Przetargi.pl
Przebudowa - modernizacja monitoringu wizyjnego na Osiedlu Grzybowym w Złotnikach wraz z konserwacją, gmina Suchy Las

Gmina Suchy Las ogłasza przetarg

  • Adres: 62-002 Suchy Las, ul. Szkolna 13
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8926 250 , fax. 61 8125212
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchy Las
    ul. Szkolna 13 13
    62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8926 250, fax. 61 8125212
    REGON: 00054933500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa - modernizacja monitoringu wizyjnego na Osiedlu Grzybowym w Złotnikach wraz z konserwacją, gmina Suchy Las
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - modernizacja monitoringu wizyjnego na Osiedlu Grzybowym w Złotnikach (gmina Suchy Las) wraz z konserwacją. ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE 2 ETAPY: I etap: przebudowa - modernizacja systemu monitoringu - do 4 miesięcy od daty podpisania umowy. Zakres obejmuje m. in.: - wykonanie projektu budowlanego: Budowy przyłączy teletechnicznych systemu (w tym: uzyskanie niezbędnych uzgodnień, m. in. ZUD, gestorzy sieci); - demontaż uszkodzonej kamery obrotowej, diagnostyka, montaż naprawionej kamery; - montaż komputera pod wideoserwer i szafy RACK w serwerowni w budynku przy ul. Bogusławskiego 17 w Suchym Lesie; - przeniesienie istniejących kamer na nowe lokalizacje; - montaż 5 nowych kamer; - wykonanie radiolinii z antenami; - okablowanie elementów systemu monitoringu; - modyfikacja przyłączy zasilania słupów oświetleniowych; - uruchomienie systemu monitoringu, sprawdzenie poprawności działania systemu, zdalnego sterowania i podglądu do 3 stanowisk podglądu poprzez sieć internetową; - sporządzenie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej. Gmina posiada wykupioną licencję w systemie ALNET na łącznie 16 kamer. Wykonawca zobowiązany jest dokonać włączenia do istniejącego systemu ALNET poprzez ALNET lub inny kompatybilny system i sprawdzić jego poprawność działania Przetarg nie obejmuje usługi ochrony. System monitoringu nagrywa obraz z kamer całodobowo. Wykonawca nadzoruje tylko i wyłącznie poprawność funkcjonowania systemu. Na wniosek Policji Wykonawca dokonuje zapisu zdarzeń (przestępstw), dokonuje nagrania materiałów na trwałym nośniku elektronicznym (płyta CD lub pendrive) i przekazuje je Policji. Policja określi ramy czasowe nagrania. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w swoim zakresie całodobowy podgląd z kamer (zdalny dostęp do obrazu z kamer). Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienie zapisu obrazu z kamer z okresu minimum do 28 dni. Po upływie 28 dni, zapis ulega trwałemu skasowaniu. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, w tym m. in. zajęć dróg, chodników, zezwoleń, uzyskaniem warunków technicznych, opłat za prace instalacyjne i/lub koordynacyjne dotyczące przyłączenia sieci LAN poprzez istniejący router do Gminnej sieci LAN i internetu. II etap: 36-miesięczna konserwacja systemu monitoringu od daty dokonania odbioru prac I etapu. KONSERWACJA: 1. Konserwacja systemu monitoringu: a) Utrzymanie pełnej sprawności systemu monitoringu i urządzeń, w tym m. in. sprawności kabli wyodrębnionych dla systemu monitoringu obwodów fazy zasilania, przyłączy i sieci światłowodowej, szafek teletechnicznych, studni kablowych, obwodów sterujących, kamer, serwera i stanowisk dostępu do systemu b) 2 przeglądy techniczne systemu w roku (wiosna - do 30 kwietnia, jesień - do 30 października) c) Usunięcie przyczyny awarii lub dostarczenie sprawnego sprzętu zastępczego o zbliżonych parametrach w terminie do 48 godzin od powzięcia informacji o powstałej awarii lub od wysłanego przez Inwestora zgłoszenia na wskazany przez Wykonawcę nr faxu lub adres e-mail d) W terminie najpóźniej do 4 tygodni od dokonania montażu sprzętu zastępczego, Wykonawca zobowiązany jest do montażu naprawionego sprzętu lub montażu nowego o zbliżonych parametrach e) Zdalną kontrolę poprawności pracy systemu 2. W zakresie elektrycznym: a) Dokonywanie przeglądów i konserwacji połączeń elektrycznych w szafkach, wnękach słupowych oświetlenia ulicznego, obudowach kamer oraz serwera i stanowisk dostępu do systemu b) Lokalizacja uszkodzenia przewodów c) Naprawa uszkodzeń przewodów d) Naprawa upalonych końcówek przewodów e) Naprawa i wymiana przewodów, wykonywanie muf kablowych f) Wymiana zabezpieczeń wyodrębnionych dla systemu monitoringu obwodów fazy zasilania w szafach oświetlenia ulicznego, naprawa urządzeń 3. W zakresie technicznym: a) Czyszczenie szyb kamer b) Sprawdzenie mechaniczne mocowań elementów na słupach c) Korekta ostrości lokalna lub zdalna (możliwa dla istniejących kamer SANYO) d) Pomiary napięciowe elementów zasilających w tym zasilania awaryjnego e) Kontrola istotnych parametrów transmiterów radiowych (jakość sygnału, sygnał/szum, przepustowość itp.), analiza widma f) Kontrola/diagnostyka wideoserwera g) Kontrola dziennika zdarzeń, archiwum systemu ALNET h) Kontrola głównego komputera wideoklienta oraz poprawności wykonywania archiwum na dysku zewnętrznym Szczegółowy zakres zamówienia wynika z dokumentacji przetargowej: opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowią przedmiar i projekt teletechniczny -, wykonanymi przez: Zakład Usługowo - Handlowy ELPROMONT S. C., M. Lisowski, M. Reszelski, G. Gniadzik, ul. Bydgoska 33/3, 64-920 Piła), projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach