Gmina Świeszyno ogłasza przetarg
- Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
- Data zamieszczenia: 2019-05-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
Świeszyno 71
76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
REGON: 33092070700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa archiwum zakładowego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń archiwum (bez zmian wiodących parametrów obiektu: powierzchni zabudowy, liczby kondygnacji i wysokości), w budynku znajdującym się na działce nr 358/7, obręb Świeszyno. Projekt obejmuje rozebranie ścianek działowych, wewnątrz budynku archiwum i stworzenie jednej przestrzeni do magazynowania, wydzielenie pomieszczenia biurowego, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego z wc., wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o oraz wykonanie zewnętrznej instalacji wody zimnej., zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej. W ramach remontu wewnątrz budynku zostaną wykonane następujące prace: rozebranie istniejących ścianek działowych, postawienie nowych ścianek działowych, rozebranie istniejących posadzek wraz z warstwami posadzkowymi, skucie tynków cementowo – wapiennych na zewnętrznych ścianach, wykonanie izolacji poziomej posadzki, wykonanie docieplenia posadzki styropianem gr.15 cm, wykonanie nowych warstw posadzki, wykonanie nowych tynków wewnętrznych, osadzanie nowych okien jednoramowych z nawiewnikami, w oknach zamontować rolety opuszczone, wymiana istniejących oraz wykonanie nowych instalacji: elektrycznej, c.o., wodnokanalizacyjnej, odgromowej, wentylacyjnej, malowanie ścian sufitów, wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniu gospodarczym i wc, wykonanie wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie w pomieszczeniach, dostawa i montaż 3 szt. klimatyzatorów wraz z uruchomieniem, osadzenie nowych ościeżnic i 1 szt. drzwi aluminiowych p.poż EI 60, montaż sygnalizacji przecieków, montaż tabliczek informacyjnych o kierunkach ewakuacji, wyposażenie i montaż regałów jezdnych na dokumenty archiwalne, montaż kratek wentylacji w stropie, wyposażenie w gaśnice, montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz gniazda dla zasilania wentylatorów wyciągowego, wyposażenie pomieszczenie biurowego. Roboty budowlane zewnętrzne: remont pokrycia dachowego nad częścią budynku i wykonanie izolacji termicznej styropapą gr 10 cm, remont istniejącej elewacji wraz z termomodernizacją polegający na dociepleniu styropianem o gr. 15 cm ścian zewnętrznych położenie tynków i wykonaniu nowych powłok malarskich, wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, docieplenie styropianem o gr. 10 cm ścian zewnętrznych fundamentowych i położenie tynków, wykonanie zadaszenia nad wejściem, wykonanie rynien oraz rur spustowych na nowe, wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę wykonaną z pcv UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje likwidację wiaty opartej na budynku remontowanego archiwum. Materiał z rozbiórki wiaty Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania systemu kanalizacji deszczowej i włączeniu do kanalizacji burzowej na działce nr 358/8 zgodnie z załącznikiem graficznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.116.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie turystyczne miasta Wałcz
Dodano: 2024-07-19 - Wydzielenie hali sportowej wraz z zapleczem oraz przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącej sali gimnastycznej na sale przedszkolne z zapleczem sanitarnym i szatniami.
Dodano: 2024-07-19 - Poprawa infrastruktury szpitalnej wraz z pierwszym wyposażeniem pod potrzeby nowo tworzonego Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-07-18 - Zadanie 3: Kompleksowe wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji ścian na budynku Internatu w osiach VII-XIV / D
Dodano: 2024-07-17 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 2307Z od skrzyżowania z drogą powiatową 2308Z w kierunku m. Dębołęka
Dodano: 2024-07-17 - Zadanie 4: Dokończenie prac z zakresu drogowego
Dodano: 2024-07-17 - Powtórzenie podobnych robót budowlanych do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie i utrzymanie oznakowania poziomego ulic miasta Szczecin w latach 2023 - 2025 ”.
Dodano: 2024-07-17 - Przebudowa i adaptacja zabytkowej stodoły w Gąskach na potrzeby Obchodu Ochrony Wybrzeża
Dodano: 2024-07-17 - Roboty budowlane polegające na przebudowie drogi powiatowej 2318Z na odcinku Miłogoszcz – DK 22
Dodano: 2024-07-16 - Zagospodarowanie terenu w sercu kwartału 34 (ulice Krzywoustego, Małkowskiego, Królowej Jadwigi, Al. Piastów) w Szczecinie
Dodano: 2024-07-16