Przetargi.pl
Przebudowa boiska treningowego i kortów tenisowych oraz budowa terenowych urządzeń sportowo – rekreacyjnych i wylotu kanalizacji deszczowej przy Stadionie Miejskim w Sztumie oraz Modernizacja budynku zaplecza przy boisku treningowym w Sztumie

Miasto i Gmina Sztum ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 303 , fax. 556 406 300
  • Data zamieszczenia: 2018-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Sztum
    ul. Mickiewicza 39
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 303, fax. 556 406 300
    REGON: 17074777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska treningowego i kortów tenisowych oraz budowa terenowych urządzeń sportowo – rekreacyjnych i wylotu kanalizacji deszczowej przy Stadionie Miejskim w Sztumie oraz Modernizacja budynku zaplecza przy boisku treningowym w Sztumie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I „Przebudowa boiska treningowego i kortów tenisowych oraz budowa terenowych urządzeń sportowo – rekreacyjnych i wylotu kanalizacji deszczowej przy Stadionie Miejskim w Sztumie” Przedmiot zamówienia obejmuje: BOISKO TRENINGOWE a) roboty przygotowawcze, ziemne - droga dojazdowa wraz z miejscami postojowymi, b) roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowa – boisko, c) boisko do piłki nożnej, d) ogrodzenie boiska do piłki nożnej, e) balustrada przy kanale melioracyjnym, f) kanalizacja deszczowa i drenaż, g) oświetlenie, h) droga dojazdowa przeciwpożarowa wraz z miejscami postojowymi i kładką nad rowem, i) bramki do piłki nożnej, j) ławki, k) kosze na śmieci, l) stojaki na rowery, m) zieleń (trawniki i drzewa) oraz tereny zielone. KORTY TENISOWE a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) podbudowa i nawierzchnia kortu, c) chodnik wzdłuż ogrodzenia kortu (z kostki betonowej bezfazowej), d) oświetlenie kortu, e) kanalizacja sanitarna i drenaż, f) wodociąg do zraszania kortów, g) trybuna stalowa, h) ogrodzenie, i) tablica informacyjna, j) Słupki to siatki do tenisa ziemnego wraz z tulejami, pokrywą i siatką, k) ławki dla zawodników, l) kosze na śmieci, m) zieleń - uzupełnienie po robotach budowlanych. TEREN REKREACYJNY a) roboty przygotowawcze, ziemne, b) chodnik z kostki betonowej bezfazowej c) plac zabaw w tym zestaw sprawnościowy, d) fitness w tym elementy siłowni zewnętrznej, e) półboisko, f) toaleta przenośna, g) ogrodzenie terenu, h) ławki, i) kosze na śmieci, j) stojaki na rowery, k) tablica z regulaminem, l) ścianka żelbetowa do SQUASHA, m) nawierzchnia poliuretanowa przy ściance do SQUASHA, n) oświetlenie terenu, o) zieleń (trawniki i drzewa) oraz tereny zielone, p) remont istniejącego ogrodzenia wzdłuż ulicy Kasprowicza, q) utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej dla ruchu pieszych łączące tereny rekreacyjne z istniejącym parkingiem dla samochodów osobowych. WYLOT KANALIZACJI DESZCZOWEJ a) budowa wylotu kanalizacji deszczowej Ø315mm do cieku naturalnego „Rów Biały” TABLICA INFORMACYJNA/PAMIĄTKOWA a) Tablica informacyjna zamontowana na stelażu przy głównym wejściu na teren obiektu. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80cm (szerokość). Tablica wykonana z trwałych materiałów np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi. Napisy na tablicy wykonane w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kolorowego banneru z wizualizacją wykonywanej inwestycji. Lokalizacja baneru do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę nr 31/2017 z dnia 09.02.2017r., nr 32/2017 z dnia 09.02.2017r., nr 32/2017/Z z dnia 19.12.2017r. oraz zawiadomienie o braku podstaw do sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych – nr pisma AB.6743.15.2017.IVMO z dnia 30.01.2017r. Jednocześnie Zamawiający jest na etapie uzyskania zmiany pozwolenia na budowę w zakresie wylotu kanalizacji deszczowej. Zamawiający posiada pozwolenie na wycinkę drzew nr 20/2017 z dnia 17.03.207r. CZĘŚĆ II „Modernizacja budynku zaplecza przy boisku treningowym w Sztumie” Przedmiot zamówienia obejmuje MODERNIZACJA BUDYNKU ZAPLECZA a) Uzupełnienie ubytków w tynkach zewnętrznych i wewnętrznych, b) Malowanie ścian wewnętrznych oraz sufitów, a także elewacji, c) Wykonanie daszków systemowych z poliwęglanu nad wejściami szczytowymi, d) Uzupełnienie ubytków w płytkach ściennych, e) Wstawienie drzwi do pomieszczenia nr 17, f) Wykonanie ogrzewania podłogowego z pompą ciepła powietrze - woda, g) Wykonanie instalacji c.o., instalacji ciepłej wody, h) Remont posadzki, i) Remont elektrycznych instalacji wewnętrznych, oświetlenia wewnętrznego z wymianą na oświetlenie LED, j) Ogrodzenie systemowe pompy ciepła. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kolorowego banneru z wizualizacją wykonywanej inwestycji. Lokalizacja baneru do uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający posiada pismo nr AB.6743.321.2017.IIIEK z dnia 17.10.2017r. o braku konieczności uzyskania pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia. CZĘŚĆ I i CZĘŚĆ II 1. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi załącznik nr 2.1. w zakresie części I oraz 2.2. w zakresie części II do SIWZ oraz dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ opracowana przez: 1) Projektowanie, Nadzorowanie, Wykonawstwo MAN-BUD Piotr Mankiewicz z Grudziądza – boisko treningowe, 2) Biuro Projektów Drogowych Patryk Schultz z Grudziądza – teren rekreacyjny, korty tenisowe, wylot, budynek zaplecza. UWAGA: Teren budowy należy wygrodzić zachowując szczególną staranność, aby uniemożliwić dostęp osób postronnych. Z uwagi na to, że dojazd do placu budowy obu części robót budowlanych możliwy jest tylko jedną drogą Wykonawcy robót obu części zobowiązani są do współpracy w zakresie dostępu do terenu budowy. 2. Załączone przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy do kalkulacji oferty. 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. 5. Inwestycja w zakresie kortów i boiska jest dofinansowana przez Ministerstwo Sportu i Turystyki ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Pilotażowego Programy Modernizacji Infrastruktury Sportowej – Mały Klub.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w wysokości: W części I zamówienia: 44.000,00 PLN (słownie: czterdzieści cztery tysiące złotych ). W części II zamówienia: 4,000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr: 19 8309 0000 0000 0042 2000 0040. przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z póź. zm.). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Art. 46 ust. 4a ustawy PZP „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczeń o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”, Art. 46 ust. 5 ustawy PZP „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawcy, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy”. 5. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu oryginał odpowiedniego dokumentu Wykonawca załączy do oferty w odrębnej kopercie. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w pkt III.3 ogłoszenia tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach