Przetargi.pl
„Przebudowa archiwum zakładowego”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa archiwum zakładowego”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń archiwum (bez zmian wiodących parametrów obiektu: powierzchni zabudowy, liczby kondygnacji i wysokości), w budynku znajdującym się na działce nr 358/7, obręb Świeszyno. Projekt obejmuje rozebranie ścianek działowych, wewnątrz budynku archiwum i stworzenie jednej przestrzeni do magazynowania, wydzielenie pomieszczenia biurowego, wydzielenie pomieszczenia gospodarczego z wc., wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej, instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji c.o., instalacji gazu, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji c.o oraz wykonanie zewnętrznej instalacji wody zimnej., zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej. W ramach remontu wewnątrz budynku zostaną wykonane następujące prace:  rozebranie istniejących ścianek działowych, postawienie nowych ścianek działowych,  rozebranie istniejących posadzek wraz z warstwami posadzkowymi,  skucie tynków cementowo – wapiennych na zewnętrznych ścianach,  wykonanie izolacji poziomej posadzki,  wykonanie docieplenia posadzki styropianem gr.15 cm,  wykonanie nowych warstw posadzki,  wykonanie nowych tynków wewnętrznych,  osadzanie nowych okien jednoramowych z nawiewnikami,  w oknach zamontować rolety opuszczone,  wymiana istniejących oraz wykonanie nowych instalacji: elektrycznej, c.o., wodnokanalizacyjnej, odgromowej, wentylacyjnej,  malowanie ścian sufitów,  wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniu gospodarczym i wc,  wykonanie wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie w pomieszczeniach,  dostawa i montaż 3 szt. klimatyzatorów wraz z uruchomieniem,  osadzenie nowych ościeżnic i 1 szt. drzwi aluminiowych p.poż EI 60,  montaż sygnalizacji przecieków,  montaż tabliczek informacyjnych o kierunkach ewakuacji,  wyposażenie i montaż regałów jezdnych na dokumenty archiwalne,  montaż kratek wentylacji w stropie,  wyposażenie w gaśnice,  montaż nowej instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz gniazda dla zasilania wentylatorów wyciągowego,  wyposażenie pomieszczenie biurowego. Roboty budowlane zewnętrzne:  remont pokrycia dachowego nad częścią budynku i wykonanie izolacji termicznej styropapą gr 10 cm,  remont istniejącej elewacji wraz z termomodernizacją polegający na dociepleniu styropianem o gr. 15 cm ścian zewnętrznych położenie tynków i wykonaniu nowych powłok malarskich,  wykonanie pionowej izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,  docieplenie styropianem o gr. 10 cm ścian zewnętrznych fundamentowych i położenie tynków,  wykonanie zadaszenia nad wejściem,  wykonanie rynien oraz rur spustowych na nowe,  wykonanie nowej opaski wokół budynku z kostki betonowej,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę wykonaną z pcv UWAGA! Przedmiot zamówienia obejmuje likwidację wiaty opartej na budynku remontowanego archiwum. Materiał z rozbiórki wiaty Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania systemu kanalizacji deszczowej i włączeniu do kanalizacji burzowej na działce nr 358/8 zgodnie z załącznikiem graficznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.116.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: D. INNE DOKUMENTY NIEWYMIENIONE W PKT A-C WYMAGANE OD WYKONAWCY(dotyczy wszystkich wykonawców składających oferty). 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach