych będących własnością PGL LP Nadleśnictwa Gromnik, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody. 12) Wykonawca robót musi dysponować potencjałem technicznym i kadrowym aby wszystkie roboty zostały wykonane należycie i w umownym terminie. 13) Zamawiający ustala, że roboty budowlane w istniejącej części biurowej budynku będą mogły być wykonywane w dni robocze tygodnia od godz.7:00 - 20:00 a pozostałe roboty w/g ustaleń Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zakresu prac podwykonawcom. W związku z powyższym Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie zakresu prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem zakresu i rodzaju robót. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na żądanie Zamawiającego wszelkich dodatkowych informacji dotyczących podwykonawców w zakresie związanym z prawidłowym wykonaniem zamówienia. 7. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w zakresie: zmiany terminu wykonania umowy, zmiany formy zabezpieczenia umowy, zmian kierownika budowy, inspektora nadzoru, zmiany podwykonawców) jedynie w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i są niezależne od woli Stron, oraz uniemożliwiają należyte wykonanie umowy (zmiana warunków gospodarczych, zmiana wysokości dostępnych środków finansowych, zmiana stanu prawnego), 2) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej należyte wykonanie umowy (m.in. strajków, stanów wojennych i wyjątkowych, niekorzystnych warunków pogodowych i przyrodniczych, oraz klęsk żywiołowych), 3) wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla Zamawiającego. Zmiany zostaną wprowadzone po wcześniejszych ustaleniach dokonanych pomiędzy stronami postępowania, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 . Oferta musi być zabezpieczona wadium w następującej wysokości: - wadium o wartości: 40 000,00 zł. (słownie : czterdzieści tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Konto BGŻ S.A. o/T -ów 12203000451110000000840200 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. 4.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego (czynnej w dni robocze w godzinach od 800 do 1400 ) lub załączyć do składanej przez Wykonawcę oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. tj. do dnia 11.05.2012 r. do godz. 900 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.krakow.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach