Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO I SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY ULICY SZKOLNEJ 10 W CHAŁUPKACH

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2013-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO I SKOCZNI DO SKOKU W DAL PRZY ULICY SZKOLNEJ 10 W CHAŁUPKACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: Przebudowa boiska sportowego i skoczni do skoku w dal przy ulicy Szkolnej 10 w Chałupkach, opisanych w projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarze robót, w tym wykonanie wszystkich prac, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i oddania do użytkowania przedmiotowego zadania.
    Zadanie obejmuje przebudowę boiska sportowego i budowę skoczni do skoku w dal, a także odprowadzenie wód opadowych z ich terenu, zlokalizowanego w Chałupkach, przy ul. Szkolnej 10 - teren ZSO Chałupki (działka opisana jest numerem 211/1),na które składa się:
    - przebudowa boiska o nawierzchni trawiastej na boisko wielofunkcyjne o nawierzchni syntetycznej,
    - budowa skoczni do skoku w dal o nawierzchni z mączki ceglanej,
    - wykonanie częściowego ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego wraz z piłkochwytami,
    - drenaż na terenie pod ww obiektami sportowymi,
    - roboty makroniwelacyjne i wykończeniowe - plantowanie, wyprofilowanie spadków terenu.
    2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    a) roboty budowlane obejmujące roboty przygotowawcze; roboty ziemne; naprawa boisk sportowych; wznoszenie ogrodzeń,
    b) organizację budowy, obejmującą:
    - organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich,
    - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowanie - Wykonawca ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru realizowanego Zamówienia;
    - odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
    3. W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne roboty i czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania wynikające z uzgodnień i obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in. geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie przed rozpoczęciem robót tak aby wszelkie prowadzone prace nie wchodziły w tereny osób trzecich, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacją odpadów, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia oraz oddania do użytkowania zadania.
    4. Warunki wykonawstwa:
    a) z Zamawiającym i Zarządcą terenu należy uzgodnić Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji robót przed podpisaniem umowy oraz każdorazowo uzgadniać konieczność zmian harmonogramu, a także na bieżąco konsultować kolejność i zakres wykonywanych robót, aby nie kolidowały z zaplanowanymi imprezami na tych obiektach,
    b) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków uzgodnień dokumentacji i zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, w sposób zapewniający bezpieczeństwo ludzi i mienia oraz w uzgodnieniu z zamawiającym,
    c) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i należących do właściwej izby samorządu zawodowego. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
    d) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
    e) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa oraz przywrócenie do stanu pierwotnego terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
    5. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    a) Projekt budowlano-wykonawczy - Zał. Nr I,
    b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Zał. Nr II,
    c) Przedmiar robót - Zał. Nr III
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złoty). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach