Przetargi.pl
PRZEBUDOWA AL. 800-LECIA W INOWROCŁAWIU

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2014-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA AL. 800-LECIA W INOWROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa al. 800-lecia w Inowrocławiu (droga kategorii gminnej), długości 569,90 m, wraz z budową kanalizacji deszczowej z przyłączami i przebudową oświetlenia drogowego, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: 1)robót rozbiórkowych i ziemnych z wywozem i utylizacją urobku, wycinka drzew i krzewów; część odzyskanej z rozbiórki kostki betonowej należy użyć do wykonania nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej; 2)kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych i kamionkowych (przyłącza), studniami rewizyjnymi żelbetowymi i wpustami ulicznymi z osadnikiem; 3)hydrantu p.poż.; 4)wzmocnienia istniejącej nawierzchni jezdni z korektą przebiegu trasy mającą na celu wykonanie chodnika z kostki betonowej dla pieszych przy jezdni; stabilizacja podłoża cementem, podbudowa: betonowa, z kruszywa łamanego i bitumiczna, nawierzchnia jezdni bitumiczna z mieszanki SMA; na przejściach dla pieszych elementy z kostki ryflowanej; 5)ciągów pieszych i pieszo-rowerowych, zatok parkingowych i autobusowych, zjazdów do przyległych posesji - nawierzchnia z z kostki betonowej; 5) remontu części istniejących nawierzchni bitumicznych; 6) przebudowy kolidujących punktów oświetlenia ulicznego; 7) oznakowania drogowego; 8) trawników; 9) dostawy sadzonek drzew. 3. Do Wykonawcy należy również: 1)opracowanie (przed przekazaniem terenu robót) harmonogramu rzeczowo-finansowego robót z załącznikiem graficznym określającym również terminy ograniczeń (lub wyłączeń) ruchu kołowego i pieszego na poszczególnych odcinkach robót; 2)wprowadzenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu w czasie trwania robót zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu załączonym do SIWZ - jeżeli zajdzie konieczność zmiany tego projektu, do wykonawcy będzie należała korekta projektu, uzgodnienie i uzyskanie zatwierdzenia zmian przez właściwy organ; 3)wyznaczenie i zabezpieczenie tymczasowych przejść dla pieszych; 4)wyznaczenie tymczasowych miejsc zatrzymywania autobusów (po uzgodnieniu z MPK Sp. z o.o w Inowrocławiu); 5)uzgodnienie z gestorami uzbrojenia podziemnego sposobu prowadzenia robót; przedstawienie Zamawiającemu protokołu stwierdzającego brak zastrzeżeń gestora co do wykonania w rejonie danego urządzenia; pokrycie kosztów nadzoru, jeżeli gestor będzie tego wymagał; 6)zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej; 7)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz dokumentacji powykonawczej - dostarczenie map w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie dwg lub dxf; 8)dostarczenie Zamawiającemu na nośniku elektronicznym wyniku przeglądu rurociągów kanalizacyjnych oraz uzyskanie pisemnej opinii Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Inowrocławiu o jakości wykonanej kanalizacji deszczowej; 9)naprawianie uszkodzonych w czasie robót elementów przyległych budynków lub infrastruktury (schody, wejścia, elewacje, zjazdy, zieleńce, instalacje podziemne itp.). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa w skład której wchodzi: 1)projekt budowlany - przebudowa al. 800-lecia w Inowrocławiu, branża drogowa, instalacyjne, elektryczna; 2)projekt wykonawczy; 3)projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, 4)przedmiar robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - branża drogowa, instalacyjna i elektryczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca ubiegający się o zamówienie zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy SA, nr 67 1030 1090 0000 0000 9010 1501. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Inowrocław, ul. Roosevelta 36, w Zespole Zamówień Publicznych, pok. nr 22a, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach