Przetargi.pl
Przebudowa/budowa placów zabaw, siłowni, boiska przy budynku Cmentarna 14, Chopina 19, Chopina 15, Słowackiego 13, 3-go Maja 42 na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 48647400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa/budowa placów zabaw, siłowni, boiska przy budynku Cmentarna 14, Chopina 19, Chopina 15, Słowackiego 13, 3-go Maja 42 na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa/budowa placów zabaw, siłowni, boiska przy budynku Cmentarna 14, Chopina 19, Chopina 15, Słowackiego 13, 3-go Maja 42 na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie. Place zabaw objęte przedmiotem zamówienia zlokalizowane przy budynkach w Lubartowie: Tabela 1 Numer zadania Adres Rodzaj Zadanie I Cmentarna 14 siłownia zewnętrzna Zadanie II Chopina 19 siłownia zewnętrzna Zadanie III Chopina 15 boisko Zadanie IV Słowackiego 13 plac zabaw Zadanie V 3-go Maja 42 plac zabaw Usytuowanie placów zabaw na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie przedstawione zostało w załączniku nr 9 do SIWZ. Poszczególne place zabaw w/w lokalizacji nie stanowią odrębnej części zamówienia. Wykonawcy winni składać oferty na wszystkie place zabaw. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: 1.1. Zadanie I – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Cmentarna 14/siłownia zewnętrzna. Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane przedstawia tabela 2: Tabela 2 Zadanie I Lp. Nazwa Ilość 1 Wahadło 1 2 Pylon 1 3 Motyl odwrotny 1 4 Prasa nożna 1 5 Pylon 1 6 Jeździec 1 7 Sztanga w leżeniu hydrauliczna 1 8 Pylon 1 9 Trenażer nóg hydrauliczny 1 10 Ławka z rur stała z oparciem 2 11 Kosz na śmieci 1 12 Tablica informacyjna 1 13 Nawierzchnia poliuretanowa (m2) 82 14 Ogrodzenie metalowe ocynkowane (m) 52 1.2. Zadanie II – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Chopina 19/siłownia zewnętrzna. Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane przedstawia tabela 3: Tabela 3 Zadanie II Lp. Nazwa Ilość 1 Steper 1 2 Pylon 1 3 Wyciskanie siedząc 1 4 Wioślarz 1 5 Pylon 1 6 Orbitrek 1 7 Pajacyk 1 8 Pylon 1 9 Twister 1 10 Biegacz 1 11 Pylon 1 12 Ławka Scotta hydrauliczna 1 13 Ławka z rur stała z oparciem 2 14 Kosz na śmieci 1 15 Tablica informacyjna 1 16 Nawierzchnia poliuretanowa (m2) 140 17 Ogrodzenie metalowe ocynkowane (m) 140 1.3. Zadanie III – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Chopina 15/boisko. Ilości nowych urządzeń sportowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane przedstawia tabela 4: Tabela 4 Zadanie III Lp. Nazwa Ilość 1 Słupki do siatkówki 1 kpl 2 Siatka do siatkówki 1 3 Słup z koszem niskim 2 4 Piłkochwyt 3 i 4 m 1 5 Ławka z rur stała z oparciem 2 6 Kosz na śmieci 1 7 Tablica informacyjna 1 8 Nawierzchnia poliuretanowa (m2) 300 9 Ogrodzenie metalowe ocynkowane (m) 70 1.4. Zadanie IV – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Słowackiego 13/plac zabaw. Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane przedstawia tabela 5: Tabela 5 Zadanie IV Lp. Nazwa Ilość 1 Huśtawka podwójna metalowa 1 2 Zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym prostym 1 3 Zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym typu koszyk z zapięciem 1 4 Zestaw metalowy ok 1 5 Piaskownica z torem do gry w kapsle 1 6 Tuba do rozmawiania 1 7 Huśtawka ważka 1 8 Trampolina kwadratowa 1 9 Wirujący talerz 1 10 Huśtawka na słupach 'bocianie gniazdo' 1 11 Ławka z rur stała z oparciem 2 12 Kosz na śmieci 1 13 Tablica informacyjna 1 14 Nawierzchnia poliuretanowa (m2) 322 15 Ogrodzenie metalowe ocynkowane (m) 84 1.5. Zadanie V – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku 3-go Maja 42/plac zabaw. Ilości nowych urządzeń zabawowych i komunalnych, które mają być dostarczone i zamontowane przedstawia tabela 6: Tabela 6 Zadanie V Lp. Nazwa Ilość 1 Piaskownica okrągła 1 2 Zestaw statek 1 3 Ważka 1 4 Wieża 1 5 Lornetka wolnostojąca 1 6 Karuzela tarczowa z siedziskami 1 7 Pomost ruchomy 1 8 Deska windsurfingowa 1 9 Hamak bocianie gniazdo 1 10 Huśtawka podwójna metalowa 1 11 Zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym prostym 1 12 Zawiesie z siedziskiem huśtawkowym gumowym typu koszyk z zapięciem 1 13 Zjazd linowy 1 14 Ławka z rur stała z oparciem 4 15 Kosz na śmieci 2 16 Tablica informacyjna 1 17 Nawierzchnia poliuretanowa (m2) 420 18 Ogrodzenie metalowe ocynkowane (m) 88 Zamawiający realizuje zamówienia w ramach projektu Zamawiającego pn.: „Rewitalizacja terenów Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie - sposobem na aktywizację społeczną mieszkańców”, (zwanego w dalszej części „Projektem”), który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO NA LATA 2014-2020, Działanie 13.3 - „Rewitalizacja obszarów miejskich”. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane 45000000-7 - Roboty budowlane 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45236210-5 - Wyrównanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45233250-6 - Nawierzchnie syntetyczne – Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 3. Szczegółowy opis zakresu robót: 3.1. Zadanie I, Zadanie II – Przebudowa/budowa placów zabaw przy budynku Cmentarna 14, Chopina 19/siłownie zewnętrzne oraz Zadanie IV, Zadanie V – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Słowackiego 13, 3-go Maja 42/place zabaw polegać będzie na: 1. Dostawa i montaż nowych urządzeń zabawowych i komunalnych zgodnie z istniejącym opisem technicznym. 2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Ogrodzenie placów zabaw. 4. Uprzątnięcie terenu budowy i wyrównanie nawierzchni placu zabaw. Place zabaw wyposażone będą w nowe urządzenia zabawowo-sprawnościowe wykonane głównie z metalowych elementów urządzeń (ocynkowane metodą ogniową) pomalowane i montowane na fundamentach, w postaci gotowych prefabrykatów betonowych. Urządzenia drewniane będą odpowiednio zabezpieczone przed korozją i pomalowane. Pozostałe szczegóły dotyczące rodzaju zabawek, montażu, rodzaju ogrodzenia, bram wejściowych, przęseł, konstrukcji itp. zawarte są w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.2. Zadanie III – Przebudowa/budowa placu zabaw przy budynku Chopina 15/boisko polegać będzie na: 1. Demontaż istniejącego ogrodzenia. 2. Demontaż istniejącego sprzętu sportowego. 3. Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 15x20 m. 4. Ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego (wraz z bramką i 2 furtkami). 5. Wyposażenie boiska w sprzęt sportowy. Należy wykonać boisko o wymiarach 15x20 m wraz z wyposażeniem sportowym, ogrodzeniem i utwardzonym dojściem. Układ boiska nawiązuje do granicy oraz istniejących elementów zagospodarowania działki jak np. ogrodzenie istniejące, istniejące boisko trawiaste. Istniejące boisko należy w całości rozebrać i zutylizować. Na terenie wokół projektowanego boiska zasiać trawę, wokół boiska wykonać ogrodzenie 4 m. Pozostałe szczegóły dotyczące sprzętu, montażu, rodzaju ogrodzenia itp. zawarte są w załączniku nr 9 do SIWZ. 3.3. Rozszerzenie i uściślenie zakresu robót całości przedmiotu zamówienia. a) Wykonawca będzie zobowiązany w trakcie prac do dokonywania roboczych uzgodnień prac z Zamawiającym. b) odtworzenie terenu w obrębie wykonywanych robót, c) bramki winne umożliwiać zamontowanie zamknięcia typu np. „pastylka” do ustalania z Zamawiającym, które to roboty będą przedmiotem odrębnego zamówienia (sposób wykonania dla przyszłego montażu do uzgodnienia z Zamawiającym), d) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót. e) Wykonawca do oferty dołączy kosztorysy ofertowe na poszczególne Zadania. 4. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 4.1 Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 4.2 Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności zgodnie z aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 4.1. 4.3 Atest higieniczny i kartę techniczną (kartę charakterystyki). 5. Urządzenia wyposażenia placu zabaw powinny uwzględniać normy: 1. PN-EN 16630:2015-06 – Wyposażenie siłowni plenerowych zainstalowane na stałe - Wymagania bezpieczeństwa i metody badań. 2. PN-EN 1176-1:2017-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań. 3. PN-EN 1176-2:2017-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.2: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań huśtawek. 4. PN-EN 1176-3:2017-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.3: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań zjeżdżalni. 5. PN-EN 1176-6:2017-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.6: Dodatkowe szczegółowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań urządzeń kołyszących. 6. PN-EN 1176-7:2009-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.7: Wytyczne instalowania, kontroli, konserwacji i eksploatacji. 7. PN-EN 1176-10:2009-12 – Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Cz.10: Dodatkowe wymagania bezpieczeństwa i metody badań całkowicie obudowanych urządzeń do zabaw. 6. Szczegółowy zakres robót do wykonania i obowiązków Wykonawcy znajduje się jak wyżej już wskazano w niniejszej SIWZ, w której zostały doprecyzowane i opisane roboty objęte zamówieniem, w szczególności w pkt. III opisu przedmiotu zamówienia, a także w Załączniku nr 9 – Opis techniczny z mapą sytuacyjną oraz w Ogólnych warunkach umowy (wzorze umowy) stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, nawet jeśli nie zostały uwzględnione lub załączone do SIWZ, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia „wizji lokalnej”. Wycenę robót należy opracować w oparciu o SIWZ i załączone dokumenty oraz wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 8. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy. 9. Materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: 1. winny spełniać funkcje jakiej mają służyć, 2. urządzenia muszą być nowe, 3. nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych, Nie dopuszcza się stosowania materiałów z różnych systemów i tym samym przemieszania rozwiązań poszczególnych technologii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem, numer rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255, z dopiskiem na przelewie: "Wadium na przebudowę/budowę placów zabaw, siłowni, boiska przy budynku Cmentarna 14, Chopina 19, Chopina 15, Słowackiego 13, 3-go Maja 42 na osiedlach Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubartowie, znak sprawy A/R–04/2019”. O wniesieniu wadium w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony najpóźniej do upływu terminu składania ofert, wraz z ofertą Wykonawcy. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło.) 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający wpłatę wadium. 3. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu zał. nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do SIWZ 5. Wykaz robót budowlanych zał. nr 4 do SIWZ, potwierdzonych dołączonymi referencjami. 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi osobami przez Wykonawcę – zał. nr 5 do SIWZ, 7. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia – zał. nr 6 do SIWZ, 8. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru zał. nr 7 do SIWZ. 9. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy polisa zawarta jest na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie dostarczyć polisę ubezpieczenia OC na kolejne okresy obejmujące łącznie czas realizacji zamówienia. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w postaci otwarcia wobec Wykonawcy likwidacji lub ogłoszenia upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert. 12. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach