Przetargi.pl
PRZEBUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO NA STADIONIE PRZY UL. SPORTOWEJ 12 W KOLE (2)

Gmina Miejska Koło ogłasza przetarg

  • Adres: 62-600 Koło, ul. Stary Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2610252, 2610230 , fax. 632 722 984
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Koło
    ul. Stary Rynek 1
    62-600 Koło, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2610252, 2610230, fax. 632 722 984
    REGON: 31162088000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA BOISKA PIŁKARSKIEGO NA STADIONIE PRZY UL. SPORTOWEJ 12 W KOLE (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska piłkarskiego na stadionie przy ulicy Sportowej 12 w Kole wraz z montaż lamp oświetleniowych. 2. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole na ulicy Sportowej 12. 3. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:(opis przedmiotu zamówienia – zakres i ilości robót do wykonania należy rozpatrywać w nawiązaniu do przedmiaru robót). 1) Wykonanie robót rozbiórkowych całej powierzchni istniejącego boiska i innych elementów przyległych do tego boiska. W tym: wywiezienie gruzu z rozbiórki i gruntu z wykopów, 2) Wykonanie boiska piłkarskiego z wyposażeniem tj.: następującego zakresu robót: a) Usunięcie wierzchniej warstwy istniejącej nawierzchni o gr. 20 i powierzchni 7776,00 m2 b) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) Wykonanie nasypu z piasku grubego różnoziarnistego o wysokości 40 cm na powierzchni 7776,00 m2. d) Ułożenie geowłókniny separacyjno – filtracyjnej 350g/m2 na powierzchni 8337,00m2. e) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego różnoziarnistego o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu na powierzchni 7140,00 m2 f) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego sortowanego granitowego o frakcji 4,0 – 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm uzyskanej po zagęszczeniu na powierzchni 7140,00 m2, g) Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego sortowanego granitowego o frakcji 0,0 – 4,0 mm o grubości warstwy 5 cm po zagęszczeniu na powierzchni 7140,00 m2, h) Wykonanie obrzeży betonowych 8x30cm na ławach z betonu B-20 na długości 346,00 m. i) Dostarczenie i ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej o wys. włókna 60mm do stosowania na boiskach piłkarskich wraz z zasypaniem granulatem EPDM w kolorze szarym i piaskiem kwarcowym w ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym.  Zakres minimalnych wymaganych parametrów i cech dla sztucznej trawy: Wysokość włókna: min 60mm max 62mm; Ilość pęczków min. 8900/m2; Ilość włókien: min. 106.000/m2; Waga całkowita: min. 3000 g/m2; Waga włókna: min. 1700 g/m2; Grubość włókna: min. 360 mikronów; W każdym pęczku jeden rodzaj włókien tj. o tej samej szerokości włókna min. 1,3mm i o tej samej grubości włókna: min. 360 mikronów lub w jednym pęczku dwa rodzaje włókien z czego jedno włókno o szerokości min. 2,30 mm i o grubości min. 420 mikronów z rdzeniem stabilizującym a drugie włókno o grubości min. 270 mikronów i szerokości min. 1,00 mm. Dtex: min 15.500 dtex. Wytrzymałość łączenia klejonego po starzeniu: min. 75N/100mm; Wyrywanie pęczka po starzeniu: min. 52N; Przepuszczalność wody przez kompletny system: min. 890 mm/h; Typ trawy: monofil; Rodzaj trawy: 100% polietylen; Trawa tuftowana; Podkład lateksowy; Wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM z recyklingu w kolorze jasno szarym zbliżonym do RAL 7000, ilość zgodna z badaniem laboratoryjnym; Kolor zielony: maksymalnie 3 odcienie.  W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz potwierdzenia wymaganych minimalnych cech i parametrów dla oferowanej nawierzchni Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona złożenia próbek oraz niżej wymienionych dokumentów: Próbka oferowanej trawy z etykietą producenta o wymiarach min 25cm x 15 cm; Próbka oferowanego granulatu EPDM z recyklingu w kolorze jasno szarym zbliżonym do RAL 7000 z etykietą producenta min 200 g; Kompletny raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni i wypełnienia, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com); Kompletny raport z badań laboratoryjnych dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 oraz potwierdzający wymagane przez Zamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni w zakresie, który nie został objęty raportem z badań na zgodność z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality; Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta; Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu w kolorze jasno szarym zbliżonym do RAL 7000 ); Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię; Raport z badań testu Lisport XL na min 6.000 cykli zgodnie z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015); Aktualny certyfikat Quality dla nawierzchni; Producent trawy musi posiadać status minimum licencjonowanego przez FIFA. 3) Wykonanie robót w zakresie utwardzenia nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego tj.: następującego zakresu robót: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża; b) Wykonanie krawężników betonowych 15x30cm na ławach z betonu B-15 na długości 167,00 m; c) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego różnoziarnistego o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu na powierzchni 661,00 m2; d) Wykonanie warstwy podbudowy betonowej z betonu B15 o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu na powierzchni 661,00 m2; e) Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo – jezdnego z bezfazowej betonowej kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm na powierzchni 661,00 m2. 4) Wykonanie piłkochwytów z wyposażeniem o długości 84 mb i wysokości 6 m. 5) Wykonanie robót związanych z elektryczną instalacją oświetleniową zewnętrzną tj. montażowych wg następującego zakresu robót: a) Kopanie rowów, układanie rur ochronnych, układanie przewodu YAKXS 5x25 mm na długości 270 m, układanie przewodu YAKXS 5x16 mm na długości 90 m, wykonanie uziemienia poziomego na długości 270,00 m i pionowego w ilości 6 szt., zasypanie wykopów, montaż rozdzielnicy – szafki elektrycznej zewnętrznej wolnostojącej; b) Montaż 6 masztów oświetleniowych kompletnych o wys. H=14m z fundamentami i głowicami, waz z kompletem przewodów i złączek elektrycznych oraz uziemień; c) Montaż 30 naświetlaczy LED – oprawa 615 W wraz z kompletem montażowym i złączkami. 6) Wykonanie robót w zakresie odwodnienia boiska tj. następującego zakresu robót: a) Wykonanie robót ziemnych w tym: wykopów, zasypek rurociągów i studni, zasypania i zagęszczenia wykopów; b) Wykonanie rurociągów z rur PVC SN8 ze ścianką litą na długości 364,00m; c) Ułożenie sączków drenarskich z rur z tworzyw sztucznych Dn 125mm w otulinie z geowłókniny wraz z wykonaniem ich obsypki z kruszywa kamiennego łamanego sortowanego granitowego o frakcji 16-31,5mm w korytach o szerokości 40 cm wyłożonych geowłókniną separcyjno - filtracyjną, nietkaną, igłowaną o gramaturze 350g/m2 na długości 770,00 mb; d) Montaż 22 szt. studzienek kanalizacyjnych Fi 425mm z tworzyw sztucznych; e) Montaż 6 szt. studni rewizyjnych z kręgów betonowych z pokrywą żeliwną D400 o średnicy 600 mm. 7) Wykonanie robót w zakresie utwardzenia terenu pod ciąg pieszy tj. następującego zakresu robót: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża; b) Wykonanie obrzeży betonowych 8x30cm na ławach z betonu B-15 na długości 122,00 m; c) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubego różnoziarnistego o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu na powierzchni 169,00 m2; d) Wykonanie warstwy podbudowy betonowej z betonu B15 o grubości warstwy 10 cm po zagęszczeniu na powierzchni 169,00 m2; e) Wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z bezfazowej betonowej kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm na powierzchni 169,00 m2. 8) Wykonanie robót w zakresie utwardzenia terenu pod piłkochwytami tj. następującego zakresu robót: a) Korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża; b) Wykonanie obrzeży betonowych 8x30cm na ławach z betonu B-15 na długości 138,00 m; c) Wykonanie warstwy podbudowy betonowej z betonu B15 o grubości warstwy 5 cm po zagęszczeniu na powierzchni 169,00 m2; d) Wykonanie nawierzchni pod piłkochwytami z bezfazowej betonowej kostki brukowej koloru grafitowego gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej 1:4 gr. 5 cm. na powierzchni 110,00 m2. 9) Dostawa wyposażenia obiektu w urządzenia sportowe tj. bramki do piłki nożnej 7,32x2,44m z siatką, zakup, transport, montaż, wykonanie fundamentów betonowych z osadzeniem tulei (zgodnie z zaleceniami wybranego producenta dla podłoża gruntowego z piasku średniego). 10) Wykonanie strefy bezpieczeństwa tj. wykonanie plantowania, humusowania i obsiania strefy szerokości 2 m wokół boiska sportowego na powierzchni 692,00 m2. 4. Wszystkie urządzenia wchodzące w skład wyposażenia muszą posiadać wymagane atesty, deklaracje i certyfikaty dopuszczające do stosowania na obiektach sportowych. 5. Wskazane jest aby Wykonawca do oferty dołączył kosztorys ofertowy wykonany metodą kalkulacji szczegółowej z podaniem cen jednostkowych. 6. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej składającej się z dokumentacji technicznej, przedmiaru robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 7. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał roboty budowlane. 8. Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: 1) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu. 2) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 3) Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 4) Zaopatrzenie budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 5) Ponoszenie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody, odprowadzenia ścieków i utylizacji odpadów. 6) Zapewnienie dozoru placu budowy. 7) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej. 8) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. 8. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 9. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji. 10. Wykonawca w ramach oferowanej ceny, w terminie od 9 do 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego wykonania przedmiotu umowy dokona uzupełnienia nawierzchni trawiastej granulatem EPDM z recyklingu w kolorze szarym (identycznym jak zastosowano wcześniej) do ilości zgodnej z badaniem laboratoryjnym dla wykonanej nawierzchni trawiastej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest obowiązany wnieść na rzecz Zamawiającego wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form lub kilku z nich: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w Kole w BZ WBK 1 Oddział w Kole Nr 92 1090 1203 0000 0000 2000 1636 odpowiednio z dopiskiem „wadium – Przebudowa boiska piłkarskiego (2).”
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty powyższy dokument, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w prawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi . 3. Wszelkie czynności Wykonawcy związane ze złożeniem wymaganych dokumentów (w tym m.in.: składanie oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, poświadczanie kserokopii dokumentów za zgodność z oryginałem) muszą być dokonywane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. 4. W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionej kopi. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach