Przetargi.pl
Przebudowa budynków mieszkalnych w Centrum Miasta Zduńska Wola, ul. Plac Wolności 9 wraz z oficyną, 9a oraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich, w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola

Miasto Zduńska Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Stefana Złotnickiego 12
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 825 02 00 , fax. 43 825 02 02
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zduńska Wola
    ul. Stefana Złotnickiego 12 12
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 43 825 02 00, fax. 43 825 02 02
    REGON: 00059842800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynków mieszkalnych w Centrum Miasta Zduńska Wola, ul. Plac Wolności 9 wraz z oficyną, 9a oraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich, w ramach projektu pn.: Rewitalizacja Centrum Miasta Zduńska Wola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach opracowanego projektu zakres prac będzie obejmował: - przebudowę budynków mieszkalnych, - utwardzenie terenu wraz z ukształtowanie spadków terenu, - wykonanie nowoprojektowanego przyłącza z wodociągu miejskiego, - wykonanie wewnętrznego przyłącza wodociągowego, - wykonanie wewnętrznego przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącego przyłącza do miejskiej kanalizacji sanitarnej , - wykonanie nowoprojektowanego przyłącza c. o., Przebudowa budynków usytuowanych frontem do Placu Wolności polegać będzie między innymi na zmianie sposobu użytkowania lokali mieszkalnych znajdujących się na parterze na lokale usługowe. Ponadto będą wykonane roboty budowlane polegające na: - zasypaniu piwnic w budynku o nr 9a, - demontażu istniejących posadzek parteru oraz zmianie poziomu projektowanych posadzek w parterze, - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu podziału istniejących pomieszczeń na lokale usługowe oraz mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze z pustaków ceramicznych w celu podziału pomieszczeń, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - likwidacji istniejących otworów kominowych, - wyburzeniu istniejących schodów, - dobudowaniu nowej klatki schodowej od strony podwórka spełniającej warunki techniczne oraz wymogi ppoż., - wymianie stropów drewnianych na stropy gęsto żebrowe, - rozbiórce kominów powyżej I piętra, - wymianie konstrukcji i pokrycia dachu, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony Placu Wolności o wymiarach 120/220 cm, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - zamknięciu wejścia na poddasze nieużytkowe klapą o odporności ogniowej EI 30, - wymianie stolarki okiennej w elewacji frontowej od strony Placu Wolności na stolarkę okienną drewnianą, pozostałe okna dopuszcza się z PCV zgodnie z załączoną dokumentacją, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych lokalach usługowych oraz mieszkaniach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, Przebudowa budynku oficyny znajdującej się w podwórzu polegać będzie na: - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu uzyskania nowego podziału na samodzielne i spełniające warunki techniczne mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, - zamknięciu wejścia na poddasze nieużytkowe klapą o odporności ogniowej EI 30, - wymianie stolarki okiennej w elewacji frontowej od strony Placu Wolności na stolarkę okienną drewnianą, pozostałe okna dopuszcza się z PCV zgodnie z załączoną dokumentacją, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych lokalach usługowych oraz mieszkaniach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, Przebudowa budynku oficyny znajdującej się w podwórzu polegać będzie na: - wykonaniu wyburzeń oraz zamurowań w celu uzyskania nowego podziału na samodzielne i spełniające warunki techniczne mieszkania, - wykonaniu ścianek działowych na parterze w celu podziału pomieszczeń, - wymianie drzwi wejściowych do budynków od strony podwórka o wymiarach 120/220 cm, z co najmniej jednym skrzydłem drzwiowym o minimalnym wymiarze w świetle przejścia 90x240, - wybudowaniu nowych schodów wejściowych prowadzących do budynku o parametrach spełniających warunki techniczne, - zamurowaniu okien na klatce schodowej od strony północno-zachodniej, - dociepleniu dachu styropianem gr. 10 cm oraz wymianie pokrycia dachu, - montażu drzwi prowadzących do poszczególnych mieszkań z klatki schodowej drzwi przeciwpożarowych o odporności ogniowej EI 30, - montażu nowych drzwi prowadzących do schowka na parterze, - montażu nowych drzwi wewnętrznych w poszczególnych mieszkaniach, - wymianie posadzek na wszystkich kondygnacjach, - wymianie instalacji wewnętrznych: elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - docieplenieu ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi gr. 15 cm,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości 48.500,00 złotych (słownie złotych : czterdzieści osiem tysięcy pięćset )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdunskawola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach