Przetargi.pl
Przebudowa basenu nad Łubinką przy ul. Zdrojowej w Nowym Sączu

Miasto Nowy Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 448-66-05 , fax. 18 443-78-63
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Nowy Sącz
    Rynek 1
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 448-66-05, fax. 18 443-78-63
    REGON: 49189316700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl; https://bip.malopolska.pl/nowysacz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa basenu nad Łubinką przy ul. Zdrojowej w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa basenu nad Łubinką przy ul. Zdrojowej w Nowym Sączu dz. nr 5/1; 5/13 w obr. 13”. II. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) pozyskanie map dla potrzeb opracowania, b) opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego przebudowy basenu (dokumentacja winna zawierać sposób eksploatacji urządzeń) dla wskazanej lokalizacji- 4 egz. : w tym : - opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania – 4 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. - wykonanie kosztorysów uproszczonych – 2 egz. c) uzyskanie dla opracowanego projektu stosownych uzgodnień i pozwoleń, w tym: - uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu (w oparciu o udzielone uprzednio Wykonawcy pełnomocnictwo) i przekazanie Zamawiającemu prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla inwestycji realizowanej na podstawie projektu), d) realizacja Przedmiotu umowy polegająca na wykonaniu przebudowy basenu zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem i umową, e) realizowanie przeglądów technicznych urządzeń basenu w okresie gwarancji, zgodnie z obowiązującym prawem, f) uzyskanie aktualnych certyfikatów, aprobat technicznych, atestów na wbudowane urządzenia, w przypadku zmiany przepisów dopuszczających do użytkowania, g) przygotowanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej umożliwiającej ewentualne oddanie obiektu do użytkowania. III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy), nie później niż w terminie składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) (jeżeli dotyczy). 3. Oświadczenie, na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy, warunki określone zostały w Rozdziale VI pkt 3 ppkt 3.3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane roboty budowlane, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie Zamawiającego – szczegóły zostały określone w Rozdz. III pkt IV specyfikacji 6. Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach