Przetargi.pl
Przebudowa boisk szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku, przy ul. Polowej 7/1

Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-612 Białystok, ul. Polowa 7/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6610332 , fax. 85 6610332
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku
    ul. Polowa 7/1 7/1
    15-612 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 6610332, fax. 85 6610332
    REGON: 00073539700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp21bial.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa boisk szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku, przy ul. Polowej 7/1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa boisk szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku, przy ul. Polowej 7)1, położonych na działce nr: 393 obr. 6 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie : 1) Boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową 2) Boisk do piłki siatkowej plażowej - wypełnionych piaskiem 3) Bieżni z nawierzchnią poliuretanową 4) Skoczni w dal 5) Piłkochwytów 6) Ogrodzenia 7) Chodników 8) Oświetlenia terenu 9) Minitoringu wizyjnego 3. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia określają projekty wykonawcze, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót opracowane przez projektantów firmy: 1) 2MStudio mgr inż. arch. Marcin Marczak (prace remontowo - budowlane, remont instalacji odprowadzenia wód opadowych z boiska, instalacja systemu monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia boisk) stanowiące integralną część niniejszej SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ (komplet dokumentacji) i zgodnie z nimi należy wykonać wszystkie roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest: 1) dochować staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej oraz jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót. Winien wykonywać wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną; 2) wykonać wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy wykonywaniu robót budowlanych; b) utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne elementy z demontażu, materiały, odpady, śmieci, urządzenia prowizoryczne, które nie są już potrzebne; c) postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami); d) usunąć natychmiast wszelkie szkody i awarie spowodowane przez Wykonawcę, e) wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania ( przed zgłoszeniem wykonanych robót do odbioru). 5. Warunki wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia: 1) Prace uciążliwe dla uczniów i dla funkcjonowania szkoły wykonywane podczas trwania roku szkolnego (tj. w miesiącach czerwiec i wrzesień 2011) należy wykonywać po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy szkoły (od godz. 15.20 do 22.00) oraz w dni wolne od zajęć (w godz. od 7.00 do 22.00). 2) Wszelkie niezbędne wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z kierownictwem Szkoły. 3) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcom 4) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. Ponadto, Wykonawca jest zobowiązany używać materiałów i urządzeń: a) oznakowanych CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczonych w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo, c) oznakowanych, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.), znakiem budowlanym. 6. Odbiór robót: 1) Wykonawca winien zgłosić gotowość do odbioru wykonanych prac i uczestniczyć w odbiorze w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 2) z czynności odbioru spisany będzie protokół odbioru robót zawierający wszelkie dokonywane w trakcie odbioru ustalenia, jak też terminy wyznaczone na usunięcie ewentualnych wad stwierdzonych przy odbiorze podpisany przez uczestników odbioru; 3) w wyznaczonym dniu odbioru Wykonawca skompletuje i przekaże Zamawiającemu dokumenty potrzebne do odbioru, tj. Dokumenty potwierdzające parametry techniczne protokoły badań, certyfikaty i pomiary umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania robót. Brak ww. dokumentów skutkować będzie odmową odbioru robót; 4) w przypadku stwierdzenia w toku odbioru wad wykonanych robót, Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz do zawiadomienia o powyższym Zamawiającego; 5) zamawiający odmówi odbioru, jeżeli nie zostały wykonane wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia lub stwierdzono wady w ich wykonaniu. 7. Warunki gwarancji i rękojmi: 1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 2) Na zamontowane urządzenia telewizji użytkowej (tj.: kamery zewnętrzne szybkoobrotowe, szafę dystrybucyjną, rejestrator cyfrowy, dzielnik obrazu, monitor kolorowy, pulpit sterujący, panel dystrybucji napięć) oraz nawierzchnię poliuretanową wymagana jest gwarancja producenta. 3) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem rękojmi, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowe, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. rachunek nr 79 1240 1154 1111 0010 3964 3633 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Szkoły Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku, ul. Polowa 7/1 15-612 Białystok (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 09 czerwca 2011 r. do godz. 16:15 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp21bial.prv.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach