Przetargi.pl
Przebudowa brodzików i misy basenu dla pływających wraz z instalacją wodociągową i kanalizacyjną oraz remontem terenu przy basenie dla niepływających w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej 31

Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2812770, 2816034 , fax. 0-32 2812770
  • Data zamieszczenia: 2020-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Parkowa 1
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 2812770, 2816034, fax. 0-32 2812770
    REGON: 15055000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir.bytom.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa brodzików i misy basenu dla pływających wraz z instalacją wodociągową i kanalizacyjną oraz remontem terenu przy basenie dla niepływających w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa brodzików i misy basenu dla pływających wraz z instalacją wodociągową i kanalizacyjną oraz remontem terenu przy basenie dla niepływających w Bytomiu przy ul. Wrocławskiej 31. 2. Nieruchomość jest własnością Gminy Bytom. Basen nie jest wpisany do rejestru zabytków, jednak usytuowany jest na terenie parku Miejskiego Kachla w Bytomiu, który to park jest wpisany do rejestru zabytków. 3. Modernizacji podlegać będzie istniejąca niecka basenowa dla pływających wraz z 3 brodzikami sanitarnymi (nogomyjki), 2 brodzikami sanitarnymi (natryski) i brodzikiem dla dzieci na terenie ośrodka oraz zagospodarowanie terenu w postaci remontu terenu w obrysie pokazanym na rysunku (przy basenie dla niepływających) celem poprawy warunków użytkowania niecki basenowej i terenu okalającego. 4. Zakres inwestycji w szczególności obejmuje: A. Etap pierwszy: 1) Przebudowę niecki, która polegać będzie m.in. na:  usunięciu istniejących warstw wraz z wywozem gruzu i jego utylizacją na wysypisku śmieci płytek ceramicznych;  usunięciu istniejących uszczelnień niecki basenu;  usunięciu płytek ceramicznych z korony basenu;  usunięciu korytek tworzących rynnę basenową i odprowadzających wodę do systemu filtrującego;  demontażu instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej;  wykonaniu remontu niecki na przykład poprzez: a) wykonaniu izolacji z dwukrotnej folii; b) wykonaniu warstwy płyty żelbetowej dennej zbrojonej włóknem 30cm; c) wykonaniu nowych ścian żelbetowych o grubości zgodnej z wymogami technicznymi oraz przepisami dotyczącymi basenu/boiska do piłki wodnej, z utrzymaniem uskoku;  dylatacji poprzez montaż taśm dylatacyjnych bentonitowych w płycie dennej i ścianach niecki basenowej;  gruntowaniu niecki basenowej – dna, ścian i korony;  wyrównaniu powierzchni zaprawą wodoodporną;  wykonanie nowej instalacji napływowo-odbiorowej wody filtrowanej dla niecki basenowej, napływy w dnie basenu, odbiór wody w elementach pionowych basenu, z zapewnieniem filtracji całej objętości basenu;  wykonanie podbudowy nawierzchni utwardzonej przy niecce w niezbędnym zakresie związanym z pracami instalacyjnymi i dostosowawczymi;  remoncie wpustu kanalizacyjnego żeliwnego dennego;  odtworzeniu jednego z brodzików sanitarnych przy basenie (nogomyjki);  wymianie trzech zasuw fi 315mm na instalacji wody basenowej w istniejącej studni;  remoncie 3 szt. brodzików sanitarnych (nogomyjek); Powierzchnia 36m x 21,5m = 774m2 Kubatura całkowita – ok. 1500,00 m3 2) Przebudowę w zakresie zagospodarowania terenu, która polegać będzie m.in. na:  remoncie 2 szt. istniejących brodzików sanitarnych 1,8m x 2,9m (natryski);  remoncie istniejącego brodzika dla dzieci 7x12m (ok. 90m2);  remoncie nawierzchni utwardzonej betonowej przy basenie dla niepływających o pow. ok. 350 m2 polegającej na zeszlifowaniu istniejącej nawierzchni betonowej, gruntowaniu; wyrównaniu powierzchni zaprawą wodoodporną;  odtworzeniu nawierzchni z płyt chodnikowych w niezbędnym zakresie związanym z pracami instalacyjnymi i dostosowawczymi;  wymianie na całym obiekcie istniejących korytek odwadniających polimerobetonowych z pokrywami stalowymi na prefabrykowane korytka ściekowe gr. 20cm bez pokryw. B. Etap drugi, roboty polegające na wykonaniu powłoki natryskowej polimocznikowej w kolorze niebieskim wraz z systemowym zagruntowaniem i warstwą żywiczną szczepną m. in. basenu, brodzików i innych zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej SIWZ. 6. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do Specyfikacji. W przypadku gdy Wykonawca nie zadeklaruje żadnego okresu gwarancji i rękojmi, bądź też zaznaczy więcej niż jeden okres gwarancji i rękojmi – Zamawiający przyjmie najkrótszy wymagany okres gwarancji i rękojmi wynoszący 24 miesiące. 7. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jako równoważne dopuszcza się inne rozwiązania, niż podane w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem zagwarantowania równorzędnych parametrów technicznych i technologicznych nie gorszych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w opisie przedmiotu zamówienia, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nazwy własne materiałów i urządzeń należy czytać „lub równoważne”. Gdziekolwiek w dokumentach kontraktowych powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów. W przypadku gdy powołane normy i przepisy państwowe lub odnoszące się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania, niż powołane normy i przepisy. 8. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 9. Na wniosek Wykonawców Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji inwestycji tj. Basen odkryty przy ul. Wrocławskiej 31 w Bytomiu. Termin zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego w informacjach dotyczących przedmiotowego postępowania. Udział w wizji lokalnej ma charakter fakultatywny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Zobowiązanie na poleganiu na zasobach innego podmiotu (jeżeli dotyczy) - Załącznik nr 5 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem (jeżeli dotyczy) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: • oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 3 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach