Przetargi.pl
„Przebudowa bieżni i boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Jednorożec”

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-323 Jednorożec, ul. Odrodzenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 518 392 , fax. 297 517 031
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14
    06-323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 297 518 392, fax. 297 517 031
    REGON: 54447300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa bieżni i boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Jednorożec”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji niniejszego projektu istniejące poliuretanowe boisko przy ul. Odrodzenia 13 w Jednorożcu zostanie przystosowane do gry w piłkę nożną/ręczną (o wym. 50,32 m x 27,50m), siatkówkę (o wym. 18,0m x 9,0m – centralnie) i koszykówkę (1 boisko w układzie poprzecznym o wym. 28,0m x 15,0m) i odpowiednio wyposażone w trwałe urządzenia dla tych dyscyplin sportowych: 2 stałe bramki do piłki nożnej/ręcznej, 1 kpl. do siatkówki, 2 zestawy do koszykówki. Na boisku można również będzie grać w tenisa ziemnego, badmintona i inne gry zespołowe. Całość płyty boiska zostanie otoczona ogrodzeniem o wys. 4,0m i 6,0m (od drogi publicznej powiatowej). Za bramkami do piłki ręcznej zamontowane zostaną piłkochwyty o wys.6,0m. Boisko wyposażone zostanie w 2 dwurzędowe trybuny dla około 40 uczestników i obserwatorów zmagań sportowych. Przed wejściem na boisko przy furtce zostanie również umiejscowiony stojak na rowery. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się tartanowa bieżnia treningowa, która niestety nie spełnia wymogów w zakresie minimalnej długości (60,0 m) i tym samym nie pozwala na prowadzenie treningów biegowych. Bieżnia zostanie przebudowana (wydłużona) o 6,0 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany opracowany przez Jerzego Michalskiego – technika budowlanego (nr upr. 41/94/Os) oraz obmiar robót. Urządzenia powinny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. W przypadku urządzeń towarzyszących Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia Deklaracji Zgodności z Polskimi Normami. Urządzenia muszą spełniać normę PN-EN 1176. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający uzna takie urządzenia, które będą spełniać te same funkcje, co wymienione w projekcie budowlanym i będą miały zbliżony wygląd. Dostarczone i wbudowane urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być fabrycznie nowe i posiadać min. 36 – miesięczny okres gwarancji wydany przez producenta. Okres gwarancji na pozostały zakres prac – zgodny z przedstawionym w formularzu ofertowym. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne pozycje katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu robót. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.). Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w PN, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych itp. Zgodnie z art.30 ust.5 uPzp Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SIWZ i umowy, tj.: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp., - utrzymania i likwidacji placu budowy, ewentualne odtworzenie stanu pierwotnego drogi, dojazdu oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, - ponoszenia opłat za media. Sposób rozliczenia kontraktu odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych przez art.45 ust.6 uPzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza to, że kwota wadium musi zostać zaksięgowana na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy numer 95 8913 0005 0008 9597 2000 0050 LIMES Bank Spółdzielczy w Chorzelach. Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. przed dniem 05.09.2019 r., i godz. 12:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego oraz odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym w uPzp. Uwaga: W treści gwarancji wadialnej składanej przez konsorcjum winny być wskazane podmioty wchodzące w skład konsorcjum, albo przynajmniej z treści gwarancji powinno wynikać, że Gwarant wadium miał możliwość powziąć informację, że oferta złożona zostanie w ramach konsorcjum i gwarant ten fakt składania oferty w ramach konsorcjum zaakceptował. (KIO 12111/16 z dnia 21.07.2016 r.) Zamawiający prosi aby potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna załączyć do oferty w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, co pozwoli uniknąć dekompletacji oferty w momencie zwrotu dokumentu wadialnego. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art.46 ust.1-5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składanego na podstawie art.25a ust.1 uPzp stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełniana przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt V. SIWZ oraz braku podstaw do wykluczenia określonych w pkt VI SIWZ, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy – sporządzony na podstawie udostępnionego obmiaru robót (wraz z tabelą elementów scalonych) i podpisany przez Wykonawcę; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu składane na podstawie art.25a ust.1 uPzp - załącznik nr 3 do SIWZ; 5) dowód wniesienia wadium; 6) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o ile ofertę składa pełnomocnik; 7) dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy). Oświadczenia stanowić będą wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 uPzp przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach