Przetargi.pl
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie – współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej – Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej

Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Marszałka J. Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8641840 lub 73 , fax. 468 641 871
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Sochaczewski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 046 8641840 lub 73, fax. 468 641 871
    REGON: 75015199400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew-powiat.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie – współfinansowana ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej – Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę przyszkolnej infrastruktury sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie (dawniej: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sochaczewie) – istniejących boisk wielofunkcyjnych – m.in. poprzez budowę nowych 2 boisk o nawierzchni syntetycznej, spełniających wymagania w zakresie odporności na panujące w polskiej strefie klimatycznej warunki pogodowe – do piłki nożnej z trawy syntetycznej i do piłki ręcznej (koszykówki, siatkówki) z nawierzchnią poliuretanową. Zakres inwestycji działki o numerze ewidencyjnym 1916 przy ul. 15 Sierpnia 4 w Sochaczewie obejmuje:  roboty przygotowawcze i wykonanie zaplecza budowy,  roboty towarzyszące niezwiązane z robotami budowlanymi, składowanie materiałów, używanie sprzętu mechanicznego i transportowego, ochrona obiektu, szkolenia i instruktaż pracowników,  roboty rozbiórkowe budynku gospodarczego, boiska asfaltowego, słupów oświetlenia wokół boiska, części ogrodzenia od strony cmentarza,  roboty ziemne, korytowanie pod boisko wielofunkcyjne oraz chodniki, wymiana gruntu,  wykopy pod instalacje sanitarne odwodnienia boiska,  układanie warstwy podbudowy boiska i chodników,  wykonanie fundamentów pod kotwy betonowe urządzeń,  wykonanie nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej,  wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy,  wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej,  montaż urządzeń sportowych boiska, piłkochwytów, małej architektury oraz ogrodzenia od strony cmentarza. Na opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - przedmiar robót, - szczegółowy kosztorys nakładczy (kosztorys ślepy, bez cen) - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - projekt budowlany i projekt wykonawczy. Warunki wykonawstwa: Wykonawca robót zawiera umowę na wykonanie przebudowy istniejącego boiska przy Liceum Ogólnokształcącym im. F. Chopina w Sochaczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą opisaną w przedmiocie zamówienia, która musi być kompletna z punktu widzenia wymagań technicznych, formalnych i estetycznych. Wykonawca robót jest zobowiązany uwzględnić w swojej ofercie cenowej wszystkie świadczenia (roboty) łącznie z uruchomieniem, uzyskaniem pozwoleń (jeżeli są wymagane), świadczeniami wstępnymi, pomocniczymi, dodatkowymi oraz dostawę materiałów i urządzeń oraz sprzętu, niezbędnych do prawidłowego wykonania i eksploatacji zamówionego dzieła nawet, jeżeli nie zostały one dokładnie opisane w zestawieniu świadczeń oraz sprawdzić we własnym zakresie dobór tych urządzeń i materiałów. Prace budowlane należy wykonać w zakresie określonym w dokumentacji budowlanej, książkach przedmiarów robót, zgodnie ze sztuką budowlaną wynikającą z zapisów w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach i technologią wykonania (określoną w opisie do projektu, w szczegółowych kosztorysach nakładczych i STWiORB). W ramach realizacji inwestycji należy również wykonać m.in. prace przygotowawcze, porządkowe, w tym zapewnić wywóz i utylizację zdemontowanych materiałów. Całość zadania należy zrealizować zgodnie z zapisami SIWZ (wraz z załącznikami), jak również zgodnie z zasadami bezpieczeństwa oraz ze sztuką budowlaną, określoną w odpowiednich przepisach prawa oraz obowiązujących normach. UWAGA: Podczas wykonywania robót ziemnych, korytowanie należy wykonywać etapowo. Po usunięciu warstwy podłoża grubości 25 cm. i ewentualnie kolejnych warstw o tej samej grubości należy każdorazowo zgłosić inspektorowi nadzoru inwestorskiego w celu wizualnej oceny. W przypadku oceny pozytywnej należy wykonać badania nośności gruntu również przy czynnym udziale inspektora nadzoru inwestorskiego. Uzyskanie wyników o wymaganych parametrach dla podłoży projektowanych nawierzchni sportowych, będzie równoznaczne z decyzją Zamawiającego o zaniechaniu dalszego korytowania z wymianą gruntu do projektowanej głębokości. W takim przypadku, na podstawie danych zawartych w szczegółowym kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę i stanowiącym integralną część złożonej oferty, Strony umowy określą wartość robót zaniechanych. W przypadku braku konieczności wykonania robót zamiennych, umówione wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót zaniechanych. Standardy jakościowe: Standardy jakościowe zostały opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w projekcie budowlanym. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w zakresie rzeczowym i jakościowym zgodnym z technologią wykonania przedstawioną w dokumentacji budowlanej i książkach przedmiarów robót Warunki realizacji robót budowlanych: a) Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonywane będą na czynnym obiekcie (w trakcie roku szkolnego). W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zachowania najwyższej staranności przy zabezpieczeniu miejsca robót. b) Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót rozbiórkowych i pozostałych obciążają Wykonawcę. c) Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 roku, poz.701 z późn. zm.), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. d) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. e) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. Gwarancja jakości na materiały i roboty budowlane: Wykonawca zobowiązany jest udzielić na zastosowane materiały i roboty budowlane min. 36 – miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. Ostateczna długość okresu gwarancji wynikać będzie z propozycji złożonej w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 30.000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) – na zasadach określonych w niniejszym rozdziale SIWZ. 2. Termin wniesienia wadium: do terminu składania ofert – do dnia 15 października 2019 roku, do godz.12.00. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt.4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz.110 z późn. zm.). Wadium można wnieść w pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego. Nr konta: Bank PEKAO S.A.; nr rachunku: 19 1240 5703 1111 0010 6445 2404 (decyduje data wpływu na konto zamawiającego). Wadium wniesione w innej formie, niż gotówkowej, należy zdeponować u Skarbnika Powiatu w pokoju nr 221 w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Sochaczewie przy ul. M. J. Piłsudskiego 65, w terminie jak wyżej, a kserokopię załączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy 2. szczegółowy kosztorys ofertowy 3. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - na zasadach określonych w SIWZ 4. zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa 5. oświadczenie w zakresie RODO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach