Przetargi.pl
“Przebudowa boisk sportowych w m. Biadoliny Radłowskie i Wojnicz”.

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 790 108 , fax. 146 790 100
  • Data zamieszczenia: 2020-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 790 108, fax. 146 790 100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wojnicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    “Przebudowa boisk sportowych w m. Biadoliny Radłowskie i Wojnicz”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przyszkolnych boisk sportowych na terenie Gminy Wojnicz, w podziale na 2 zakresy: 1) Zakres 1 – Przebudowa dwóch boisk przy szkole w Biadolinach Radłowskich, działka nr 848: • Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejących boisk przy szkole w Biadolinach Radłowskich polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej i montażu nowego wyposażenia. • Powierzchnia boisk: 968,0+286,0=1254,0 m2. • W ramach przebudowy boisk projektowane jest wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska i wymiana obrzeży. Wymiary boisk i lokalizacja pozostają bez zmian. Odwodnienie boisk na warunkach dotychczasowych, bez zmian. Na placu utwardzonym od strony wschodniej projektuje sie wiatę na 20 rowerów. Projektuje się również konstrukcje do koszykówki, ławki parkowe i kosze na śmieci. • Szczegółowy zakres prac :  demontaż istniejących bramek na czas remontu nawierzchni,  usunięcie istniejących obrzeży betonowych.,  wykonanie nowych obrzeży dostosowanych do nowej nawierzchni boiska,  oczyszczenie i regulacja studzienek ściekowych,  oczyszczenie nawierzchni asfaltowej,  wykonanie warstwy sczepno-profilującej,  wykonanie górnej warstwy nawierzchni poliuretanowej z malowaniem linii boisk,  montaż uprzednio zdemonotowanych bramek do piłki ręcznej, mocowanie do podłoża za pomocą szpilek,  malowanie linii boiska do piłki ręcznej, siatkówki i minikoszykówki,  montaż konstrukcji do koszykówki jednosłupowej przeznaczonej do mocowania tablic o wymiarach 90x120 cm, wykonanej z profilu stalowego zamkniętego kwadratowego o wymiarach 100x100 mm , zabezpieczonego antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, wysięg ramienia mocującego tablicę : L=1,2 m konstrukcja mocowana w tulejach z możliwością demontażu,  montaż słupków do siatkówki stalowych, cynkowanych i lakierowanych, słupki mocowane w tulejach z możliwością demontażu,  ustawienie 8 szt. ławek parkowych z oparciem bez mocowania do podłoża,  montaż wiaty na rowery ze stojakami na 20 szt. rowerów , konstrukcja stalowa, ocynkowana zadaszenie poliwęglan komorowo-przeźroczysty, mocowanie konstrukcji wiaty i stojaków na rowery do istniejącej nawierzchni kołkami rozporowymi,  ustawienie 2 szt. koszy na śmieci bez mocowania do podłoża. 2) Zakres 2 – Przebudowa boiska przy szkole podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu, ul. Szkolna 10, działki nr 341/1, 341/2, 346/1, 347/1: • Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącego boiska przy szkole podstawowej w Wojniczu, polegająca na wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej i montażu nowego wyposażenia sportowego. • Powierzchnia boiska : 1269,1 m2. • W ramach przebudowy boiska projektowane jest wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej na istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska i wymiana obrzeży oraz bramek do piłki ręcznej i konstrukcji do koszykówki. Wymiary boiska i lokalizacja pozostają bez zmian. Odwodnie boiska na warunkach dotychczasowych, bez zmian. • Szczegółowy zakres prac :  demontaż krawężników,  demontaż istniejących bramek i koszy,  naprawa pęknięć uszkodzonych fragmentów istniejącej nawierzchni boiska,  oczyszczenie nawierzchni asfaltowej,  ułożenie krawężników,  wyprofilowanie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową,  wykonanie warstwu szczepno-profilującej,  wykonanie górnej warstwy nawierzchni poliuretanowej z malowaniem linii boisk,  montaż bramek do piłki ręcznej –stalowe cynkowane ogniowo (2x3m), profil 80x80 mm, z łukami składanymi, stalowymi. Rama główna spawana w całości. Wszystkie stalowe elementy ocynkowane, z siatką turniejową i akcesoriami montażowymi, mocowane do podłoża za pomocą szpilek,  malowanie linii boiska do piłki ręcznej i minikoszykówki,  montaż konstrukcji do koszykówki, jednosłupowej przeznaczonej do mocowania tablic o wymiarach 90x120 cm, wykonanej z profilu stalowego zamkniętego, kwadratowego o wymiarach 100x100 mm, zabezpieczonego antykorozyjnie poprzez cynkowanie ogniowe, wysięg ramienia mocującego tablicę: L=1,2 m, konstrukcja mocowana w tulejach z możliwością demontażu. 3.3. Dokumentacja projektowa przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.4. Zadanie współfinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach programu Sportowa Polska – Program rozwoju lokalnej infrastruktury sportowej – edycja 2019. 3.5. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują się nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. 3.6. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.7. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 60 miesięcy. 3.8. Wykonawca może dokonać na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji . 3.9. Wymagania dotyczące robót: a. wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winny być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego, środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego b. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz wymogami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 19 000,00 zł (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100 gr.). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 8.3. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 8.3.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą; 8.3.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji; 8.3.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji; 8.3.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji; 8.3.5. zapis, iż poręczyciel/gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, 8.3.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji, 8.4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Wojnicz BSR Kraków o/Wojnicz: 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 8.5. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku Zamawiającego). 8.6. Oryginalne dokumenty wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie w tym samym miejscu w którym składana jest oferta. Potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kopie dokumentów należy dołączyć do oferty (nie dotyczy polecenia przelewu).Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Kosztorys ofertowy- UWAGA: Z uwagi na charakter kosztorysu jako element oświadczenia woli Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, jego nie przedłożenie skutkować będzie odrzuceniem oferty bez wzywania do jego uzupełnienia (wynagrodzenie kosztorysowe)! Kosztorys winien być zlożony osobno dla każdego zakresu prac. 6.1.4. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.4.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.4.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. 6.1.5. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.4. stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 6.1.6. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: 6.1.6.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.6.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym Wykonawcy o którym mowa w pkt 6.1.4. 6.1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 6.1.4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we skazanym terminie w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.1. a) b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 5.3.1.1.2. a)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach