Przetargi.pl
Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice

Gmina Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. Niepodległości 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8576621 , fax. 59 8576624
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępice
    ul. Niepodległości 6 6
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 59 8576621, fax. 59 8576624
    REGON: 77097982600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - zmianę sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - zmiana sposobu użytkowania budynku byłej licznikowni na budynek mieszkalny wielorodzinny w Barcinie - Gmina Kępice. 2. Prace zewnętrzne: 1) Rozebranie ścianek zewnętrznych starych komór na elewacji tylnej i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 2) Odkopanie ścian fundamentowych adoptowanej części budynku i wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych, ocieplenie ścian fundamentowych z zabezpieczeniem przeciwwodnym z zewnątrz, zasypanie z zagęszczeniem odkrytych ścian fundamentowych gruntem zadającym się do zasypania, 3) Wykonanie fundamentu pod ściany wiatrołapu, 4) Wykonanie fundamentu pod podjazdy dla niepełnosprawnych, 5) Wymurowanie ścian wiatrołapu, 6) Wykonanie konstrukcji dachowej wiatrołapu, 7) Wykonanie pokrycia dachowego wiatrołapu, 8) Docieplenie ścian zewnętrznych (zgodnie z projektem architektonicznym), 9) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu głównego i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 10) Zdjęcie pokrycia dachowego z dachu przybudówki i utylizacja materiałów rozbiórkowych, 11) Wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki na dachu głównym i ocieplonego styropapą na przybudówce, 12) Wymurowanie kominów wraz z okładziną zewnętrzną kominów ponad połać dachową, 13) Wykonanie podjazdów dla niepełnosprawnych z balustradami, 14) Montaż nowych rynien i rur spustowych, 15) Wykonanie nowej opaski betonowej w obrębie adoptowanej części, 16) Wymiana okien na PCV z zachowaniem starego podziału oraz wyposażone w mikrowentylację, 17) Montaż nowych drzwi zewnętrznych z PCV do budynku i wiatrołapu (szyby bezpieczne, samozamykacze, odbojniki). 3. Prace wewnętrzne: 1) Wykonanie prac rozbiórkowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac rozbiórkowych-, wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych, 2) Postawienie ścian pomiędzy lokalami a korytarzem oraz pomiędzy lokalami mieszkalnymi z bloczków gazobetonowych grubości 24 cm, 3) Postawienie ścian działowych z bloczków gazobetonowych grubości 12 cm, 4) Zaślepienie szybu windowego płyta stropową, 5) Poszerzenie otworów drzwiowych, 6) Wykonanie nowych otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych, 7) Zaślepienie istniejących otworów drzwiowych zgodnie z rysunkiem -zakres prac budowlanych-, 8) Wykonanie nowych tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych (w zależności od rodzaju pomieszczenia), 9) Wypoziomowanie posadzek, 10) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 11) Malowanie pomieszczeń, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 12) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 13) Wykonanie instalacji wodnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 14) Wykonanie instalacji elektrycznej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 15) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia), 16) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, (budynek części wspólne i mieszkania oraz kotłownia). 4. Roboty w zakresie dostosowania części wspólnych: 1) Wykonanie okładzin podłogowych (płytki gres antypoślizgowe) na podłodze w częściach wspólnych parteru oraz pietra, zamontować wycieraczkę skrzynkowa na wejściu do wiatrołapu, 2) Naprawa tynków ścian oraz sufitów z tynku gipsowego lub cementowo - wapiennego, 3) Prace malarskie ścian i sufitów, 4) Wykonanie lamperii z farby olejnej na wysokość 150 cm, (klatka schodowa, kotłownia), 5. Roboty w zakresie dostosowania pomieszczeń mieszkalnych: 1) Drzwi z korytarza stalowe - wewnątrzklatkowe, zaopatrzone w klamkę i zamek patentowy szt. 2, 2) Drzwi wewnętrzne - płycinowe w okleinie drewnopodobnej z ościeżnicą regulowaną, zaopatrzone w klamkę i zamknięcia do pomieszczenia sanitarnego, 3) W kuchni podłączyć zlewozmywak z baterią dwukomorowy na szafce, 4) Okna - wymienić wszystkie okna na PCV zachowując kształt i podział. Okna pietra przy dachu przybudówki podmurować gazobetonem. W oknach zamontować nawietrzaki okienne, 5) Łazienki i ubikacje: posadzki obłożyć terakotą, w obrębie umywalek i wanny lub prysznica wykonać fartuch z glazury, wykonać biały montaż, 6) Łazienki i ubikacje dla osób niepełnosprawnych: ściany i podłogi wyłożyć płytkami ceramicznymi, zamontować umywalkę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, kabinę wykonać z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych (bez brodzika z niezbędnymi izolacjami przeciwwodnymi posadzki i ścian), zamocować niezbędne uchwyty przy misce ustępowej oraz umywalce, 7) Wykonanie instalacji wodnej, 8) Wykonanie instalacji elektrycznej, 9) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych w pomieszczeniach higieniczno - sanitarnych lub o podwyższonej wilgotności, 12) Położenie i uzupełnienie tynków cementowo - wapiennych lub gipsowych w pomieszczeniach ogólnych, 13) Wypoziomowanie posadzek, 14) Wykonanie sufitów podwieszonych w wysokich pomieszczeniach, 15) Malowanie pomieszczeń. 6. Kotłownia: 1) Postawienie nowych ścian, 2) Naprawa tynków ścian istniejących, 3) Położenie nowych tynków cementowo - wapiennych na ścianach nowoprojektowanych, 4) Wypoziomowanie posadzek, 5) Na podłodze ułożyć kafle ze spadkiem w kierunku kratki ściekowej, 6) Wykonanie nowej kotłowni (technologia), 7) Wykonanie instalacji elektrycznej, 8) Wykonanie instalacji grzewczej, 9) Wykonanie instalacji wodnej, 10) Wykonanie instalacji wentylacyjnej, 11) Prace malarskie na ścianach i sufitach (na ścianach farba zmywalna), 12) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej zgodnej z przeznaczeniem pomieszczenia. 7. Dodatkowe informacje: 1) Wyposażenie budynku w gaśnice zgodnie z opisem technicznym, 2) Na obecnym etapie Zamawiający nie przewiduje wykonania prac związanych z zagospodarowaniem terenu. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 8. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej dla każdej z branż: projekty budowlane i przedmiary robót (stanowiące materiał pomocniczy), która stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 15 000, 00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 10 9315 1043 0040 3768 2000 0030. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Kępicach, ul. Niepodległości 6, 77-230 Kępice w kasie Urzędu (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenie wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach