Przetargi.pl
Przebudowa Al. Przyjaźni w Opolu na odcinku drogi powiatowej Nr 1707 O oraz drogi gminnej Nr 106663 O wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej).

Miejski Zarząd Dróg w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-573 Opole, Aleja Przyjaźni 9
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4543767, 4536602 , fax. 077 4536602 w.102
  • Data zamieszczenia: 2010-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
    Aleja Przyjaźni 9 9
    45-573 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4543767, 4536602, fax. 077 4536602 w.102
    REGON: 53054601300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Al. Przyjaźni w Opolu na odcinku drogi powiatowej Nr 1707 O oraz drogi gminnej Nr 106663 O wraz z budową oświetlenia ulicznego i przebudową kanalizacji deszczowej (opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz ze złożeniem wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. Opis stanu istniejącego: Odcinek I od przejazdu kolejowego ( przy sklepie TOMI ) do ul. Jagiellonów - droga powiatowa Nr 1707 O - długość ok. 550 m: - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa na kostce brukowej, - od ul. Kwiatowej do ul. Szczeszyńskiego obustronny chodnik, na pozostałej części chodnik jednostronny ( nawierzchnia z płytek betonowych, kostki POLBRUK ), - kanalizacja deszczowa - wymagana korekta wpustów oraz przedłużenie w kierunku przejazdu kolejowego. Odcinek II od ul. Jagiellonów do ul. Torowej - droga gminna Nr 103663 O - długość 630 m - jezdnia - nawierzchnia asfaltowa na kostce brukowej, - w rejonie skrzyżowania z ul. Torową oraz na odcinku od budynku Zespołu Pieśni i Tańca Opole do ul. Jagiellonów obustronny chodnik, na pozostałej części chodnik jednostronny ( nawierzchnia z płytek betonowych ), - kanalizacja deszczowa - wymagana korekta i uzupełnienie wpustów. Wytyczne dla Wykonawcy 1. W dokumentacji projektowej należy uwzględnić: a) zmianę konstrukcji z zaznaczeniem, że materiał pochodzącą z rozbiórki, nadający się do ponownego wbudowania należy przekazać na magazyn MZD w Opolu, b) budowę oświetlenia ulicznego. c) przebudowę kanalizacji deszczowej z przedłużeniem w kierunku przejazdu przy TOMI oraz korektą i uzupełnieniem wpustów, d) przebudowę istniejących chodników z wykonaniem nowego na odcinku pomiędzy ul. Jagiellonów i ul. Kwiatową oraz przedłużenie chodnika od ul. Solskiego do Al. Przyjaźni ( przy starym cmentarzu ), e) poprawę bezpieczeństwa pasażerów korzystających z przystanków autobusowych w rejonie firmy REMONDIS. 2. Dokumentację projektową branży elektrycznej należy uzgadniać z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Wniosek o wydanie warunków przyłączeniowych dla projektowanego oświetlenia przed złożeniem w Zakładzie Energetycznym EnergiaPro o/Opole, należy zaakceptować przez przedstawicieli WITiGK UM Opola a następnie przedłożyć do podpisu do tutejszego Zarządu. 3. Projekt docelowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Komisją Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Wydziale Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. 4. Należy uzyskać - na własny koszt - wszelkie stosowne uzgodnienia, opinie, pozwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych. Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje: Etap I 1)Uzyskanie aktualnych map do celów projektowych w skali 1:500 oraz map ewidencji gruntów z informacją terenowo prawną, 2)Opracowanie koncepcji przebudowy, 3)Wystąpienie do Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola o zaopiniowanie zaproponowanego rozwiązania, Uwaga! Realizacja II Etapu przedmiotu zamówienia, nastąpi po uzyskaniu pozytywnej opinii Wydziału Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola. Etap II 1)Badania geotechniczne gruntu, 2)Projekt budowlany wielobranżowy (wraz z informacją dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), 3)Projekt wykonawczy - oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży , 4)Inwentaryzacja zieleni wraz z opinią dendrologiczną i projektem gospodarki drzewostanem, 5)Uzyskanie - na własny koszt - wszelkich stosownych uzgodnień, opinii, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z wymaganych przepisów, jak również uzgodnienie z Zamawiającym przyjętych rozwiązań, w tym rozwiązań materiałowych, 6)Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu, 7)Sporządzenie: a) oddzielnie dla każdego odcinka i każdej branży: - przedmiaru robót zawierającego scalone kosztorysy ofertowe - kosztorysu inwestorskiego, b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8)Uzyskanie zgody właścicieli gruntów na czasowe zajęcie działek (w przypadku wystąpienia takiej konieczności), 9)Dołączyć do projektów będących przedmiotem zlecenia, oświadczenia, że są one wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, uzgodnieniami i wytycznymi że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu mają służyć, a także oświadczenie o zgodności przedmiarów i kosztorysów inwestorskich z dokumentacją projektową, 10)Opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko ( w przypadku konieczności opracowania), 11)Opracowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania), 12)Opracowanie i złożenie - w imieniu Zamawiającego - wniosków wraz z niezbędnymi dokumentami o uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie zadania dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 13)Wystawić 36-miesięczną gwarancję. Dokumentacja powinna być opracowana w niżej podanej ilości egzemplarzy a)projekt budowlany wielobranżowy zawierający informację bioz. - 4 egz. b)projekt wykonawczy oddzielnie dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 4 egz. c)projekt docelowej organizacji ruchu - 4 egz. d)przedmiary robót zawierające scalone kosztorysy ofertowe dla każdego odcinka oraz każdej branży - po 2 egz. e)kosztorysy inwestorskie dla każdego odcinka oraz każdej branży- po 2 egz. f)specyfikacje techniczne - 4 egz. g)raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (w przypadku konieczności opracowania) - 3 egz. h)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę - po 4 kpl i)wniosek (wraz z wymaganą dokumentacją) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia ( w przypadku konieczności opracowania ) - 4 egz. j)wersja elektroniczna - po 2 szt w formacie - .pdf. oraz po 2 szt w formacie, w którym przedmiotowa dokumentacja została opracowana,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach