Przetargi.pl
Przebudowa boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu

Powiat Bolesławiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 732 3258 , fax. 75 732 3250
  • Data zamieszczenia: 2015-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bolesławiecki
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 2
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 732 3258, fax. 75 732 3250
    REGON: 23082929800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne w ramach zadania pn. Przebudowa boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu, na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w 2015 r. przez AWTech Adela Wołodźko z siedzibą w Twardogórze. 2.Inwestycja zostanie wykonana w ramach programu pn. Program Rozwoju Bazy Sportowej Województwa Dolnośląskiego na lata 2015-2017. 3.Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie jest realizowane na działce nr 94/1 obręb 0010 miasta Bolesławiec, Al. Tysiąclecia 51. Zakres prac w niniejszym postępowaniu przetargowym obejmuje: 1)przygotowanie terenu robót, 2)rozbiórka nawierzchni asfaltowych: 96,30 m2, 3)frezowanie nawierzchni asfaltowej na gł. do 4 cm: 110,0 m2, 4)rozbiórka obrzeży i krawężników betonowych: 165,80 mb, 5)rozbiórka starego wyposażenia sportowego i piłkochwytów: 1 kpl, 6)roboty ziemne z wywozem ziemi na wysypisko: 116,82 m3, 7)wykonanie podbudowy betonowej na poszerzeniach boisk: 125,80 m2, 8)wykonanie warstwy spadkowej z betonu na gr. średnio 18 cm: 335,0 m2, 9)uzupełnienie nierówności i zagłębień nawierzchni asfaltowej z warstwy twardoelastycznej o gr. śr. 3 cm: 450,0 m2, 10) ułożenie na warstwie elastycznej typu ET gr. średnio 35 mm nawierzchni sportowej poliuretanowej typu NATRYSK: 1 303,0 m2, 11)dostawa i montaż piłkochwytów o wysokości 6,0 m - 132,0 m2, 12)dostawa i montaż wyposażenia boisk: -słupki do siatkówki oraz badmintona z siatką: 4 kpl, -kosz dwusłupowy: 6 szt, -słupki do tenisa ziemnego z siatką: 1 szt, -bramki do piłki ręcznej: 2 szt, 13)wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm, 14)wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej (pamiątkowej) zawierającej informację o źródle finansowania inwestycji według wzoru przekazanego po zawarciu umowy przez Zamawiającego. 4.Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy (dotyczące tzw. klauzuli społecznej): Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie jest zobowiązany zatrudnić co najmniej 1 osobę niepełnosprawną (osoba niepełnosprawna - osoba spełniająca przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 14 poz. 92 ze zm. lub osoba w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego) przy wykonywaniu zamówienia na cały okres jego realizacji. W przypadku rozwiązania umowy przez osobę niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej oraz do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu umowy zawarte z osobami niepełnosprawnymi oraz dokumenty potwierdzające niepełnosprawność zatrudnionych osób. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób niepełnosprawnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób niepełnosprawnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto umowy za każdą niezatrudnioną osobę niepełnosprawną poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający dopuszcza realizację powyższego wymagania również poprzez: - zatrudnienie osób niepełnosprawnych na podstawie umowy cywilnoprawnej; - wyznaczenie do realizacji zamówienia obecnie zatrudnionych pracowników Wykonawcy, posiadających status osoby niepełnosprawnej. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ tj.: 1) Dokumentacja projektowa; 2) Przedmiary; 3) Mapy, rysunki; 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł. (słownie złotych: pięć tysięcy, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium - Przebudowa boiska szkolnego na boisko wielofunkcyjne przy Zespole Szkół Budowlanych w Bolesławcu 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 8. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. 10. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowy okres gwarancji za wady maksymalnie 12 miesięcy ponad wymagane minimum (tj. podstawowe 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach