Przetargi.pl
Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach

Miasto i Gmina Prabuty ogłasza przetarg

  • Adres: 82-550 Prabuty, ul. Kwidzyńska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2782001lub 02
  • Data zamieszczenia: 2019-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Prabuty
    ul. Kwidzyńska 2
    82-550 Prabuty, woj. pomorskie
    tel. 055 2782001lub 02
    REGON: 52931500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prabuty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach”. 2. Budynek biblioteki miejskiej, objęty przebudową posiada następujące parametry: a) Wysokość budynku w kalenicy: 4,54 m b) Długość budynku: 13,94 m, 10,93 m c) Szerokość budynku: 17,65 m d) Pow. zabudowy: 232,47 m2 e) Pow. użytkowa: 186,39 m2 f) Pow. całkowita: 224,75 m2 g) Kubatura budynku: 757,27 m3 3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji obejmuje, w szczególności: a) Naprawę i wzmocnienie fundamentów budynku. b) Przebudowę klatki schodowej (skomunikowanie parteru z piwnicą). c) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strefy przyziemia budynku. d) Wykonanie podbudów, posadzek i ścian piwnic. e) Wykonanie podbudów, posadzek i ścian parteru budynku. f) Wykonanie wieńców a także słupów żelbetowych, oraz naprawę elementów konstrukcyjnych budynku. g) Naprawę istniejącego stropu. h) Wykonanie wentylacji budynku. i) Wymianę pokrycia dachu wraz z wymianą warstw izolacyjnych stropodachu. j) Wykonanie elewacji i obróbek blacharskich. k) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej. l) Roboty tynkarskie i malarskie. m) Wykonanie mobilnej ścianki działowej. n) Dostawę i montaż klimatyzatorów. o) Wykonanie instalacji sanitarnych. p) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych. 4. Zakres zamówienia obejmuje także dostawę i montaż wyposażenia ruchomego biblioteki, w tym: a) Regałów, szaf oraz lady obsługi czytelnika. b) Biurek – 2 szt. c) Stolika z krzesełkami (gabinet, pom. czytelni dla dzieci). d) Kanapy trzymiejscowej. e) Foteli biurowych obracanych – 8 szt. f) Foteli leżakowych (jako stanowiska do odsłuchu audio – buków) – 2 szt. g) Projektora multimedialnego DLP, ful HD, 3D wraz z okablowaniem i uchwytem montażowym. h) Ekranu projekcyjnego o wymiarach min. 400x236 cm, formatu 16/9, dla sektora publicznego i edukacyjnego. 5. Wyposażenie dostarczone w ramach zamówienia ma być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, ma spełniać wymagania pod względem BHP, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz winno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE. Meble biurowe muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i posiadać: a) Atest na wytrzymałość i bezpieczne rozwiązania konstrukcyjne (stateczność mebli) zgodnie z Polskimi Normami na gotowy produkt, b) Atest higieniczny o dopuszczeniu gotowego produktu do użytkowania pod względem higienicznym zgodny z Polskimi Normami. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, w tym: a) Projekt wykonawczy – Przebudowa budynku biblioteki miejskiej w zakresie przebudowy dachu wraz ze zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń dawnej księgarni na bibliotekę miejską – projekt architektoniczno – budowlany, projekt sanitarny i projekt elektryczny wraz z wizualizacją pomieszczeń. b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 7. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Tom III (IPU) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Prabutach Nr 75831900030000170420000070 z adnotacją: Wadium w postępowaniu na realizację zadania pn. Przebudowa biblioteki miejskiej w Prabutach, 2) poręczeniach bankowych, 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 póz. 1804 oraz z 2015 póz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać - „Miasto i Gminę Prabuty z siedzibą przy ul. Kwidzyńskiej 2, 82 – 550 Prabuty" W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2. rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt. 8.2 IDW, 2) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 9.6. IDW (jeżeli dotyczy). 3) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 9.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy). 5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą (jeżeli dotyczy). 6) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzany w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach