Przetargi.pl
Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Hubalczyków
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8460620, 8460621 , fax. 598 460 621
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
    Hubalczyków 1
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8460620, 8460621, fax. 598 460 621
    REGON: 77090151100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ), przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ oraz zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala (budynki 4A i 4B) i Przychodni P.O.Z. (budynek 4G) wraz z uzyskaniem dla części nr 1 pozwolenia na użytkowanie. 2. Zakres robót budowlanych obejmuje:  Część nr 1 - przebudowa budynku 4G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ): 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku 4 G na potrzeby przychodni podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Zakres do realizacji wg załączonej dokumentacji oraz pozwolenia na budowę – Decyzją nr 121/2020 z dnia 24.04.2020 r.  Część nr 2 - przebudowa budynków 4A i 4B na potrzeby archiwum dokumentacji medycznej dla POZ 1) Wykonanie I etapu robót budowlanych wydzielonych pomieszczeń piwnicznych w budynku Administracji Szpitala (budynki 4A i 4B) na potrzeby archiwizacji dokumentacji medycznej dla POZ, zgodnie z projektem wykonawczym zamiennym i zamiennym pozwoleniem na budowę - Decyzją nr 193-1/3013 z dnia 05.06.2019 r. Zakres robót w pomieszczeniach nr: -1.01, -1.02, -1.03, -1.04, -1.05, -1.07, -1.08, -1.09 (oznaczenia wg PW), obejmuje wykonanie poniższych prac: a) Roboty rozbiórkowe  Wykucie z muru ościeżnic stalowych, drzwiczek stalowych, stalowych przewodów wentylacyjnych i drobnych elementów stalowych ze stropu i ścian.  Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej  Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych - fundamenty ponad powierzchnią posadzek,  Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych  Odbicie luźnych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na stropach płaskich, belkach, biegach i spocznikach schodów. o powierzchni odbicia ponad 5 m2  Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km – wynajem kontenera na gruz b) Roboty murarskie  Ścianki działowe pełne z cegieł budowlanych pełnych lub dziurawek gr.1/2 cegły  Ścianki działowe - dodatek za zbrojenie ścianek pełnych  Uzupełnienie ścianek lub zamurowań otworów w ściankach na zaprawie cementowej, gr.ścianek 1/2 cegły  Przymurowanie do ościeży lub powierzchni ścian, ścianek na zaprawie cementowo-wapiennej o gr.1 cegły  Ściany budynków z bloczków betonowych o powierzchni czołowej profilowanej; ściana z otworami o gr. 24 cm cięcie bloczków ręcznie c) Montaż drzwi, balustrad i drabin stalowych.  Montaż drzwi stalowych z obróbką obsadzenia  Montaż drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych EI60 z obróbką obsadzenia  Balustrady schodowe z prętów stalowych, z pochwytem drewnianym, osadzone i zabetonowane w co trzecim stopniu, jednopłaszczyznowe  Montaż drabinki wyłazowej na dach. d) Posadzki  Warstwy wyrównawcze pod posadzki wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2 cm zatarte na gładko  Izolacje przeciwwodne i przeciwwilgociowe - wykonanie izolacji z foli polietylenowej gr 0.20 mm  Izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych XPS poziome, na wierzchu konstrukcji na sucho, jedna warstwa gr. 10 cm  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr.2.5 cm zatarte na ostro  Posadzki cementowe wraz z cokolikami wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 dodatek za zmianę grubości o 3.5 cm  Uzupełnienie posadzki cementowej wykonywane przy użyciu "Miksokreta" w pomieszczeniach o powierzchni ponad 8 m2 z zaprawy cementowej gr. 2.5 cm zatarte na gładko e) Tynki  Zmycie powierzchni tynków ścian i sufitów myjką ciśnieniową z kurzu, nalotu i zabrudzeń.  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na ścianach nie malowanych,  Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków - powierzchnia przecieranego tynku na stropach, biegach i spocznikach nie malowanych lub nie pokrytych tapetą  Tynki cementowe II kategorii, wykonane ręcznie z transportem mechanicznym na ścianach  Tynki zwykłe wykonywane mechanicznie stropów i podciągów – tynk kat. II  Montaż nowych kratek wentylacyjnych f) Okładziny ceramiczne  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na posadzkach metodą kombinowaną w układzie regularnym - 11-30 płytek na 1 m2, wraz z wykonaniem cokołów  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - oczyszczenie i zmycie podłoża  Przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin ściennych - jednokrotne gruntowanie podłoża pod kleje cementowe  Układanie płytek z kamieni sztucznych na gotowym podłożu na ścianach, g) Malowanie pomieszczeń  Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome  Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe  Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich bez gruntowania  Mechaniczne mycie posadzek na mokro po robotach budowlanych. h) Roboty sanitarne.  Przełożenie odcinka instalacji deszczowej  Montaż zlewu dwukomorowego wraz z wykonaniem kompletnej instalacji wod-kan. zasilającej z.w. i c.w.u.i odpływowej (wymuszonej)  Wymiana hydrantów HP33 na nowe hydranty HP52 z wężem płaskoskładanym o długości 20 m wraz z wykonaniem instalacji doprowadzającej wodę do nich. i) Roboty elektryczne.  Wykonanie oświetlenia sufitowego i ściennego natynkowego w pomieszczeniach piwnicznych wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej lampy.  Montaż gniazd 230V na ścianie wraz z rozprowadzeniem instalacji zasilającej.  Część nr 3 - zabudowa odcinka komunikacyjnego przy wyjściu z tunelu na wysokości wejść do budynku administracji szpitala (budynki 4A i 4B) i Przychodni P.O.Z. (budynek 4G) 1) Zakres robót do wykonania obejmuje wykonanie poniższych prac:  Wykonanie i montaż lekkiej konstrukcji zadaszenia - pokrycie poliwęglanem  Wykonanie odprowadzenia wody z zadaszenia.  Wykonanie i montaż ściany z elementów stalowych w miejscu montażu bramy i drzwi ewakuacyjnych wraz z wykończeniem  Montaż bramy segmentowej Horman (materiał Zamawiającego) wraz z uzupełnieniem i montażem urządzeń sterujących.  Zakup i montaż drzwi ewakuacyjnych stalowych .  Przemalowanie ścian w zakresie wykonanej zabudowy 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia. 4. Zakres prac obejmuje również prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak m.in.: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie) oraz wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać także roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót a są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy zgodnie z projektem budowlanym. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zastosowanie procedury o parametrach równoważnych odbywać się będzie w oparciu o zgodę wydaną przez przedstawiciela Zamawiającego. 7. Wykonawca zapewni wszystkie materiały oraz sprzęt potrzebny do realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny za to, aby wszystkie materiały, elementy wbudowane w trakcie realizacji robót budowlanych odpowiadały wymaganiom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 8. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu prac dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą obiektu zgodnie ze Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 9. Dokumentacja łącznie z DTR urządzeń i gwarancją, książką serwisową musi być sporządzona w języku polskim. 10. Zamawiający wymaga udzielenia: 1) min 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i materiały liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego. 2) Niezależnie od uprawnień przysługujących Zamawiającemu z tytułu udzielonej gwarancji, Zamawiającemu służyć będą uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres min 24 miesięcy liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego 3) Gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot umowy zgodnie z gwarancją producenta jednak nie mniej niż 24 m-ce liczonej od dnia podpisania protokołu Odbioru końcowego. 11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy. Wizję lokalną ustala się na dzień 22.05.2020 r. godz.: 10:00 – spotkanie przy budynku administracji Szpitala. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. Niniejsze zamówienie składa się z 3 części. Ofertę można złożyć w odniesieniu do jednej lub więcej części. 13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę). Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy. Nie jest dopuszczalne zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania pracy, określonych w art. 22 § 1 Kp. W przypadku rozwiązania z daną osobą stosunku pracy przed zakończeniem okresu obowiązywania umowy, należy niezwłocznie zatrudnić na to miejsce inną osobę. W celu udokumentowania wypełniania powyższego obowiązku Wykonawca zobowiązany jest przedkładać Zamawiającemu, na jego wezwanie, oświadczenia o zatrudnieniu osób wymienionych z imienia i nazwiska oraz określając zakres ich czynności. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 19. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 20. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 21. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach