Przetargi.pl
Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół Ekologicznych (SP22) w Zielonej Górze w ramach zadania inwestycyjnego Budowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 22.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół Ekologicznych (SP22) w Zielonej Górze w ramach zadania inwestycyjnego Budowa boiska przy Szkole Podstawowej nr 22.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Zespole Szkół Ekologicznych (SP22) w Zielonej Górze. 7.2. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni wielofunkcyjnego boiska wraz z zagospodarowaniem terenu w Zielonej Górze na działce nr 411, obr.25, obejmująca swym zakresem następujący zakres prac: a) ułożenie nawierzchni poliuretanowej gr.10-11mm wraz z natryskiem o gr. 2-3mm, na warstwie stabilizującej typu ET gr.20mm o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej na istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z malowaniem linii boisk i wykonaniem robót przygotowawczych (otwory drenażowe, frezowanie podłoża, oczyszczenie i skropienie), b) montaż wyposażenia boiska do piłki ręcznej, koszykówki (konstrukcja dwusłupowa) i siatkówki wraz z wykonaniem fundamentów, c) uporządkowanie terenu i ułożenie trawników darniowych z rolki, d) roboty rozbiórkowe konstrukcji istniejącego wyposażenia boiska wraz z wywozem i utylizacją. 7.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 11 do SIWZ. 7.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Dokumentacje Projektową i Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbiory Robót (STWiOR) zawarte w załączniku nr 13 do SIWZ; 7.5. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 7.6. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.1. - 3.3. SIWZ; 7.7. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie oferent (zalecana wizja terenowa). UWAGA: Załączone do SIWZ (zał. Nr 13) przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy. 7.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ; b) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; c) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 150.000,00 zł; d) harmonogram rzeczowo - finansowy, e) autoryzację producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawionej dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 7.9. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest udzielić: - gwarancji na okres 48 m-cy od dnia następnego po odbiorze końcowym przedmiotu umowy; - rękojmi na okres przekraczający gwarancje o 6 miesięcy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach